Stránka 6 z 11

PříspěvekNapsal: stř pro 29, 2010 19:30
od MartasBrno
Můžu se zeptat? Která z konstrukcí samosvoru je vhodná na všechny myslitelné povrchy na zadohrab? Osobně si myslím, že by měl svírat s rostoucím rozdílem momentů jednotlivých kol, ale moc tomu nerozumím. Zaujal mne klasický torsen, ZF a nedávno kritizovaný krasikov na principu kuličkových šroubů. Akorát jsem se zrovna dočetl, že svronost odvozená od rozdílu momentů je problematická, že svornost odvozená od rozdílu rychlostí je výhodnější. No, asi ještě něco pohledám a počtu...

PříspěvekNapsal: čtv pro 30, 2010 09:30
od Majo
drifteri vacsinou pouzivaju LSD, laicky povedane dif s lamelami, ktore svojim odporom brania diferovaniu. Maju vsak nevyhodu, ze lamely sa opotrebuvaju a tak sa s pribudajucimi km znizuje svornost.
Torsen tymto netrpi, ale tie zvuky co vydava pri zatacani v malej rychlosti by som na cestnom aute nezniesol :mrgreen:

PříspěvekNapsal: čtv pro 30, 2010 12:07
od jiri.k
a co je to ten krasikov? nemohu to vygooglit. nasel jsem jen http://www.axlelock.cz/ a to to urcite neni..

PříspěvekNapsal: čtv pro 30, 2010 12:12
od dvk

PříspěvekNapsal: čtv pro 30, 2010 15:52
od cackler
koukám, že stojí jen něco přes 6 tisíc Kč, dobrá cena.

PříspěvekNapsal: pát pro 31, 2010 09:59
od vik2
Dalsi dobrej ruskej svor. Uměj klucí 8)

na tomhle videu je videt, kdyz ten UAZ najizdi na kopec jak ho to tlaci rovne.
je to ten efekt kterej jsem popisoval
http://www.youtube.com/watch?v=exBmV6CkJPc

Nic proste nenahradi 100% vypinatelnou uzaverku.

Na osobak by me samotneho zajimalo co to udela. Napriklad esly s tim pujde jezdit a nedriftovat.

PříspěvekNapsal: sob led 01, 2011 21:40
od MartasBrno
vik2 píše:Na osobak by me samotneho zajimalo co to udela. Napriklad esly s tim pujde jezdit a nedriftovat.
Přesně o to mi jde - prostě upgrade běžného cestovního vozu na běžný cestovní vůz se zlepšenou trakcí na horším povrchu a s nezpackanými jízdními vlastnostmi.

PříspěvekNapsal: ned led 02, 2011 23:18
od kitcarcup
Marťasi, ideální řešení je normální diferenciál se zaraditelnou mechanickou 100%-ní špérou (uzáverkou). Viz nákladní vozy, a cestovní BMW.


vik2: este sem nevidel BMW s mechanickou uzaverou. BMW pouziva lamelovej svor. Obvykle 25-50%

PříspěvekNapsal: čtv črc 28, 2011 21:08
od PetrX
Tak jak,zatím to ještě nikdo nezkusil,jak se to chová na asfaltu?
http://dak4x4.com/
http://dak4x4.com/catalog?category=19
Vypadá to líp,jak ten "řehtačkový".
http://vladislav09.sweb.cz/
U toho řehtačkového sice píšou životnost 200-300tis. km,ale když budou ty zuby přeskakovat po sobě,tak mě to řešení moc nezaujalo...To DAK s kuličkama se mi líbí víc,cena je navíc poloviční.Může být vpředu i vzadu současně? Akorát nechápu ten rozdíl 100/90 a 90/100.
Zde je další varianta,akorát cena vysoká. Kolik asi stojí v Rusku?
http://tuning.sbazar.cz/lada-niva-uzave ... 43024.html

PříspěvekNapsal: sob črc 30, 2011 07:06
od Dusan
No myslel som si že toto ma tu niekto z fora... http://vik2.unas.cz/_private/spera.htm zapinatelna uzavierka.

PříspěvekNapsal: ned črc 31, 2011 13:11
od PetrX
No to ano,on má manuálně uzavíratelný dif. Ale já měl na mysli samosvory,tudíž automaticky se uzavírající při prokluzu jednoho z kol na nápravě. Zda někdo nemá některý z těch výše uvedených namontovaný a jak se s tím auto chová na asfaltě při zatáčení.

Re: samosvor

PříspěvekNapsal: stř zář 07, 2011 06:09
od vik2
OD Michael4x4

http://www.axlelock.cz/ tady maš automatickou uzáverku mám jí doma bohužel jsem jí ješte nedal do auta

Re: samosvor vpředu i vzadu?

PříspěvekNapsal: stř zář 21, 2011 19:29
od PAVEL S.
šlo by dát na nivu nápravu z multikáry s uzávěrkou?

Re: samosvor vpředu i vzadu?

PříspěvekNapsal: čtv zář 22, 2011 06:47
od vik2
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
:roll:

Re: samosvor vpředu i vzadu?

PříspěvekNapsal: čtv zář 22, 2011 06:52
od Dusan
vsetko ide ked sa chce akurat vidim problem ze budes ma 4 spiatocky a1 dopredu, a troska budes suchat po zemi diferak :D