od Majo » pon čer 09, 2014 18:31
kardan predny dolu, nenechat na paskach, su to len 4 srouby na medzinapravovke.
Predne polosy sa vyberaju tazsie. Jednu stranu na hever, koleso dolu. Jeden cap odkrutit 3 srouby M8 co ho drzia o rameno(idealne spodny cap s vrchnym je to tazsie). Odkrutit stredovu Maticu naboja(kluc 27), vyklopit cele dohora, vytiahnut polos zo stredu. Vykrutit 3 matky drziace prirubu na diferaku a vytiahnut celu polos von. V pongu vyklepnut z vonkajsieho homoklbu polos, idealne aj rozobrat homoklb a odlozit si ho. Na zvysok vonkajsej polosy navliect namiesto manzety nejaky igelit aby sa dnu nedostaval bordel(hlavne aby to nezhrdzavelo, umyt to bude treba aj tak). Zvysok polosy zastrcit do naboja, dotiahnut predpisanym momentom aby neodisli loziska(cca 27Nm). Zalozit cap, zalozit koleso a to iste na druhej strane.
A teraz je otazne ci sa Ti do toho fakt oplati ist. Ja to robievam fakt len nudzovo na dojazd domov. Nie ze by to tak nemohlo jazdit dlhodobo, ale tej roboty s tym....
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4