krátkej pětikvalt

Moderátor: Moderátoři

krátkej pětikvalt

Příspěvekod Netopýr » stř kvě 02, 2012 21:15

není tady někdo, kdo by dokázal zkombinovat krátkej čtyřkvalt z 2101 s pětikvaltem?
rád bych měl první tři kvalty kratší, ale vybavení a znalosti chybí :c(

Net.
Optimismus je způsoben nedostatkem informací...
Netopýr
 
Příspěvky: 288
Registrován: úte pro 16, 2008 09:08
Bydliště: Praha

Re: krátkej pětikvalt

Příspěvekod Roman » čtv kvě 03, 2012 08:40

Ak by si zohnal 5Q zo Seat 124, nebol by to problem. Je to origo rusky 4Q ku ktoremu spanieli prirobili nesynchronizovanu piatu rychlost. Ta sa da namontovat na hociktory rusky 4Q.
Roman
Uživatelský avatar
Roman
 
Příspěvky: 1285
Registrován: úte čer 01, 2004 09:18
Bydliště: Kralův Dvůr

Re: krátkej pětikvalt

Příspěvekod Netopýr » čtv kvě 03, 2012 18:37

co jsem se tady na foru dočetl, tak je potřeba upravit hřídel... páč pětka je ke čtyřkvaltímu hřídeli šroubovaná... jestli to má Seat jinak... to je otázka...

nicméně já mam v autě pětikvalt, tak mi přijde škoda ho dávat pryč..

Net.
Optimismus je způsoben nedostatkem informací...
Netopýr
 
Příspěvky: 288
Registrován: úte pro 16, 2008 09:08
Bydliště: Praha

Re: krátkej pětikvalt

Příspěvekod Roman » čtv kvě 03, 2012 19:06

To ze seat to ma inak, to nie je otazka, to je fakt. Ale druhy fakt je, ze asi sa neda zohnat.
Roman
Uživatelský avatar
Roman
 
Příspěvky: 1285
Registrován: úte čer 01, 2004 09:18
Bydliště: Kralův Dvůr

Re: krátkej pětikvalt

Příspěvekod radek mb » čtv kvě 03, 2012 20:08

Jeden z mála lidí, který si sestavil převodovku, 5q, přesně podle svých propočtů a přání, byl Štěpán. Bohužel, ten ti již neporadí....
EAST RUNNER БРИГАДА.
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
Uživatelský avatar
radek mb
 
Příspěvky: 5186
Registrován: sob zář 18, 2004 01:38
Bydliště: okr.MB

Re: krátkej pětikvalt

Příspěvekod Cory » pát kvě 04, 2012 06:18

A tiež Maniac laboroval s prevodvkami dosť dlho a kombinoval fiat prevodovku s lada prevodovkou...a tiez Trevor - ten pokial viem, vŕtal do hriadele.Prvé milimetre vrtal neuveritelne dlho (je to tvrdene na povrchu) a potom to vraj slo ako po masle :) Len on kombinoval dlhšie prevody z 2106. Ale pokial sa nemylim, ak tam dáš hriadeľ z prevodovky 2101 (to je s tymi kratsimi prevodmi), tak budes mať aj kratšiu 5-ku. (alebo sa mýlim?)
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Cory
 
Příspěvky: 11568
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Re: krátkej pětikvalt

Příspěvekod vik2 » pát kvě 04, 2012 07:29

Netopyre nevymyslej blbosti. Stejne to nedotahnes. Nivu mas na HO-BY jezdeni. Dej si tam kratkej neznicitelnej 4q + 1:4,3 dify. Az tam budes met 205/80R16 kola, zase se to malinko zrychli. a po silnici s tim stejne budes jezdit pomalu.

Mimochodem,,, mam "dejavu", nebo uz jsi jednou takove auto mel???? a prodal ??!! :lol:
LR Def 110 300Tdi

Rumunskej trip 2016
Rumunskej trip 2015
Montenegro 2014
Romania Nivama 2009
Uživatelský avatar
vik2
 
Příspěvky: 1904
Registrován: stř črc 20, 2005 14:39
Bydliště: ChomutOFF

Re: krátkej pětikvalt

Příspěvekod Netopýr » pát kvě 04, 2012 19:30

jj, deža-ví :c))

holt chybama se člověk učí :c)

u tý převodovky mi jde právě o to, že bych tam měl i pětku, což na přesuny po asfaltu prostě JE výhoda :c)
ovšem jak vidno, tak to nikdo neumí udělat a kdo umí, tak se mu do toho nechce = stejně by to bylo extradrahý, takže fakt asi dám pomalejší dify a bude :c)

Net.
Optimismus je způsoben nedostatkem informací...
Netopýr
 
Příspěvky: 288
Registrován: úte pro 16, 2008 09:08
Bydliště: Praha


Zpět na Hnací soustava

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků