Stránka 1 z 1

Oprava komplet Hlavy a rozvody

PříspěvekNapsal: ned pro 17, 2017 18:58
od Ondra1,7mpi
Co vše lze na hlavě vyměnit? Když už to budu rozdělávat? Ventily, vodítka gufera chápu, pružinky ? Měnit nebo nechat?
Hydroštely chápu, těsnění hlavy taky... To vše cenově unesu...
Co dál? Chci dělat i rozvody, prý hydronapínák moc nevydrží, dám nový... Řetěz? Jak se pozná v jakým je stavu? Ty vodiče řetězu? Jsou plastové u MPI? Daj se nahradit ťemi staršími kovovými pogumovanými?
Na co si dát pozor?
Nějaký ložiska???
Chci nechat přeměřit tlak oleje... To čerpadlo a ventil se mění či opravuje?
Nutno podotknout že motor zkusil svý, předchozí majitel mu dopřával moc oleje, hydroštely odešli při 70000km potrubí popraskalo, jel na 3 válce, výkonem zrovna nevyniká...
Nevadí mi když tam padne 10000kč hlavně že bude chvíli klid a jistota...
Jinak šlape, ale voda je špinavá, v oleji šedý povlak na víčku, startuje vždy vpohodě, jen když sám zdeche nedrží pak volnoběh...
Rozvody rachotí pouze v určitých otáčkách, cca 2300-2800. Teda myslím že to jsou rozvody...
Olej uniká na předním víku motoru, asi gufera klikovky...
Opravy se nebojím, radši to budu dělat sám než to někomu svěřit... Čas v zimě bude...
Nechci aby se tu popisoval postup, ten je tu na fóru popsán dobře, jen prostě typy co všechno když už to bude rozdělaný... Auto má asi 87tkm

Re: Oprava komplet Hlavy a rozvody

PříspěvekNapsal: ned pro 17, 2017 19:50
od Cory
Pri GO hlavy cistim kanaly a spalovaci priestor, menim voditka, vystavujem najmensiu volu medzi ventilom a voditkom, frezujem sedla, zapastujem ventily (nove), rovnam dosadaciu plochu, k tomu nove simeringy, kliny, pruziny, vahadla a nastavovacie sroby. Ak sa ti s tym nechce babrat, mozeme sa dohodnut ;)

Re: Oprava komplet Hlavy a rozvody

PříspěvekNapsal: ned pro 17, 2017 20:02
od Ondra1,7mpi
Dík za odpověď, chci si právě sesumírovat co objednat, asi dám hydroštely, nebo když by mi někdo ukázal jak se šteluje a instaluje klasika tak klidně i tak... Každopádně dík za ochotu, odkud jsi? Ty bys přijel až to rozdělám?
Ještě nevím co budu dělat dřív... Jestli spojku a převodovku a nosníky na spi nebo motor mpi
Něčím ale jezdit v zimě chci:-D

Re: Oprava komplet Hlavy a rozvody

PříspěvekNapsal: ned pro 17, 2017 20:10
od Cory
Byvam v Kosiciach. Hlava sa da po niekom poslat, pripadne postou. Ono sa to totiz neda spravit na pockanie. Zas to,ze niekto zhodi hlavu, zabrusi ventily a vymeni simeringy a este vecer stihne 5 piv, nie je GO :) na druhej strane, ak by si zaplatil cestu, tak to pridem aj namontovat :)

Re: Oprava komplet Hlavy a rozvody

PříspěvekNapsal: ned pro 17, 2017 20:24
od Ondra1,7mpi
To je dost z ruky, no myslím že to nějak zvládnu, ve vsi bydlí známej co to dělal na 1,6, tak mi kdyžtak poradí...
Kdyžtak ti pošlu SZ ale snad to dopadne... Když dám vše nové... Jak popisuješ vyčistím tak to bude ok.
Ty rozvody jsou 3 ozubená kola, nevím jestli s magnetem nebo bez našel jsem dva typy???...
Výměna ložiska klikovky pohoda? Asi v tom víku, klasický... v motoru jsou ňáký kluzný či co to bych asi neřešil... To mi příde už moc drastický rozebírání a vybrušování... to jen zkontroluji...

Re: Oprava komplet Hlavy a rozvody

PříspěvekNapsal: ned pro 17, 2017 22:30
od Cory
Vela stastia pri meneni ;)

Ak mas E2 tak bez magnetu, ak mas E3 tak s magnetom.

Ktore lozisko mas na mysli?

Re: Oprava komplet Hlavy a rozvody

PříspěvekNapsal: pon pro 18, 2017 21:25
od Ondra1,7mpi
V tom předním výku je nějaký ložisko nebo jen gufera? Myslím na Klikovce, či na čem je ta řemenice...
Dík, snad to bude cajk, i když čerpadlo komplet za 800 taky ujde, jen ta práce...

Re: Oprava komplet Hlavy a rozvody

PříspěvekNapsal: pon pro 18, 2017 21:26
od Cory
V prsiach nie je ziadne lozisko, iba gufero.

Re: Oprava komplet Hlavy a rozvody

PříspěvekNapsal: pon pro 18, 2017 22:00
od Ondra1,7mpi
Ok, dík...