od Greenhorn » čtv říj 02, 2014 10:08
zdravím všechny spolubojovníky. Tak jsem dal dopořádku geometrii a plynule přecházím na další problém a tím je svítící kontrolka CHE a hlášená závada P0422 - Účinnosst hlavního katalyzátoru příliš malá. Je možné, že kontrolku rozsvítil děravý třetí díl výfuku? Poprvé se rozsvítila a našel jem malou dírku na trubce třetího dílu. Tak jsem to smazal a bylo to v pohodě. Asi za týden jsem trochu rycheji přejel železniční přejezd a mám pocit že krátce na to jsem zaregistroval svítící kontrolku a následně jsem zjistil že mi upadl tlumič výfuku ve svaru s trubkou. Teď jsem výfuk vyvařil, že je bezvadný, závadu jsem smazal, ale stejně se mi zdá, že běh motoru není tak hladký jak by měl být (občas vynechá válec) a už od koupě vozu mám pocit mlého výkonu motoru. Problém je, že moje Niva je jediná v které jsem jel. Není tady nějaký majitel bezvadné Nivy 1,7MPi z okolí Opavy, Bruntálu, Krnova, který by byl ochotný se projet mojí popřípadě by nechal mě se projet jeho pro porovnání? V příloze popis závady.
- Přílohy
-
Naposledy upravil
Greenhorn dne čtv říj 02, 2014 11:33, celkově upraveno 1
Lada Niva 1,7i, r.v. 2009