skákajúci motor

Moderátor: Moderátoři

skákajúci motor

Příspěvekod rastim » pát srp 25, 2006 06:23

...vymenil som motor v Samare 1,3 za 1,5-ku. Rozdiel je to znacny, avsak nastal problem. Motor zacina trhat, ma nepravidelny chod, zdochina, na sitic ide normalne. Pocas jazdy sa niekedy upravi a ide dobre. Start je dobry (aj studeny) Evidentne nedochadza palivo do karburatora tak ako by malo. Precistil som karburator, vymenil AC pumpu, benz. filter mam novy...? Zo stareho motora mi ostal karburator (1,3) označenie 2108-1107010. Neviem ci si mozem dovolit beztrestne zamenit karb. z 1,3-ky za karb. z 1,5-ky. (oznacenie 21083-1107010) - nebude to mat vplyv na spotrebu?
Uživatelský avatar
rastim
 
Příspěvky: 29
Registrován: stř čer 14, 2006 10:48
Bydliště: Prešov, SR

Příspěvekod Hnojar » pát srp 25, 2006 08:21

Vím že na sadě pro opravu karburátoru pro samara 1300 ( kterou jsem vlastnil - teda jako auto a i tu sadu 8) ) byly uvedeny různé průměry trysek pro samaru 1300 a 1500. už si nevzpomenu jestli se to týkalo obou komor, nebo jen jedné . čili rozdíl je stopro v tryskách, a pravděpodobně karbec jako takový bude stejný. zkusil bych se poptat po tryskách nebo rovnou sadě na samaru 1500 a strčil bych je tam. otázka je jak je to s hladinou v plovákové komoře.
Hnojar
 
Příspěvky: 296
Registrován: čtv lis 25, 2004 07:59
Bydliště: Orlová - opět :))))

Příspěvekod Majo » pát srp 25, 2006 16:30

a ten karburator si aj steloval :?: lebo to nei len tak buchnut karb a nic nenastavovat, takym systemom to ani vymena nevyriesi :roll:
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Uživatelský avatar
Majo
 
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen

Příspěvekod rastim » pon srp 28, 2006 09:20

...karburator bol precisteny a stelovany, nedavno to skakanie akoby zazrakom prestalo, mozno tam bola nejaka spina????
Uživatelský avatar
rastim
 
Příspěvky: 29
Registrován: stř čer 14, 2006 10:48
Bydliště: Prešov, SR

Příspěvekod Majo » pon srp 28, 2006 20:00

no mohla to byt teoreticky aj pripchata tryska, to sa vacsinou vyriesi prudkou akceleraciou(plny plyn a vytocit vysoke otacky), ak vznikne podtlak dostatocny na to aby tu spinku vcuclo je po probleme 8)
Mas tam nejaky palivovy filter?
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Uživatelský avatar
Majo
 
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen

Příspěvekod utia » úte zář 05, 2006 13:30

Jen by me zajimalo, menil jsi i prevodovku, nebo tam nechal starou z 1.3?? 8)
Uživatelský avatar
utia
 
Příspěvky: 405
Registrován: úte pro 13, 2005 14:57
Bydliště: Praha


Zpět na Hnací soustava

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků