Hola hej,
než mne odsoudíte hlásím, že jsem za poslední dva dny nikde na foru nenašel (obzvláště potom ve FAQ) jak seřídit OZON pro motor 1.6 :c(
co jsem zatím z jistil:
- seřídit klapku "na vlas" (ale kam se ten vlas strká :cD)
- výška hladiny v plovákové komoře 7,5mm
- čtyři půlotáčky bohatosti a čtyři půlotáčky vzduchu
předstih je 5st, odtrh 0.4mm na podtlakovym rozdělovači...
výsledek je, že to jede jak drak... ale mám hodně vysoký volnoběh... když zašroubuju oba šrouby nadoraz, motor nezdechne ale drží se... uberu trošičku na klapce, ale celý volnoběh seřizuju pouze šroubem bohatosti, šroub vzduchu na to nemá skoro vliv...
jak vy seřizujete? mám otáčky 1200rpm, což by mě tolik nevadilo, ale horší je, že někdy je to i těsně pod tisíc a na HLAVNE - strašně pomalu padají otáčky: Jedu na 2-2,5rpm na čtyřku, padne červená, zabrzdím a motor má něco přes 1500rpm a pomalu klesá...
napadlo mne přisávání falešného vzduchu, ale odkud obvykle? (příruba je dobrá, víko jsem nekontroloval bo v kšeftě nemají těsnění).
diky :c(
Net.