od -Martin- » čtv led 23, 2014 22:27
Mám problém se čtyřbodem. Motor neoplývá přílišným výkonem nýbrž velkou spotřebou a hlavně se houpe volnoběh 0 -2500ot ,ale jen když se auto pohybuje (při jízdě na vyhozenou). Hlavně to má tendenci chcípnout při podřazení a dojezdu do křižovatky. Pokud auto stojí otáčky se nemění drží cca. 850ot.,ale moc pravidelně nejde. Na diagnostice není žadná závada jen se mění úhel zapalovaní 3 až 25 stupňů při volnoběhu to je moc. Po odpojení snímače rychlosti se úhel mění jen 3 až 6 stupňů, což je v pořádku jde dobře nehoupe, nechcípe výkon se teda moc nezlepšil, ale dá se to. Snímač jsem dal nový a závada je tu znova. Zatím jezdím s odpojeným čidlem, jenomže tak po cca. hodině jízdy si řídící jednotka všimne, že nemá snímač a vyhodí závadu a hodí se do nouzáku. V nedávné době byl měněn modul zapalování, katalyzátor, ventil absorberu a všechny hadice okolo kudy by se mohl přisávat falešný vzduch. Dále prasklý snímač fázování vačky a nakonec snímač rychlosti. Ješte jsem měl možnost si půjčit k testu váhu vzduchu, snímač volnoběhu, snímač škrtící klapky a snímač otáček klikovky. No a tahle závada přetrvává! Jsou měřeny i tlaky valců, první má 11 a ostatní mají 12, což je dobrý, auto má najeto jen 75tis. km. Už si nevím vážně rady, nemáte s tím někdo nějakou zkušenost? Děkuju moc.