utopená Niva

Moderátor: Moderátoři

Re: Příprava na brodění

Příspěvekod JmJ » čtv pro 11, 2008 08:59

Patrac píše:
jackfree píše::wink: co tedy udělat než se začne brodit? jak tomu všemu předejít? občas se člověk nevyhne hluboké vodě...

Zeptej se Maja ten je na brození "EXPERT" :D:D

ano, jeho vozidl je vybaveno zachrannou bojkou, ktera se v pripade nehody uvolni a vyplave na hladinu, aby oznacila misto nehody. jako to maji ponorky.
MFP
wergl I - 2104 - melt down
wergl II - 2104 - rebuild succeded
wergl III - 21113 - sold (Chester's new)
wergl IV - i30 - tout est bleu
Uživatelský avatar
JmJ
 
Příspěvky: 6474
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

Příspěvekod vik2 » čtv pro 11, 2008 14:37

No tak uplnej zaklad je odvzdusneni diferaku, pripadne prevodovek......
Misto klasickeho odvzdusnovaku, hadicka a tu vyvedes nekam vysoko, nebo dovnitr auta a tak....
Tohle reseni je mimochodem dobre i normalne, vyrovnava tlaky a mene nebo vubec se tlaci olej ven pres gufera.....

Dalsi vec je ochrana zapolovani pred vodou. Majo tvrdí ze "i"čka vodu snesou.....
U klasiky staci dobre obalit rozdelovac igelitkou, nebo trebas udelat zvon z petky....

Co se tyka altíku, neni od veci prodlouzit tu hadici kterou nasava vzduch nekam nahoru. Nemusi preci nasavat blato ze.....
http://vik2.unas.cz/_private/altik.htm

No a pak sání,,,,,,k tomu asi neni treba nic dodat....
LR Def 110 300Tdi

Rumunskej trip 2016
Rumunskej trip 2015
Montenegro 2014
Romania Nivama 2009
Uživatelský avatar
vik2
 
Příspěvky: 1904
Registrován: stř črc 20, 2005 14:39
Bydliště: ChomutOFF

Příspěvekod Majo » pát pro 12, 2008 09:25

srandicky, srandicky :P

Presne ako pise Vik, akurat by som podotkol, ze odvzusnenie diferakov do interieru je vhodne len pre silne zaludky alebo fetakov :weedman:
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Uživatelský avatar
Majo
 
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen

Příspěvekod vik2 » pát pro 12, 2008 14:07

Zadek mam do interieru a nemam problem se smradem........... no ale neco na tom je...

Na jednom zahranicnim WEBu jsem videl odvzusneni prevodovek a difu do filterboxu. Abych rekl pravdu nevim co si o tom myslet. Pokud je tam podtlak, mohlo by to spise skodit. Uz vidim jak je voda s bahnem nasavana do difu.......

Jak velkej je ve filterboku podtlak????
LR Def 110 300Tdi

Rumunskej trip 2016
Rumunskej trip 2015
Montenegro 2014
Romania Nivama 2009
Uživatelský avatar
vik2
 
Příspěvky: 1904
Registrován: stř črc 20, 2005 14:39
Bydliště: ChomutOFF

Příspěvekod Pisty » pát pro 12, 2008 14:19

0,0nič. Meratelny podtlak je az za skrtiacov klapkou. Vo filterboxe bude fakt maly
Oltcit club 11R, 1984, červena, 05/08 rip , Žiguli 2101, 1200, 1976 zelena, LPG. 04/07 rip ,Lada 2105,1300, 1984 zlta, LPG 08/08 sell ,Daewoo Nubira1, 1998, 1600 DOHC. Zelena LPG
Pisty
 
Příspěvky: 308
Registrován: stř srp 02, 2006 18:11
Bydliště: Bratislava

Příspěvekod Saša » pát pro 12, 2008 14:21

vik2 píše:Jak velkej je ve filterboku podtlak????

Záleží na jakém místě (čím blíž klapce tím vyšší kvůli odporu v sání) . A za filtrem záleží na jeho čistotě .
Pokud se nezapojí "podtlak" pod klapku tak bych se ničeho nebál ale je to zbytečné stačí volně do vzduchu .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Uživatelský avatar
Saša
 
Příspěvky: 3359
Registrován: pon črc 09, 2007 16:08
Bydliště: Litoměřice

Příspěvekod Saša » pát pro 12, 2008 14:29

For Pisty : 0,0 nic - nejsem přesvětčen , mám v autě měřák "čistoty" filtru vzduchu (sériovka z nové Avie) a hubou ho máš co "nacucnout" (podtlak tak 0.2bar!)
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Uživatelský avatar
Saša
 
Příspěvky: 3359
Registrován: pon črc 09, 2007 16:08
Bydliště: Litoměřice

Příspěvekod Majo » pát pro 12, 2008 14:30

problem nastane az v momente ked sa niecim pripcha privod vzduchu...
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Uživatelský avatar
Majo
 
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen

Příspěvekod Saša » pát pro 12, 2008 14:33

:idea: Toť pravda ! A pak platí (tlak nebo podtlak) X plocha .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Uživatelský avatar
Saša
 
Příspěvky: 3359
Registrován: pon črc 09, 2007 16:08
Bydliště: Litoměřice

Příspěvekod Pisty » pát pro 12, 2008 14:39

Vam sa tak casto zapchavaju provody vduchu ? Ajtak je to blbost odvetravat dif do filterboxu. :D Jedine ze by tam mal aj druhu hadicku na privod cerstveho vduchu tak to bude mat nuteny obeh :D
Oltcit club 11R, 1984, červena, 05/08 rip , Žiguli 2101, 1200, 1976 zelena, LPG. 04/07 rip ,Lada 2105,1300, 1984 zlta, LPG 08/08 sell ,Daewoo Nubira1, 1998, 1600 DOHC. Zelena LPG
Pisty
 
Příspěvky: 308
Registrován: stř srp 02, 2006 18:11
Bydliště: Bratislava

Příspěvekod Majo » pát pro 12, 2008 15:39

do snorchla sa to odvetrava z principu - pretoze snorchel je najvyssie
ja to mam odvetrane len pod kapotu aj to nie vsetky.

Ked sa diferak alebo prevodovka prudko ochladi vo vode, vznikne podtlak a stejne si cez semeringy potiahne vodu. Ked je odvetrany tak je tej vody akurat o nieco menej.
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Uživatelský avatar
Majo
 
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen

odvětrání difu

Příspěvekod jackfree » čtv led 08, 2009 15:44

Takže pokud tomudobře rozumím, vyšroubuji odvzdušnovák, místo něj si vyrobít trubičku se závitem tu našroubuji místo toho odvzdušnováku a na ni nasadím tu hadičku?
Uživatelský avatar
jackfree
 
Příspěvky: 126
Registrován: pon pro 01, 2008 02:29
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvekod Hurikán » čtv led 08, 2009 15:51

Netřeba demontovat odvzdušňovák. (vyšroubovat stejně nejde, bo je tuším zalisovaný) Stačí z odvzdušňováku sundat ochranný klobouček a na nátrubek odvzdušňováku přímo připojit hadičku.

Dál kdyžtak upřesní Majo. Už takhle mu lezu do kapusty. :D
Моя фотогалерея здесь.

Я слежу за тобой. Всегда!
Obrázek
Uživatelský avatar
Hurikán
 
Příspěvky: 5802
Registrován: čtv úno 17, 2005 11:07
Bydliště: Brno

Příspěvekod jackfree » čtv led 08, 2009 19:23

aha, tak to není odvzdušnovák jako na brzdách třeba, dotažený tak že je uzavřený? nebo ano a je třeba jím pootočit a tím ho otevřít, nechat v této poloze a nastavit hadičkou...
Uživatelský avatar
jackfree
 
Příspěvky: 126
Registrován: pon pro 01, 2008 02:29
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvekod hush » čtv led 08, 2009 21:01

Ne, je to jenom vyvod zakryty takovou cepickou,tu sundas a na nej nasadis tu hadicku ,kterou uz vyvedes nekam nahoru.
Uživatelský avatar
hush
 
Příspěvky: 306
Registrován: pon led 01, 2007 20:51
Bydliště: Vyškov

PředchozíDalší

Zpět na Hnací soustava

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků