Tak mi ta silikonova manzeta na vnitrnim kloubku vydrzela vikend - 2tis.km
byla oranzova s ruskymi napisy, takze nekupovat...
Navic se mi rozsypala klec vnejsiho kloubku a hrozne to chroupalo, ve vnitrnim jsem mel zas nejak chycene kulicky - viditelne trhliny, tak jsem dal celou poloosu, vnutil mi za 1500,- kc novou, nejakou nemeckou chinu, tak jsem zvedav kolik to vydrzi, pry je pouzivaji v uhelnych dolech na nivach a reklamace nejsou tak caste, tak jsem zvedav, ja stejne jezdim tisice km po silnici a desitky az stovky km v terenu a snazim se k tomu chovat slusne, no vcera pri projizdce jsem zas urazil zadni tlumic :/.
Poskladam si jednu poloosu na cesty s sebou, kulicky mam od Rikijana a klec z druheho kloubku, ktery byl vymackany, jen nemam vnitrni cast P kloubku (teda vnejsi cast vnitrniho kloubku), ktera je delsi do difu.
Na druhou poloosu jsem aplikoval 2ks vnejsich manzet (krabicky popsane original equipment - 1ks za cca 100kč vč. matice a MoS2 vazeliny) a menil jsem vnejsi kloubek, taky krabicka original equipment, kloubek byl za cca 750kč. Co mě překvapilo, tak vnitrní kloubek na te druhe strane byl nevymackanej a mel na stycnych plochach a na kulickach leskle tmavej nadech, jako po nitridaci? asi tam nekdo nekdy dal neco kvalitnejsiho, ale kde to sehnat?
Premyslel jsem nad demontazi predniho difu, opravdu je potreba sundavat obe poloosy? Jsem si rikal, ze by stacilo jednu, radeji tu P delsi a z druhe ten dif jen vytahnout, mate s tim nekdo zkusenost?
Jestli dal budou prachovky odchazet, tak zkusim gomet z Kelly nebo ty chemoprenovy z Aci. Jeste se mi nestalo abych u nejakeho auta za 1/2 roku a 15 tis. km 3x sundaval poloosy, doufam, ze ta niva dostane rozum
)).
Lada Niva 1.7i prodloužená LPG, MTX 7-06 Roadster LPG, Rapid 146 LPG, Rapid 130 LDD Cabriolet