Mara píše:Jeste uvazuju co s regulaci tlaku paliva, kde je stelovaci sroubek (hvezdicka) vedle trysky. Mam ji zatahnutou u vnejsiho okraje, tedy povoleny a dival jsem se na stary nahradni dil kde to je asi o 2mm zatahnute dovnitr a tim je nejspis zvyseny tlak u vstrikovaci trysky.
O tomto si sa kde docital? Ktora skrutka? Pokial viem, tlak paliva reguluje regulator tlaku paliva (membrana+pruzina) svojou pevne danou charakteristikou (pritlak/sila pruziny) a s tym sa neda nic robit okrem vymeny.
Mara píše:Snimac klapky mel napeti v nule 0,4v a nahradni taky. "Jedina" moznost jak nastavit 0,55 -0,56V, byla zvetsenim der snimace pro vetsi rozsah nastaveni. To jsi mi poradil jindy, to napeti snimace, taktez diky. Na plynu to jelo v poradku, ale benzin jsem ted resil, tak jsem zvedavy na zmenu..
Preco zrovna 0,55-0,56 V? Podla manualu ma volnobezny signal zo snimaca byt idealne niekde 0,35-0,7 V s tym, ze v ramci vyrobnych tolerancii je kazdy snimac trochu iny a RJ pri kazdom zapnuti zapalovania prisposobi kalibraciou "volnobeznu polohu" tomu napatiu signalu, ktore pride zo snimaca (ak to nie je mimo intervalu 0,25-1,25 V).