Perfekt, beru na vědomí
Vyfuk me bacil do hlavy, takze je venku a prevodovka dole (sundani pridavky atd. byla solidni drbačka). Myslel jsem ze objevim nejake rozsypane lozisko, treba v setrvacniku. To co mi obcas i zacne piskat, ale piska i s vyslapnutou spojkou, tak to musi byt asi v motoru nekde. Setrvacnik ma lozisko v poradku, pritlacne je taky dobre.
Urcite mi chrcelo nejake hlavni v prevodovce + ta petka zacla (proto šla skřin dolu).
Co ale koukam je, ze setrvacnik ma praskliny a tim jej vidim asi na odpis. Ten co mam z 1.6 vypada slušneji, ale nekdo mu nekdy dal ryhu flexou, což by asi vadit moc nemuselo oproti tomu rozpraskanemu (tu ryhu z 1.6 bych zkusil zalit cočkem a zbrousit, kvuli vyvazeni.. a jéje:)
Taky mam tendence nejak nahodit motor bez prevodovky a treba i setrvaku, kvuli tomu lozisku co obas piskne. Vadilo by to necemu? Nahoz by se asi odehral klikou, pokud tam pujde nasadit ta ozubena matice z 1.6.
A nez bych zacal kompletovat, tak bude chtit neco taky pozavařovat.
A v cem spociva vystredeni spojky? Dyt vse ma sve misto na nejakych kolicich nebo lamela na drazkach, co jsem koukal.