Moderátor: Moderátoři
jackfree píše:Na toto sem náhodou narazil, kdysi sem tu v tématech hledal rady ale toto sem se nikde nedočetl... třeba se to bude někomu hodit... Pomocí dvou drátů, jež jeden je upevněn ke šroubu držícímu spoj mezi přídavkou a křížem(nebo löbrem) a druhý upevněn ke šroubu držícímu spoj kříže(löbra) a hardy spojky, dráty se potom naohýbají tak aby jejich konce smeřovaly proti sobě a při otáčení hřídelem se pozoruje vzájemná poloha konců drátu. Ta by měla být stále stejná.
pokud někdo nerozumí, vše je v odkazech níže
http://www.youtube.com/wathttp://www.yo ... re=related
http://www.youtube.com/watch?v=NgcNpPXetOs&NR=1
http://www.youtube.com/watch?v=C9N0a3Ml ... re=related
šrouby a matice na hardy spojkách jsou bez podložek. L.vsusicky píše:Povolil jsem 1 matku a překvapilo mne, že tam není žádná podložka
vsusicky píše:Zdravím. Někde jsem tady zahlédl ,že lze vyměnit hardy spojku přímo na autě. Je nějaký grif na to, jak vyndat ven šrouby, nebo musí ven celá hřídel? Na nějaký pobouchání kladivem tam moc místa není. Povolil jsem 1 matku a překvapilo mne, že tam není žádná podložka, je to tak správně?? Dík za jekékoliv info.
lesapan79 píše:zajímavé akorát že se mu to rozevýralo nahoru. Znamená to že bude muset přídavku něčím podložit. Nebo to chápu špatně? Nebo jak se to srovnává? Taky bych potřeboval.
kitcarcup píše::idea: Přesně tak! jde o tu vzdálenost, mezi dráty. U správně vystředěné, se vzdálenost nemění. tedy
je v ose.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků