hlavne aby bol ten benzin novy a nie niekolkomesacny, oktanove cislo je viacmenej nepodstatne(skor su podstatne prisady v benzine, ale o tom tazko polemizovat).
olej novy....no urcite nepomoze zanedbany vymenny interval, ale inak....
v podstate sa na ek meria:
hodnota labmbda - obsah kyslika vo vyfuku, na to ma zasadny vplyv bohatost zmesi - ved to sa tym vlastne meria -nesmie byt chudobna ani bohata a akakolvek netesnost vyfuku prakticky znemoznuje dobru hodnotu
HC - to ovplyvnuju najviac semeringy na ventiloch, teda spalovanie oleja(samozrejme aj netesne piestne kruzky, ale to uz je extrem)
CO - nekvalitne spalovanie - spinavy filter, stare sviecky, stary benzin, nizke tlaky vo valcoch...
samozrejme som to az prilis zjednodusil, ale ono to zas az take komplikovane nie je
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4