Nastavenie ventilov 1.7

Moderátor: Moderátoři

Re: Nastavenie ventilov 1.7

Příspěvekod adamico » pon dub 13, 2015 06:10

cuker píše:odkial si,možno sa niekto nájde,kto T pomôže...

Som z Bratislavy.
Uživatelský avatar
adamico
 
Příspěvky: 31
Registrován: pát říj 24, 2014 20:37
Bydliště: Bratislava

Re: Nastavenie ventilov 1.7

Příspěvekod adamico » čtv dub 23, 2015 14:58

Prikladám fotografiu vahadla v najhoršom stave. Predpokladám že toto spôsobuje zvuk šijaceho stroja.


Obrázek
Uživatelský avatar
adamico
 
Příspěvky: 31
Registrován: pát říj 24, 2014 20:37
Bydliště: Bratislava

Re: Nastavenie ventilov 1.7

Příspěvekod lani » pát dub 24, 2015 06:09

Predpokladas spravne. Ihned by som vymenil olej, lebo si predstav co narobi ten kovovy prach napr. so salmi. Toto sa stavalo na oltcitoch, preto tak niektore cvakali, ale len na rumununskych dieloch, na francuzskych sa to nestavalo. Tam som to riesil zabrusenim do povodneho tvaru a bolo po cvakani.
lani
 
Příspěvky: 30
Registrován: úte úno 03, 2015 08:08

Re: Nastavenie ventilov 1.7

Příspěvekod adamico » pát dub 24, 2015 06:35

Ano samozrejme ze olej vymenim, vahadla mam uz objednane. Akurat som rozmyslal ze okrem olejoveho filtra by som mal pozret aj nieco take ako magnet vo vani. Ma Niva nieco take alebo je magneticky vypustaci srob?
Uživatelský avatar
adamico
 
Příspěvky: 31
Registrován: pát říj 24, 2014 20:37
Bydliště: Bratislava

Re: Nastavenie ventilov 1.7

Příspěvekod Roman » pát dub 24, 2015 07:32

A vacka to prezila bez ujmy na zdravi?
Roman
Uživatelský avatar
Roman
 
Příspěvky: 1285
Registrován: úte čer 01, 2004 09:18
Bydliště: Kralův Dvůr

Re: Nastavenie ventilov 1.7

Příspěvekod Luděk Musil » pát dub 24, 2015 07:34

b) je správně. Všechny vypouštěcí šrouby jsou s magnetem.
Vačka obvykle tyto legrácky přežije bez úhony. L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Uživatelský avatar
Luděk Musil
 
Příspěvky: 10479
Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
Bydliště: Vyškov/Rašov

Re: Nastavenie ventilov 1.7

Příspěvekod adamico » pát dub 24, 2015 07:44

Vačka vyzera dobre, prstom necítim zbrúsenie ale rozmýšlam že ked už to mám rozobraté či ju rovno nevymením, lebo je vidieť že v strede to je trocha zbrúsené, ale prstom to nie je cítiť takže to budú asi uplne zanedbatelné rozmery.

EDIT: Ešte mám otázku, to že sú vahadlá takto zničené je normálne alebo je ešte niekde inde nejaka "dlhodobejšia" chyba ?
Uživatelský avatar
adamico
 
Příspěvky: 31
Registrován: pát říj 24, 2014 20:37
Bydliště: Bratislava

Re: Nastavenie ventilov 1.7

Příspěvekod Majo » sob dub 25, 2015 13:31

magnet v motore? Vypustacie srouby s magnetom su len na prevodovkach a diferakoch, v motore by to nerobilo dobrotu, tam je olejovy filter a ten musi zachytit vsetko.

Vacku odfot, ak je v poriadku, znamena to, ze mazanie mas v poriadku a chybne boli od vyroby vahadla(proste vada materialu). V horsom pripade mas upchyty mazaci kanalik, ale to by vacka vyzerala podobne a ostatne vahadla tiez.
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Uživatelský avatar
Majo
 
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen

Re: Nastavenie ventilov 1.7

Příspěvekod adamico » sob dub 25, 2015 13:56

Čiže nič iné okrem olejového filtra čo by sa dalo vymeniť aby tam neostali kovové čiastočky nie je ? Rozmýšlal som že prepláchnem motor lacnými 15w40 olejom z lidla ktorý ešte niekde mám, necham chvilu bežať a potom nalejem seriozny značkový olej.

Žial nie som momentálne pri aute, ale dve fotky som si pri demontáži spravil:
Obrázek
Obrázek
Uživatelský avatar
adamico
 
Příspěvky: 31
Registrován: pát říj 24, 2014 20:37
Bydliště: Bratislava

Re: Nastavenie ventilov 1.7

Příspěvekod Majo » sob dub 25, 2015 14:16

Ta vacka je vazne v pohode. Takze nove vahadla, nastavit ventily, novy olej + filter.
Kludne by som ten olej nechal trochu dlhsie, ono to nie je take rychle, ak su niekde usadeniny/piliny, tak to chvilu trva nez to poberie. Takze doporucujem radsej nejakych 500km a vymenu az potom. Filter pozachytava vsetko a olej prudi cisty, problem nastava az ked sa tento upcha a otvori sa nudzovy kanalik. Az vtedy sa mozu piliny dostat tam kam nemaju...
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Uživatelský avatar
Majo
 
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen

Re: Nastavenie ventilov 1.7

Příspěvekod adamico » sob dub 25, 2015 14:26

Priznám sa že lidl oleju moc nedôverujem a preto som ho tam nechcel nechávať dlhšie, takže asi radšej kupim 8 litrov magnatecu a aspon sa motor vyčistí od toho bordelu čo tam z vahadiel ostal.
Uživatelský avatar
adamico
 
Příspěvky: 31
Registrován: pát říj 24, 2014 20:37
Bydliště: Bratislava

Re: Nastavenie ventilov 1.7

Příspěvekod adamico » pon dub 27, 2015 18:48

Pri bližšom pohlade som dnes prišiel na to že bude potrebné vymeniť aj vačku :?

Obrázek
Obrázek
Uživatelský avatar
adamico
 
Příspěvky: 31
Registrován: pát říj 24, 2014 20:37
Bydliště: Bratislava

Předchozí

Zpět na Hnací soustava

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků