Hlava válců

Moderátor: Moderátoři

Hlava válců

Příspěvekod Hajnej » ned črc 16, 2017 16:47

Zdravím , dělal jsem těsnění pod hlavou a nechal jsem si hlavu udělat , teď když se řídím rozvody na rysky a po otočím motorem o čtvrt otáčky tak se mi potká 2 válec a čtvrtý ventil . Neví nikdo co stim?
Hajnej
 
Příspěvky: 20
Registrován: sob kvě 07, 2016 22:28
Bydliště: Vodnany

Re: Hlava válců

Příspěvekod Luděk Musil » ned črc 16, 2017 16:53

Řekl bych, že nemáš správně nastavený rozvod :idea:
Stáhni všechny seřizováky na doraz dolů, aby se Ti neotvíraly ventily a znovu a pořádně zkontroluj, že když je klika na 0 stupňů tak je i kolo na vačce důlek proti značce :idea: . L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Uživatelský avatar
Luděk Musil
 
Příspěvky: 10469
Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
Bydliště: Vyškov/Rašov

Re: Hlava válců

Příspěvekod Hajnej » ned črc 16, 2017 19:56

Risky mám jak nahoře tak dole srovnané. Spodní jsem srovnal podle risky na ozubenem kolečku a výlisků na bloku. Mám hydrošteli a ty nevym jak stáhnout na minimum.
Hajnej
 
Příspěvky: 20
Registrován: sob kvě 07, 2016 22:28
Bydliště: Vodnany

Re: Hlava válců

Příspěvekod Cory » ned črc 16, 2017 21:17

Posunute kolesi na vacke? Je to jednorada retaz? Ta ma v kolese vyrezy a moze sa stat, ze to zalizis opAcne
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Cory
 
Příspěvky: 11568
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Re: Hlava válců

Příspěvekod Hajnej » pon črc 17, 2017 08:50

Skusim ale jestli se nemilim tak ty výřezi jsou každý jinak široký. A má to jednoduchý řetěz.
Hajnej
 
Příspěvky: 20
Registrován: sob kvě 07, 2016 22:28
Bydliště: Vodnany

Re: Hlava válců

Příspěvekod Mara » ned pro 03, 2017 17:14

Mam vedle sebe 2 hlavy valcu, jednu z nivy 1.7i a druhou z 1.6. a at koukam jak koukam tak bez vacky mi prijdou zhruba stejne. Je to mozne a zamenitelne (dat v pripade potreby z 1.6 na 1.7)?
(maluch,uno1.5i-koloběh plechu v přírodě)
-lanča delta2 1.6i zdvihlá
-Lada Niva 1.7i -ll-
-Piaggo /bravo/sup.bravo/ciao//
Uživatelský avatar
Mara
 
Příspěvky: 1176
Registrován: čtv pro 10, 2015 14:18
Bydliště: F M

Re: Hlava válců

Příspěvekod Luděk Musil » ned pro 03, 2017 17:42

Pokud je to hlava SPi bez hydra - tak jsou (víceméně) stejný. L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Uživatelský avatar
Luděk Musil
 
Příspěvky: 10469
Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
Bydliště: Vyškov/Rašov

Re: Hlava válců

Příspěvekod Cory » ned pro 03, 2017 18:12

Aj hydrohlava je rovnaka resp zamenitelna...do urciteho roku
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Cory
 
Příspěvky: 11568
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Re: Hlava válců

Příspěvekod Mara » ned pro 03, 2017 21:16

Diky, je to 1.7spi takze dobre. Vypada to teda na stejne ventily a vse kolem nich, i svody vyfukove maji stejne prumery. Plati to i pro tu vacku, ty jsou stejne taky? Ta 1.6 uz je odepsana.
(maluch,uno1.5i-koloběh plechu v přírodě)
-lanča delta2 1.6i zdvihlá
-Lada Niva 1.7i -ll-
-Piaggo /bravo/sup.bravo/ciao//
Uživatelský avatar
Mara
 
Příspěvky: 1176
Registrován: čtv pro 10, 2015 14:18
Bydliště: F M

Re: Hlava válců

Příspěvekod Cory » ned pro 03, 2017 21:24

SPi hlavy maju 2 stifty na sacom kolektore navyse, je vyztuzena, nižšia o 1,8mm, mensi spalovaci priestor, ventily rovnake, vacka ma ine casovanie a zdvih sacich ventilov. Pozor, vačky k hydroštelom maju charakteristiky rovnake ako SPi vakcky, ale su ine.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Cory
 
Příspěvky: 11568
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Re: Hlava válců

Příspěvekod Mara » ned pro 03, 2017 21:48

Takze tak jednoduche to neni, i kdyz vypadaji skoro stejne. Necham z ni asi teda jako zalozni ventily a pruziny, jestli by kdy byly potreba. Uz jsem z ni zabral 10 hlavnich sroubu na 1.7, co jsem tady nekde vycetl, ze jsou bytelnejsi :)
(maluch,uno1.5i-koloběh plechu v přírodě)
-lanča delta2 1.6i zdvihlá
-Lada Niva 1.7i -ll-
-Piaggo /bravo/sup.bravo/ciao//
Uživatelský avatar
Mara
 
Příspěvky: 1176
Registrován: čtv pro 10, 2015 14:18
Bydliště: F M

Re: Hlava válců

Příspěvekod Cory » pon pro 04, 2017 05:19

A co sa stalo s hlavou?
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Cory
 
Příspěvky: 11568
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Re: Hlava válců

Příspěvekod Mara » pon pro 04, 2017 05:56

Neni s ni nic, jen budu delat tesneni pod ni, na te 1.7i. Pustil se olej do chladici kapaliny pozvolna, tak se to tesneni zkusim naucit vymenit. K tomu ucelu jsem sundal hlavu z 1.6, co mam auto na rozebrani a dily a zjistuju co se z ni muze nekdy hodit a jak se co dela. Vacka a nejake vahadla ale na te rozebirane nive jsou "olitane" asi i olejem neresenym, jak jezdila jen k lesu. Taky mam koupene gufera ventilu a treba by se hodilo je vymenit, i kdyz to z vyfuku nejaka zvlastni krize neni. Mozna to jsou gufera puvodni (asi 150 000), ale nevim a taky nevim zivotnost gufer.
(maluch,uno1.5i-koloběh plechu v přírodě)
-lanča delta2 1.6i zdvihlá
-Lada Niva 1.7i -ll-
-Piaggo /bravo/sup.bravo/ciao//
Uživatelský avatar
Mara
 
Příspěvky: 1176
Registrován: čtv pro 10, 2015 14:18
Bydliště: F M

Re: Hlava válců

Příspěvekod Majo » úte pro 12, 2017 12:55

Nikto tu nenapisal to napodstatnejsie!

Hydrostely sa musia postlacat po GO hlavy na doraz. Musia sa z hlavy vymontovat a postlacat vo zveraku kazdy jeden na doraz(s citom samozrejme, nie s metrovou trubkou). Je totiz mozne, ze sa stvrty ventil zafrezoval hlbsie a hydrostel ho drzi otvoreny.
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Uživatelský avatar
Majo
 
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen

Re: Hlava válců

Příspěvekod Mara » ned pro 17, 2017 23:13

Tak si kompletuju celou hlavu i se svody atd. abych to za tu svoji jen prohodil a mohl jezdit i udelat gufera a podobne.
Jenze mi prodejce davneji neodhadnul tesneni pod svody a sani a prodal mi zrejme k Mpi - a to je mi dost na nic. "Na sani nejsou kruhy ale takove spiše šišky. Bylo by nahouby, kdybych ty volne mista v šiškach zaplnil motorovym tmelem zase dokulata?"
Zatim jsem to naskladal na stare tluste tesneni z 1.6tky, přišlo mi jeste docela pouzitelne a funkcni.
(maluch,uno1.5i-koloběh plechu v přírodě)
-lanča delta2 1.6i zdvihlá
-Lada Niva 1.7i -ll-
-Piaggo /bravo/sup.bravo/ciao//
Uživatelský avatar
Mara
 
Příspěvky: 1176
Registrován: čtv pro 10, 2015 14:18
Bydliště: F M

Další

Zpět na Hnací soustava

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků