Stránka 2 z 7

vystředění přídavné převodovky 1

PříspěvekNapsal: čtv úno 14, 2008 22:14
od hush
Dekuju za vysvetleni,myslel sem si to ,ze to tak asi bude,ale tadle metoda neni nic pro me,protoze nemam ani kanal ani hever a abych to namontoval s pripravkem,drbal se se vsema sroubama nasadil mezinapravu seridil,oznacil a potom to vsechno jeste jednou absolvoval s namontovanou hardyspojkou je prome nepjekna predstava,myslel sem si ze ma nekdo nejake reseni jak to vystredit uz s komplet namontovanou hardyspojkou.BTW :neverim tomu ze to oznaceni a znovuusazeni na oznacene misto je stoprocentni metoda,protoze si myslim ,ze po montazi bez pripravku /s hardyspojkou/to nebude stoprocentne na stejnem miste,to bych to mohl mit na kastli oznaceny a priste to zase dat podle znacek.

Vycentrování přídavné převodovky?

PříspěvekNapsal: pon čer 23, 2008 19:07
od Koudi
Zdravím má někdo zkušenosti s vycentrováním přídavné převodovky u Lady NIVY? Při vyšší rychlosti 70km mi začne dost vibrovat. Máte někdo nějakou fintu jak na to?

[ Komentář přidal: Hurikán: po červen 23, 2008 23:23 ]
Projdi si toto téma. Mohlo by Ti to pomoct. :wink:

PříspěvekNapsal: čtv čer 26, 2008 17:31
od Jirka P
čau,
maslí, že jsi byl nedávno v Blatný nebo někdo s tvojí novou???
tak jsem si jí vyfotil a přečetl tvůj dopis zlodějům,))) dobrý...
mám tak jednu krátce a snad se trochu povozím po opravě difu a výměně karbu,)))
tak se měj,
j.

Mareček offroad,

PříspěvekNapsal: čtv črc 17, 2008 16:05
od Mareček offroad
Ahoj no byl jsem tam byla to neděle

PříspěvekNapsal: pon lis 02, 2009 09:07
od vik2
jackfree píše:Na toto sem náhodou narazil, kdysi sem tu v tématech hledal rady ale toto sem se nikde nedočetl... třeba se to bude někomu hodit... Pomocí dvou drátů, jež jeden je upevněn ke šroubu držícímu spoj mezi přídavkou a křížem(nebo löbrem) a druhý upevněn ke šroubu držícímu spoj kříže(löbra) a hardy spojky, dráty se potom naohýbají tak aby jejich konce smeřovaly proti sobě a při otáčení hřídelem se pozoruje vzájemná poloha konců drátu. Ta by měla být stále stejná.
pokud někdo nerozumí, vše je v odkazech níže

http://www.youtube.com/wathttp://www.yo ... re=related

http://www.youtube.com/watch?v=NgcNpPXetOs&NR=1

http://www.youtube.com/watch?v=C9N0a3Ml ... re=related

vystředění přídavné převodovky 1

PříspěvekNapsal: sob pro 18, 2010 21:40
od jackfree
jj existuje, dával sem někam odkaz na youtube... tak tady to je:
http://www.youtube.com/watch?v=NgcNpPXetOs&NR=1znovu
Myslím že vše je jasné z videa, kdyby ale něco nebylo jasné, klidně napiš.

vystředění přídavné převodovky 1

PříspěvekNapsal: ned pro 19, 2010 22:13
od Majo
tak toto je dobre 8) primitivne ale ucinne, tak to mam rad :mrgreen:

vystředění přídavné převodovky 1

PříspěvekNapsal: pon pro 27, 2010 19:25
od kitcarcup
:idea: Přesně tak! jde o tu vzdálenost, mezi dráty. U správně vystředěné, se vzdálenost nemění. tedy
je v ose.

PříspěvekNapsal: ned dub 17, 2011 07:25
od vsusicky
Zdravím. Někde jsem tady zahlédl ,že lze vyměnit hardy spojku přímo na autě. Je nějaký grif na to, jak vyndat ven šrouby, nebo musí ven celá hřídel? Na nějaký pobouchání kladivem tam moc místa není. Povolil jsem 1 matku a překvapilo mne, že tam není žádná podložka, je to tak správně?? Dík za jekékoliv info.

PříspěvekNapsal: pon dub 18, 2011 16:28
od Luděk Musil
vsusicky píše:Povolil jsem 1 matku a překvapilo mne, že tam není žádná podložka
šrouby a matice na hardy spojkách jsou bez podložek. L.

PříspěvekNapsal: pon dub 18, 2011 18:02
od Luděk Ondrůch
vsusicky píše:Zdravím. Někde jsem tady zahlédl ,že lze vyměnit hardy spojku přímo na autě. Je nějaký grif na to, jak vyndat ven šrouby, nebo musí ven celá hřídel? Na nějaký pobouchání kladivem tam moc místa není. Povolil jsem 1 matku a překvapilo mne, že tam není žádná podložka, je to tak správně?? Dík za jekékoliv info.


Odšroubuj tři šrouby které drží hardyspojku ke vstupnímu hřídeli přídavné převodovky, sundej hlavice z řadicích pák přídavné převodovky, sundej plast na středovém tunelu, odšroubuj čtyři matice které drží silentbloky přídavné převodovky ke karoserii (předtím si obkresli jejich polohu na kastli) sundej přídavnou převodovku a odkloň ji na kardanech bokem. Potom odšroubuj poslední tři šrouby které drží hardyspojku k výstupnímu hřídeli převodovky a sundej ji. Až budeš montovat novou tak na ní nech ten stahovací plech a sundej ho až po kompletním namontování hardyspojky na místo.

PříspěvekNapsal: stř dub 20, 2011 10:49
od vsusicky
Díky za rady. Zkusím o víkendu, předpokládám že nebudu muset řešit vystředění příadavné převodovky.

Re: vystředění přídavné převodovky 1

PříspěvekNapsal: sob srp 27, 2011 11:47
od lesapan79
zajímavé akorát že se mu to rozeváralo nahoru. Znamená to že bude muset přídavku něči podložit. Nebo to chápu špatně? Nebo jak se to srovnává? Taky bych potřeboval.

Re: vystředění přídavné převodovky 1

PříspěvekNapsal: sob srp 27, 2011 22:06
od lesapan79
lesapan79 píše:zajímavé akorát že se mu to rozevýralo nahoru. Znamená to že bude muset přídavku něčím podložit. Nebo to chápu špatně? Nebo jak se to srovnává? Taky bych potřeboval.


Už se moc těšim na obnovení funkce bludišťáků. Opakuji, že dvojpříspěvky pokud možno neděláme a už vůbec ne takovýdleho rázu! Dyť tu neni napsáno vlastně vůbec nic! Váš milovaný moderátor Laďuša

vystředění přídavné převodovky 1

PříspěvekNapsal: ned srp 28, 2011 09:28
od Paťo Zvolen
kitcarcup píše::idea: Přesně tak! jde o tu vzdálenost, mezi dráty. U správně vystředěné, se vzdálenost nemění. tedy
je v ose.


Trošku prispejem k théme ...

Ono táto metóda sa nám posledne akosi nesvedčila. Pri rýchlosti mezdi 80 -95 km/h sa ozýval buchot od kardanov.
Preto došlo k pokusu č.2 kde sa povolilo uchytenie prídavnej prev., jedna aj druhá páka sa dali do neutálu a naštartovalo sa. Trošku sa vytočil motor, tým sa prídavná prevodovka "vystredila - prispôsobila do roviny " s hlavnou. Potom sa len dotiahli matice a všetko bolo a je O.k.