Chyba 15 sa zaznamena vtedy, ak motor pracuje dlhsie ako 58s a zaroven hodnota vystupneho signalu snimaca teploty nižsia ako -37°C. Pravdepodobne je vadny snimac teploty, pripadne zlty vodic iduci do RJ na poziciu C10. Zmeraj odpor snimaca medzi pinmi A a B a napis sem, kolko ma ohmov, pripadne vyber snimac a otestuj ho. Prikladam tabulku zavislosti odporu od teploty. Alebo skus pri zdochnuti snimac odpojit, nastartovat by malo ist a mali by bezat sahary.
Chyba 54 sa zaznamena vtedy, ak vystupne napatie z oktanoveho korektoru je nizsie ako 0,5V alebo vyssie ako 4,9V po dobu 2s. Vystupny vodic je vodic zelenej farby. Navrhujem nastartovat motor, zmerat napatie na zelenom vodici:
1) Ak je napatie v rozmedzi 1-4,7V, ide o sporadicku zavadu, navrhujem kontrolu zvazku, ci sa zeleny vodic niekde nepredral na kostru.
2) Ak nameras napatie nizsie ako 1V, odpoj konektor od korektora. Ak je po odpojeni konektora napatie vyssie ako 4,7V, ide o vadny korektor. Ak je po odpojeni konektora napatie nizsie ako 4,7V, je niekde predraty a ukostreny zeleny vodic, alebo je vadna RJ.
3) Ak nameras napatie vyssie ako 4,7V, potom sa rozpisem, lebo je toho vela na pisanie
Ako prve treba skontrolovat konektory a piny a ci nie su zaoxidovane.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)