od cert » úte úno 19, 2013 21:57
Nedávno jsem pořídil Nivu 1,7 i jednobod. Po rozhýbání předních brzd, výměně ložiska na předním kole, výměně všech olej. náplní a filtrů + svíček, jsem chtěl konečně vyrazit do terénu a zjistit, co toto auto dokáže.
Bohužel po nastartování jela Niva pouze na 2 až 3 válce. Po výměně nových svíček za staré jela na 3 válce. Zajel jsem do servisu na diagnostiku a dnes se dozvěděl ortel - svíčky v pořádku, kabeláž v pořádku, tlak v 1 až 3 válci v pořádku, 4 válec nulový tlak, asi podpálený ventil. V tomto servise mi známý řekl, že by oprava mohla být dražší, než pořizovací cena Nivy ( 10.000,- Kč ) a že na těchto autech už opravy nedělají.
Dále mi řekl, že pokud budu jezdit na 3 válce ( potřebuji pouze do lesa a zpět - pouze terén ), nemělo by se nic stát.
Řešil někdo z vás něco podobného? Kolik může tato oprava stát? Mám vcelku šikovného švagra - sbírá a renovuje motorky, postavil od základu už 2 frézy. Dá se tento typ opravy ( kromě zabroušení sedla udělat doma ), tzv. na koleně?
Jsem poněkud zklamán, uvítám každou radu.
Díky.