Problémy s řízením po zvednutí Nivy

Moderátor: Moderátoři

Re: Problémy s řízením po zvednutí Nivy

Příspěvekod Netopýr » ned črc 15, 2012 21:07

a dlouhodobé zkušenosti na asfaltu má někdo?

Majo nahoře od toho dost odrazuje :c(

Net.
Optimismus je způsoben nedostatkem informací...
Netopýr
 
Příspěvky: 288
Registrován: úte pro 16, 2008 09:08
Bydliště: Praha

Re: Problémy s řízením po zvednutí Nivy

Příspěvekod Majo » pon črc 16, 2012 08:34

ale menej nez od toho prevarenia. Nech som to prevaril akokolvek, vzdy sa to ohlo alebo prasklo vedla zvaru. Sice sa nakoniec ukazalo, ze to preto lebo sa mi cap zasekaval o zbytky uchytu stabilizatora, ale aj tak som od toho upustil. Teraz mam capy origo a menim ich kazdych 10tkm. Viac taky zaklon nevydrzia.

K tomu otoceniu a vymeneniu pravej strany za lavu - treba to tam patricne dopasovat(pribrusit) inak sa to pri namahe bude mierne ohybat. Najlepsie pochopis, ked pod to vlezies...
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Uživatelský avatar
Majo
 
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen

Re: Problémy s řízením po zvednutí Nivy

Příspěvekod Mara » pon bře 25, 2019 17:58

Tak jsem taky zkusil po radě otocit ty tyce rizeni a toto tema nasel az ted :D Onehda jsem tyc otocil jednu a jel to projet. Jizda naprd. Otocil jsem i druhou a bylo to pouzitelne a odjezdil tak par tis km. Ted jsem to dal zpatky jak to ma byt a spokojenost. Po zkusenosti potvrdim jak psal Majo, ze gumy maji tendenci piskat a neni to nic moc zazitek, odezva rizeni se zmeni, je ostřejsi ale kola nejedou idealni stopu. Podle me, kdyz jsem nad tim uvazoval, tak se hlavne zmeni delka ridicich tahel a to asi odhadem skoro o centimetr na kazde strane. Tim se kola natoci pri zatoceni kazde trochu v jinem uhlu nez by melo. Otoceni tech tahel na tehlici donuti ke zkracenejsimu nastaveni cepů pri nastaveni geometrie. Napada me ale verze, ze by se ty tahla na tehlici pri "teplotě" ohly kousek do rovna, zhruba o ten necely centak na kazde strane a docilila by se stejna delka ridicich tahel jak ma puvodne byt. To prozatim teoreticky. :)
(maluch,uno1.5i-koloběh plechu v přírodě)
-lanča delta2 1.6i zdvihlá
-Lada Niva 1.7i -ll-
-Piaggo /bravo/sup.bravo/ciao//
Uživatelský avatar
Mara
 
Příspěvky: 1182
Registrován: čtv pro 10, 2015 14:18
Bydliště: F M

Re: Problémy s řízením po zvednutí Nivy

Příspěvekod Ondra1,7mpi » pon bře 25, 2019 20:23

No já to teď prohodil, ty hokejky a otočil čep a uvidím... Zatím stojí... Pak dám report... Moc km nenalita... Tak to asi nechám...
Diesel not died... Peugeot + lada = the best off offroad -Lada Niva 1.9TD
Uživatelský avatar
Ondra1,7mpi
 
Příspěvky: 1447
Registrován: stř říj 07, 2015 20:04
Bydliště: Javořice - vysočina

Předchozí

Zpět na Hnací soustava

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků