NIVA1,7 MPI, potrhávanie/cukání/nevie nastartovat

Moderátor: Moderátoři

Příspěvekod Teepee » čtv pro 18, 2008 12:59

Být to vstřikování EECIV ve Fordu Sierra tak rovnou odpoj lambda sondu. Když to přestane, je vadná, nebo jen špatně ukostřená.
Bílý LADA a okřídlená spol.
Uživatelský avatar
Teepee
 
Příspěvky: 4258
Registrován: čtv bře 10, 2005 13:20
Bydliště: Praha západ

Příspěvekod Saša » čtv pro 18, 2008 13:15

Děje se tak i hned po startu studeného motoru ? Po uřčitou dobu po startu je smněs řízena pouze ŘJ a lambda nemá vliv na tuto činnost . Pokud se tak děje i za studena není to spůsobeno lambdou . Může být vadný některý snímač , nebo často porušená izolace VN kabelů k svíčkám .
Je nepravidelnost chodu závislá na zátěži ? (různá poloha plynového pedálu nebo jen rosah otáček)
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Uživatelský avatar
Saša
 
Příspěvky: 3359
Registrován: pon črc 09, 2007 16:08
Bydliště: Litoměřice

Příspěvekod Libor1 » čtv pro 18, 2008 20:06

nie je závislá VN káble sú vymenené a robí to aj za studena ked pridávam na volnobehu tak mi to pripadá ako keby nešli všetky valce a až postupne sa pridali ostatné kable som dal z druhej nivy vyburanej takže neviem ako šiel motor ale mala len 4 roky.Mal som dole aj hlavu lebo klepal jeden ventil. Našiel som zlomený jeden rozvod na VV 1 valca ale pre pokoj duše som skontroloval aj tesnost vent. a je ok.Auto má najazdené 68.000km.Mám v pláne skusit 1.lambdu 2.postupne kable VN 3. indučku 4.vstrekovače a potom neviem.
Libor1
 
Příspěvky: 11
Registrován: ned pro 09, 2007 13:44
Bydliště: Kalná nad Hronom

Příspěvekod Saša » pát pro 19, 2008 00:09

Platí to co jsem psal s tou lambdou (po spuštění studeného motoru nemá lamba vliv na běh motoru) . Indukčku to jistě nemá pokud je to í-čko . Má to váhu vzduchu ?
Činost lambdy jde jednoduše doma změřit v autě , demontáž staré lambdy je sázka do loterie obyčejne to nepřežije .
Pak mně napadá ještě jedna "zákeřná" závada a to porušené dráty (někde) . Motor má v určitých otáčkách různé vybrace a může spůsobovat při daných vybracích problém . Velmi těžce se tyto chyby hledají .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Uživatelský avatar
Saša
 
Příspěvky: 3359
Registrován: pon črc 09, 2007 16:08
Bydliště: Litoměřice

Příspěvekod Libor1 » pát pro 19, 2008 09:06

podtrháva to aj ked je motor studený, lmbdu mam druhú ale obavam sa toho najhorsieho ako si spominal v kablovaní slaboprudu lebo ked sa snazim rozbiehat len tak pozvolna tak to robí menej a vsimol som si ze prerusovac smeroviek zacne p case blikania drndzat a prestane ked cvaknem vsetky 4 smer tak sa obavam ze niekde je kostra v slabo dot.
Libor1
 
Příspěvky: 11
Registrován: ned pro 09, 2007 13:44
Bydliště: Kalná nad Hronom

Příspěvekod Majo » pát pro 19, 2008 20:05

spatny ventil? zrejme vdaka hydraulickemu nastavovaniu. Meral si tlaky? nechal si tam hydrostely? Skontroluj tlaky vo valcoch a vyhod hydrostely....
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Uživatelský avatar
Majo
 
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen

Příspěvekod čmelák » sob pro 20, 2008 15:08

oprav si kable k cidlu snimaca polohy kluky :) :shock: mne trhalo auto velmi dlho a tiez som vymenil vsetko co sa tu pise a hento az na konec

a este pozri kable ktore idu k cidlu teploty vody ale pre signal do RJ!
čmelák
 
Příspěvky: 1636
Registrován: úte čer 01, 2004 15:29
Bydliště: Trnava

Re: podtrhávanie motora

Příspěvekod Petr HC » sob pro 20, 2008 17:23

Libor1 píše: ... a podtrhava cca 1800-2500 ot pri každej rýchlosti skôr ako pristúpim k skúmaniu rád by som počul váš názor na možnú príčinu zatial dík.

Můj názor - "vydřený" potenciometr - snimač polohy škrtící klapky v nejčastějí používaném místě , t.j.při 1800-2500 ot/min .
Uživatelský avatar
Petr HC
 
Příspěvky: 2295
Registrován: stř lis 21, 2007 11:27
Bydliště: Hořice

Příspěvekod Libor1 » čtv pro 25, 2008 18:24

no zatial som sa dostal len k pozretiu kablov a k lambde nič moc privod + 12V je trochu obnažený a tienenie pre snimanie do RJ je strašne tvrdy ked som ho skušal ohnut tak sa lamala izolacia a tie kable k snmaču kluky ešte pozriem lebo raz som mal povolenu remenicu ešte na monovstreku NIVKA 1 a tiež podtrhavala. Tlaky vo valcoch su ok este ma napadlo tesnenie pod sac.potrubim zatial som mal na kazdej nivke trhlinku. Ked budem mat trochu čas pozriem to a dam vediet zatial dík.
Libor1
 
Příspěvky: 11
Registrován: ned pro 09, 2007 13:44
Bydliště: Kalná nad Hronom

motor 1.7; r.v.2005 - cuka

Příspěvekod brejzo » stř úno 01, 2012 13:40

nazdar nivaci
mam ladu nivu 1.7 i r.v 2005, problem mam takyto: auto mi nastartuje v poho, ale ked chcem na to dupnut tak nema tah a tazko sa dostava do otacok. na volnobehu mi kolisu otacky aj po zohriati , niekedy mi zhasne. a este neukazuje mi teplotu motora . niekto tu na fore hovoril , teda pisal, ze precisti krokovy motorcek a zrazu mu to frcalo,... chcem sa opytat , kde ten krokovy motorcek je? dakujem za skore odpovede :shock:
brejzo
 
Příspěvky: 9
Registrován: stř úno 01, 2012 13:32

Re: motor cuka

Příspěvekod Raduz » stř úno 01, 2012 14:29

http://www.autoprospect.ru/vaz/21213-ni ... -01_01.jpg
vlevo nahoře je klapka, je to ten váleček co k němu vede hadička a na čele má takový hranatý otvor, tem je na zástrčku
®; Člen LKCS
Uživatelský avatar
Raduz
 
Příspěvky: 4069
Registrován: úte pro 04, 2007 09:22
Bydliště: Brandýs nad Labem

Re: motor cuka

Příspěvekod brejzo » čtv úno 02, 2012 09:14

dakujem :) myslis na obrazku tu vec pod cislom 6? prepac nie som velmi znaly motorom a ich sustavam,...taka sprosta otazka , je to niekde na motore ? diky :oops:
brejzo
 
Příspěvky: 9
Registrován: stř úno 01, 2012 13:32

Re: motor cuka

Příspěvekod Raduz » čtv úno 02, 2012 16:38

neeeeeee, je to váleček na věci 7, dole u hadičky
®; Člen LKCS
Uživatelský avatar
Raduz
 
Příspěvky: 4069
Registrován: úte pro 04, 2007 09:22
Bydliště: Brandýs nad Labem

Re: motor cuka

Příspěvekod brejzo » pát úno 03, 2012 08:19

dakujem :)
brejzo
 
Příspěvky: 9
Registrován: stř úno 01, 2012 13:32

Re: motor cuka

Příspěvekod brejzo » pon kvě 14, 2012 13:10

vycistil som a nic, bol som aj na diagnostiku a tam mi povedali ze mam spatny krokovy ventil a este nejake cidlo na prevodovke,... nevies nahodou kde sa to da zohnat lacnejsie? ten krokovy ventil teda :D
brejzo
 
Příspěvky: 9
Registrován: stř úno 01, 2012 13:32

PředchozíDalší

Zpět na Hnací soustava

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků