Stránka 2 z 2

Re: Diferenciály poměry převodů

PříspěvekNapsal: sob lis 18, 2017 10:12
od Jarda_NIVA1.7
me uz se predek konecne podarilo vychytat, na pevnostni dif je odbornik Honza - Rikijan, tak se s nim zkus domluvit, ma na to pripravek... udelal jsem k nemu 6 uchytu k napravnici sroubovanych - dvanactky pevnostni srouby a drzi to, na predni napravnici se lip vari, narozdil od te zadni, teda alespon tim mojim prskatkem :)

Re: Diferenciály poměry převodů

PříspěvekNapsal: sob lis 18, 2017 17:19
od Ondra1,7mpi
Jarda i Mara ho máte od Rikiho... Myslím... Já do toho půjdu sám, chci si jich udělat víc, vymyšlen přípravek mám, jen udělat, nápravy mám taky, dify různé... Ono se něco poskládá... Některé nápravy jsem ještě nerozdělal...
Jen pořád chybí ten přehled, v které nivě který je... ???

Re: Diferenciály poměry převodů

PříspěvekNapsal: sob lis 18, 2017 17:42
od Jarda_NIVA1.7
2 Ondra1,7mpi:
jj, tak Ty si taky delas peknou zasobu nivek :)
no vetsina novejsich niv ma 3.9, urcite MPi, rekl bych i SPi, ta ve francii SPi mela 3.9, ja mel v dlouhe 4.1, ale to uz nekdo menil - i redukcku jsem mel z 1.6, mela mit urco 3.9, tak 1.6ky 4,1 a 4.3...
Psal jsem, ze mam uz predek vychytanej a ted na magnetu predniho difu toto:) segerovka snad v difu nikde neni, to musi byt z loziska poloosy... doufam, ze vetsi cast to podrzi, tak to zatim resit nebudu.

Jednoduse to zjistis, kdyz zvednes jedno kolo a budes pocitat otacky kola a kardanu :wink: na kardanu i kole je dobre si udelat dobre viditelnou rysku.

Re: Diferenciály poměry převodů

PříspěvekNapsal: sob lis 18, 2017 17:53
od Ondra1,7mpi
No jasný, přídavnejch převodovek je víc typů??? Nebo jsem to špatně pochopil???
Až bude čas rozdělám 2 nápravy a uvidím... Celkem mám 3 nivy a 5 náprav;-)...

Re: Diferenciály poměry převodů

PříspěvekNapsal: sob lis 18, 2017 18:18
od Jarda_NIVA1.7
no psal jsem o diferakach, na to jsem myslel, ze se ptas...?) pridavku z 1.6, protoze nemela snimac rychlosti, jinak jsou asi vsechny stejne, ikdyz se nekde necha docist, ze novejsi by mely mit dvourada loziska, ale to nema ani ta z 2007, euro 4

Re: Diferenciály poměry převodů

PříspěvekNapsal: sob lis 18, 2017 19:03
od Ondra1,7mpi
Jo diferaky dík, asi to nechám jak se to vyvine... Raději bych dva 4,44 ale možná se spokojím se dvěma 4,3... Pokud bude financ a provedou se ty pevnostní, koupím nový 4,44, jeden už mám...
PS Jarda ty už žiješ??? Jako na fóru dost pauza???...

Re: Diferenciály poměry převodů

PříspěvekNapsal: sob lis 18, 2017 21:32
od Jarda_NIVA1.7
tak daval jsem si od nivy pauzu... a ted jsem si rekl, ze v zime by se na Vysocine mohla hodit a kdyz na ni neco kutim, tak i neco zjistuju atak. :)
v inzerci tady jsem koukal, ze je 4,44 se 70kou torsenem skoro fungl novej na prodej

Re: Diferenciály poměry převodů

PříspěvekNapsal: sob lis 18, 2017 22:03
od Ondra1,7mpi
Nad tím samosvorem jsem hodně přemýšlel, nakonec jsem usoudil že to zas tak není nutné... Ale jak říkám, povede se peníz a jdu do toho;-D

Re: Diferenciály poměry převodů

PříspěvekNapsal: úte led 02, 2018 20:40
od Ondra1,7mpi
Když bych chtěl vyměnit v zadním difu soukolí za nové 9/40, jen tyto 2 kola, musí se to někde nechat seřídit???

Re: Diferenciály poměry převodů

PříspěvekNapsal: čtv led 18, 2018 15:16
od Dusan
Musi, navyse asi budes potrebovat novu podlozku medzi hrusku a lozisko. Pozri servisny manual. Nastavovat tam toho ide dost.

Re: Diferenciály poměry převodů

PříspěvekNapsal: pát led 19, 2018 06:52
od Ondra1,7mpi
Už vyřešeno, sehnal jsem ho v celku, ještě mít čas vyrobit ten obal, ale nejdříve chci vyřešit nosníky a spojku... Je toho ňák moc a málo času....