Co to tu zas vymyslate za ameriku
Ozon a solex asi tez, maji zarizeni, ktere podle otacek motoru a polohy plynoveho pedalu pripojuje a odpojuje volnobeh. U Ozonu je volnobeh odpojen jen tehdy, pokud je plyn neseslapnuty a otacky jsou vysoke. Tento stav je stav brzdeni motorem. Do motoru nejde pres volnobehm (temer) zadne palivo. Setri se benzin. Je spalovana smes, ktera hori nejak blbe (tot muj odhad) a co z toho zbude, vyleti do vyfuku. Ve vyfukovem potrubi nema byt kyslik, nemuze tedy dochazek k horeni toho, co zbylo spatne spaleneho a na konci to vyleti ven. Pokud je to mooooc horky, muze to asi i na konci vyfuku pri styku z kyslikem chytit a prasknout. Pokud je ovsem vyfuk deravy treba hned za prvnim dilem, pak se k spatne spalene smesi nasaje jeste kyslik a jak psal drobek, tahle smes chytne.
Toto je pravdepodobne cela problematika.
Co chytne v motoru, to chytne v motoru pri zavrenych ventilech. Z toho zadna rana do vyfuku nebude
. Tedy za predpokladu, ze se haze jiskra ve spravny okamzik. A co v motoru nechytne/nedohori, do prodela cestu viz prvni cast slohovky.