od Beny1 » pát bře 20, 2015 02:35
Ahojte.
Kedže po dlhom čase som sa zbavil druhého auta a ostal som načas odkázaný na svoju Nivu, začal som sa jej aj naplno venovať. Čož znamená, že som otvoril kapotu a začal uvažovať. Prečo musel autoelektrikár obkročiť ovládacie relé, ked sú tam rozpínacie kontakty, veď tie majú byť v klude tak či tak zopnuté, toš som zašiel do obchodu , zainvestoval 4,40 e za relé a bolo po probléme. Ďalší problém bol samotný splyňovač, nechcel pustiť plyn. Ked so si spomenul že cca týžden pred tým ako prišlo ku kolapsu, mi na lpg pumpe predali za cca 25 e zázračný prípravok, ktorý mal prečistiť palivovú sústavu a všetok bordel snej mal spáliť motor. malo to jeden háčik, všetok ten bordel zostal v splynovači. Dostal som to odtial po rozobratí celého sistému a vyčisteí, benzínom. Trvalo to cca 3 hodiny. Autičko šlape ako hodinky (samozrejme Ruské) zato z rúk ten maglajz dostávam už tretí den a marne.Týmto chcem všetkým poďakovať za pomoc a rady, ktoré mi pomohli, pri riešení môjho problému.
Tоварищи, Лада автомобиль хорош, но очень шумный! Товарищ, вам нужно ехать в автомобиле не слушать.
Lada Niva 1,7 i MARTORELLI /GLX/ 212140