od JmJ » pon říj 06, 2014 09:01
Jeste uvidis, jestli ti pude normalne nastartovat a jak se bude plovak chovat.
Kazdpadne tedy co sme nasli:
spatne nasazena membranka sytice, takze tahlo od ni sice fungovalo, ale za nic netahalo
uplne zabordelene sitko v privodu paliva, rekl bych, ze i pricpany zpetny odtok benzinu
spina v plovakovych komorach
netesnici tesneni na trubicce od akceleracni pumpy
zle nastaveny a zasekavajici se plovak
nezavirajici klapka prvni komory, prilis predepnute lanko od plynu
Kdyz se k tomu dosel a napumpoval benzin, tak se karb zacal brutalne zaplavovat z trysek akceleracni pumpy a z mista jejich vystupu ze steny prvni komory a navic benzin zacal tect i kolem vstupni hadice (nebyla prilis dotazena). Vraceci hadice byla ale sucha. Po sundani vika se ukazalo, ze pri pumpovani akc. pumpu jde benzin ani ne tak z jejich trysek, ale dere se kolem samotne trubicky z utrob karburatoru. Na trubicce je tesneni, ktere bylo nesymetricky omackane, vzali sme druhou trubicku ze solexu 2105. Pak sme nejak postevlovali plovak. Vzdy to chvili vrcelo a pak umrelo na nedostatek paliva. Plovaky se ukazaly jako mirne ohnute do boku a do vrtule a cert vi jak. Nakonec sme to po nekolika pokusech dali do kupy tak, ze to spokojene vrcelo az do ohrati, postelovali sme otacky a bohatost (podle sluchu, jako na ozonu), na vse to normalne reagovalo.
Ted jen aby se plovak zase nejak nesprajcnul a jinak by to snad melo jezdit.
MFP
wergl I - 2104 - melt down
wergl II - 2104 - rebuild succeded
wergl III - 21113 - sold (Chester's new)
wergl IV - i30 - tout est bleu