Špatný benzín.

Moderátor: Moderátoři

Re: Špatný benzín.

Příspěvekod Beny1 » pát čer 20, 2014 16:33

Najnovšie zistena.
Je tam modrý vodič a bielo-čierny. Na bielom ked ho v klude merám má oproti pusu z batérie 12,4 V čož je momentálna stav batérie.
Na modrom ked merám v klude proti plusu z batérie je 11,6 V. čož neviem prečo je aj tam de facto zem.
Hladal som odkial idú tie dva káble a dostal som sa pod prístrojovku. Ďalej sa stopa stratila. Neviete kde presne končia. Asi by ich bolo najlepšie vymeniť.
Ešte jedno meranie.
Pri štarte proti kostre na baterke má bielo-čierna cca11 V v jednom momente a modrý má proti kostre na baterke 0,6 V.
Tоварищи, Лада автомобиль хорош, но очень шумный! Товарищ, вам нужно ехать в автомобиле не слушать.
Lada Niva 1,7 i MARTORELLI /GLX/ 212140
Beny1
 
Příspěvky: 61
Registrován: čtv říj 24, 2013 03:15

Re: Špatný benzín.

Příspěvekod Beny1 » pon čer 23, 2014 17:15

Ahoj všetkým.
V múdrej príručke som sa dozvedel, že jeden ten kábel (neviem ktorý, či modrý alebo bielo čierny) má ísť z Relé elektrického palivivého čerpadla. Bohužial neviem ho nájsť, píšu že je pod kastlíkom, pred spolujazdcom, a má to byť červené.
Ten druhý má ísť z Ovládania vstrikovacej trysky D16, pred ktoré je predradený Omedzovač prúdu obvodu vstrykovacej trysky D10.
Neviem nájsť ani jedno, na to relé som sa spoliehal ale nie je to tam, viete poradiť kde by to ešte mohlo byť?
Pokračovanie výskumu.
Relé som našiel za poistkami, má aj červenú pätku, ale idú s nej úplne iné vodiče. Sú tam dva hrubé hnedé z čiernym pásom, jeden zelený s bielim pásom, a jeden tenkí hnedý.
Že by to dakto prekábloval alebo hladám blbo? Jo a to ovládanie vstrikovacej trysky D16, kde mám prosím vás hladať?
Tоварищи, Лада автомобиль хорош, но очень шумный! Товарищ, вам нужно ехать в автомобиле не слушать.
Lada Niva 1,7 i MARTORELLI /GLX/ 212140
Beny1
 
Příspěvky: 61
Registrován: čtv říj 24, 2013 03:15

Re: Špatný benzín.

Příspěvekod Beny1 » ned črc 06, 2014 12:43

No, takže Nivka ide ale len na benzín. To relé ktoré má odpájať trysku tam nakoniec je a z dákeho dôvodu ju nechávalo stále vo vypnutom stave, tak ho elektrikár obišiel a trysku napojil na priamo. To znamená že nemôžem prepnúť na plyn. Vedeli by ste mi poradiť dákeho schopného odborníka na tento typ splyňovača (BRC) v okolí BA, SC, PK.
Z aodpoveď vopred ďakujem.
Tоварищи, Лада автомобиль хорош, но очень шумный! Товарищ, вам нужно ехать в автомобиле не слушать.
Lada Niva 1,7 i MARTORELLI /GLX/ 212140
Beny1
 
Příspěvky: 61
Registrován: čtv říj 24, 2013 03:15

Re: Špatný benzín.

Příspěvekod Beny1 » pát bře 20, 2015 02:35

Ahojte.
Kedže po dlhom čase som sa zbavil druhého auta a ostal som načas odkázaný na svoju Nivu, začal som sa jej aj naplno venovať. Čož znamená, že som otvoril kapotu a začal uvažovať. Prečo musel autoelektrikár obkročiť ovládacie relé, ked sú tam rozpínacie kontakty, veď tie majú byť v klude tak či tak zopnuté, toš som zašiel do obchodu , zainvestoval 4,40 e za relé a bolo po probléme. Ďalší problém bol samotný splyňovač, nechcel pustiť plyn. Ked so si spomenul že cca týžden pred tým ako prišlo ku kolapsu, mi na lpg pumpe predali za cca 25 e zázračný prípravok, ktorý mal prečistiť palivovú sústavu a všetok bordel snej mal spáliť motor. malo to jeden háčik, všetok ten bordel zostal v splynovači. Dostal som to odtial po rozobratí celého sistému a vyčisteí, benzínom. Trvalo to cca 3 hodiny. Autičko šlape ako hodinky (samozrejme Ruské) zato z rúk ten maglajz dostávam už tretí den a marne.Týmto chcem všetkým poďakovať za pomoc a rady, ktoré mi pomohli, pri riešení môjho problému.
Tоварищи, Лада автомобиль хорош, но очень шумный! Товарищ, вам нужно ехать в автомобиле не слушать.
Lada Niva 1,7 i MARTORELLI /GLX/ 212140
Beny1
 
Příspěvky: 61
Registrován: čtv říj 24, 2013 03:15

Předchozí

Zpět na Hnací soustava

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků