Od léta mám málo jetý záložní moto 1,7 mpi z roku 2013,
před Vánoci se stala ošklivá věc mému stávajícímu motoru v Nivě, včera jsem ho dal ven a zastavěl právě ten záložní, s tím, že na něj dám sání a výfuk na spi (které provozuji ještě s lpg). Tuším Majo mi radíl, že stačí dát jiné těsnění výfuk/sání a pujde to. Mě se tam vyskytl ještě jeden problem - v hlavě nejsou vrtané otvory pro chladící kapalinu do sání (maji být dva). Nevím, kdy to přestali dělat, možná až na té poslední verzi euro 4 hlavy.
což je problem. Ze sání vychází jen jedna hadice, tak nemám ani možnost ji tam odjinud navést (třeba z toho kolínka na kotoru - mpi tam odtud má hadičku do toho sacího šneka. Teď co s tím? Už jste to někdo řešil?
Jde chladící kapalina do mpi hlavy a je tedy možné ten otvor navrtat a bude to fungovat?
Nebo v sání není potřeba (vývod zaslepim) a pro lpg se mám napíchnout z toho kolínka a vrátit do té trubky za čerpadlo?
Nebo rovnou schrastit 1,7 spi hlavu a nasadit ji. (což se mi nechce sahat do motoru, který těsní, navíc je málo jetý).