Po zahřátí se motor dusí

Moderátor: Moderátoři

Příspěvekod Shotok » čtv dub 23, 2009 20:00

Majo píše:tak parada, len upresnim ze AC pumpa je v karburatore a je to ta vec ktora pri stlaceni plynu nastrekuje benzin.....
to naboku motora jak do toho idu dve 8micky hadice je palivove cerpadlo :wink:


Já si myslím, že snad ani nejde o to, jak se co jmenuje. Zřejmě všichni ví, co jsem měl na mysli. Jen upřesním: palivové čerpadlo je poháněno elektricky, AC pumpa pak mechanicky, z toho usuzuji, že když do toho "bazmeku", který mi udělal tolik problémů, nevedou nižádné dráty, jedná se o AC pumpu. Čerpal jsem taky z ceníku náhradních dílů na Ladu Samaru. Snad nebudu opravován, že Samara je vlastně Sputnik!
Mimochodem, získal jsem velmi zajímavou knihu o většině "vnitřností" Samary. Je to s obrázkama a já se to pokusím ofotit, (oskenovat to nejde, je to velký formát), a vložit do "manuálů a schémat". Snad se to podaří!
Zatím hojas a přeji všem nízkou spotřebu!
Shotok
Shotok
 
Příspěvky: 8
Registrován: pát dub 17, 2009 15:37
Bydliště: Zlín

Příspěvekod Pežot » čtv dub 23, 2009 20:06

Ináč keď sa tu rozoberá tento problém, mám obdobný a neviem čo s ním.

Normálne keď sa rozbieham pod plným plynom auto ide v poriadku, samozrejme žerie viac a trošku hrabe :lol:
Ale ide o to, že keď sa rozbieham pomaly tak auto ako keby chcelo skapať, proste musím povoliť plyn a zošliapnuť agresívnejšie, ináč skape, čo s tým? :?
Motor: 1500 -> 21083 ;)
Pežot
 
Příspěvky: 137
Registrován: čtv črc 31, 2008 07:21
Bydliště: Bratislava

Příspěvekod Puhi » sob dub 25, 2009 15:01

jazdiť na plný plyn :mrgreen:
Uživatelský avatar
Puhi
 
Příspěvky: 2727
Registrován: čtv čer 07, 2007 20:48
Bydliště: Michaelsheep

Příspěvekod Laďuša » sob dub 25, 2009 18:24

jo, otáčky už se dají doštelovat spojkou :D :P
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]

Chatka 12 forever :toothy10: ►Stodolní II◄ :) Estonian-czech crazy night :partyman: Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno ;) Tři sestry <|||> Ladagang 8) °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova

Haben Sie Bratwurst?

:!: keréklampás :!:
Uživatelský avatar
Laďuša
 
Příspěvky: 12117
Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
Bydliště: Klatovy / Plzeň

Příspěvekod Pežot » ned dub 26, 2009 08:54

Keby to tak išlo :lol: :lol: :lol:

Nemám rád karburátory ... asi predám samaru a kúpim niečo so vstrekovaním :lol: :lol: :lol:
Pežot
 
Příspěvky: 137
Registrován: čtv črc 31, 2008 07:21
Bydliště: Bratislava

Příspěvekod Cory » ned dub 26, 2009 09:14

samaru 1,5i ? :mrgreen:
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Cory
 
Příspěvky: 11568
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Příspěvekod Pežot » ned dub 26, 2009 17:26

Aj o tom som rozmýšľal ale tak ešte uvidím, vymýšľam tú prestavbu na 1,5 AXTECovú a potom sa uvidí, ale asi to lada už nebude :lol: :lol: :lol:
Pežot
 
Příspěvky: 137
Registrován: čtv črc 31, 2008 07:21
Bydliště: Bratislava

Příspěvekod andreykooo » pon dub 27, 2009 18:37

Pežot píše:...ale asi to lada už nebude :lol: :lol: :lol:

a asi ani 1,5l ze? :)
andreykooo
 
Příspěvky: 101
Registrován: ned kvě 04, 2008 16:08
Bydliště: Ba

Příspěvekod Pežot » pon dub 27, 2009 19:57

Nebudem tu spamovať ale nebude to ani 1,5 :lol: :lol: :lol:

Fakt je to problém karburátoru, že plynulo sa nedá pridať? :roll:
Pežot
 
Příspěvky: 137
Registrován: čtv črc 31, 2008 07:21
Bydliště: Bratislava

Příspěvekod Pežot » čtv dub 30, 2009 14:51

Tak dnes som sa definitívne presvedčil o tom, že už nechcem nikdy karburátor, ako bude konečne možné, kupujem iné auto a samaru nechávam pred domom bratovi ...

Dnes si tak idem slušných 50 po meste, reku pridám trošku, lebo ma tlačilo Tico :lol: :lol: :lol: tak som pridal a pri 80 mi karburátor prestal vstrekovať ... normálne po pridaní plynu auto začalo skôr brzdiť ... neviem čím to bolo, skapal motor, natočil som ho a fungoval ďalej bez väčších problémov :roll: :roll: :roll:

Neviete v čom je pes zakopaný? :?
Pežot
 
Příspěvky: 137
Registrován: čtv črc 31, 2008 07:21
Bydliště: Bratislava

Příspěvekod Saša » čtv dub 30, 2009 17:32

1: Karburátor nevstřikuje !
2: bude problém s palivem (dodávka) . Takže klasika :odvzdušnění nádrže , filtry , paliv. čerpadlo . "uvařenej" benzín (bubliny)....atd .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Uživatelský avatar
Saša
 
Příspěvky: 3359
Registrován: pon črc 09, 2007 16:08
Bydliště: Litoměřice

Příspěvekod Pežot » čtv dub 30, 2009 19:51

Karburátor je nový, má asi 2000 km :?

A v tom druhom, neviem, pozriem filter a benzín, no dnes som tankoval plnú nádrž tak neviem :? a čerpadlo tiež skúsim pozrieť, lebo akonáhle motor zhasol, natočil som ho znova a šiel ďalej úplne v poriadku, preto si nemyslím, že to bude nejaká mechanická závada :( ale som z toho auta na nervy
Pežot
 
Příspěvky: 137
Registrován: čtv črc 31, 2008 07:21
Bydliště: Bratislava

Předchozí

Zpět na Hnací soustava

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků