*Samara se dusi a chcipe na 3 a 4 stupeň při plnym plynu :(*

Moderátor: Moderátoři

*Samara se dusi a chcipe na 3 a 4 stupeň při plnym plynu :(*

Příspěvekod ARMAN » stř bře 22, 2006 22:51

HELP! Samara se dusi a chcipe na 3 a 4 stupeň při plnym plynu, na 1 a 2 ne(aspoň se mi to nepovedlo) a na 5 jsem se ani nedostal :(

3x mi motor chcip uplně, i po přerazeni postupně na nižši stupně(brzdil motorem při pokusu ho udržet při životě) a stejně chcip - po tom co jsem naplno/do podlahy šlap(při normalni jizdě) na 3 nebo 4 stupni, nejdřiv se to projevuje jakymsi nepravidelnym silnym škytanim a pak uplnym chcipnutim.
Nešlo nastartovat ještě při jizdě hned potom co to chciplo ani ihned po zastaveni ale stačilo vypnout zapalovani na cca půlminuty a nastartoval zas jak hodinky.

Posledni dobou mi při sešlapnuti naplno při předjižděni nebo podobně motor se choval nějak lehce nejistě neboli lehouničce žaškytal a pak se rozjel jak ma(tohle nebylo když jsem ji kupoval před půlrokem vůbec). Nebylo to nějak strašny tak jsem se ani neptal, myslel že to přejde samo :cry:
Před 2 tydny byl měnen olej za Madit SL10-40 + benzinovy a olejovy filtr. Předevčirem jsem čistil svičky.

Na autě je 85000 a nemam tušeni co se měnilo, opravovalo nebo čistilo do teto doby :(

S lampičkou v ruce jsem před pulhodkou tak nějak okouk motor a okolo, nikde stopy po benzinu(byli měneny benzinove hadičky spolu s filtrem-diky Hadzinovi) ani v nadměrnym množstvi po oleji.

Su uplny amatér v autech tak prosim o rady schopne pochopeni mou mysli :oops: :)
Uživatelský avatar
ARMAN
 
Příspěvky: 196
Registrován: pon srp 22, 2005 11:01
Bydliště: Praha

Příspěvekod Luděk Musil » čtv bře 23, 2006 07:07

Tipoval bych na nějakou závadu karburátoru ..... nějakou ucpávající se trysku nebo kanálek. L.
Uživatelský avatar
Luděk Musil
 
Příspěvky: 10479
Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
Bydliště: Vyškov/Rašov

Příspěvekod ARMAN » čtv bře 23, 2006 10:29

Existuje nějaky navod jak se čisti s obrazkama nebo tak? ..jestli to neni nějak zvlašť složity :oops:
Uživatelský avatar
ARMAN
 
Příspěvky: 196
Registrován: pon srp 22, 2005 11:01
Bydliště: Praha

Příspěvekod Wolf » čtv bře 23, 2006 11:33

ARMAN píše:Existuje nějaky navod jak se čisti s obrazkama nebo tak? ..jestli to neni nějak zvlašť složity :oops:

Existuje :D zkus ukecat nekoho z Prahy, aby se Ti na to podival. Ale jinak bych se jeste pred tim podival na svicky, mnohdy se takto projevuje velka vzdalenost mezi kontakty (doufam, ze jsi svicky necistil pilnikem :) ), ale k mereni by jsi mel pouzit merku. W.
Wolf
 
Příspěvky: 1246
Registrován: úte čer 01, 2004 11:14
Bydliště: Kraj Lučanů

Příspěvekod ARMAN » čtv bře 23, 2006 14:34

Hm.. tak jsem tam dnes vlez, odmontoval čistič vzduchu... a čuměl na to jak puk :shock: :lol: je tam tolik toho co odpojovat! dyt' to pak nedam dohromady :mrgreen: :oops:
Z vnějšiho pohledu zadni komora byla cela černa od oleje co občas vlitne do čističky jinak je to španělska vesnica..
Pak jsem to zas všechno dal zpět jelikož je to na dyl, nastartoval a jel se projet jestli to bude blbnout dal, po prvnich 100 metrů to lehce poškubavalo na 3ku ale moc jsem netlačil jelikož ještě motor nebyl zahřaty. Ale pak jsem vyjel na volnějši a přimějši cestu a jak jsem nezkoušel tak nic nebylo :? prostě zmizelo. Jezdil jsem cca 20 minut, pořadně ji protah plice a otačky a ani naznak.

Mezi kontakty jsem měřil je tam 0,6mm

našel jsem v angličtině jak čistit karburator
http://www.zsiguli.hu/muszaki/musz_szam ... to_en.html
tady jsou i obrazky jak se sundava
http://www.zsiguli.hu/muszaki/pitecus_kabi_en.html
Naposledy upravil ARMAN dne čtv bře 23, 2006 17:14, celkově upraveno 1
Uživatelský avatar
ARMAN
 
Příspěvky: 196
Registrován: pon srp 22, 2005 11:01
Bydliště: Praha

Příspěvekod dmatej » pát bře 24, 2006 19:21

Možná se ti někde chytla vlhkost a pak to vyschlo. Občas se to stane. Ale asi by bylo dobrý zkontrolovat seřízení - komplet.
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto).
Uživatelský avatar
dmatej
 
Příspěvky: 2844
Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
Bydliště: Přehýšov

Příspěvekod Brandy » pát bře 24, 2006 19:29

Kazdopadne rozebrat a vycistit karburator neni na skodu. A neni to ani tak slozity.
Lada 1600 - bouračka | Lada 1500s - prodáno | Peugeot 406
Uživatelský avatar
Brandy
 
Příspěvky: 372
Registrován: čtv led 19, 2006 07:35
Bydliště: Praha

Příspěvekod ARMAN » úte bře 28, 2006 14:27

Tak se mi škytani(lehke) neodeznělo uplně a dost mě to rozčiluje, takže tipujete karburator? Sundat a nějak ho vyčistit jo?

Jsou tam natažena lanka plynu a myslim podcucu, musi se pak nějak seřizovat nebo stači pak byvoko zatahnout?
Uživatelský avatar
ARMAN
 
Příspěvky: 196
Registrován: pon srp 22, 2005 11:01
Bydliště: Praha


Zpět na Hnací soustava

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků