Nie su rovnake: vzadu je na Nive naprava z 210x, takze aj gufero je rovnake ako na sedanoch, cislo 2101-2402052. Predny diferencial na Nive ale ma (pri jazde dopredu) opacne (dolava) otacajuci sa kardan a teda je tam specialne gufero 2121-2302052. Aj gufera na dife smerom k homoklbom su rozne pre kazdu stranu podla smeru otacania. Na vnutornej strane maju tie gufera take odstredive drazky na odvadzanie oleja od britu. Ale netusim nakolko to je dolezite, neviem ci by nespravne gufero slzilo len kvoli tomu.
Ten moment odporu otacania ma byt u pouzitych lozisk 40-60
Ncm (0,4-0,6 Nm), u novych 160-200
Ncm (1,6-2 Nm)
To beznym momentovym klucom neodmerias, vacsina zacina na minime 4-10 Nm. Len kvoli tejto veci som si musel kupit speci momentovy kluc 0,4-2 Nm a bol riadne drahy. A zistil som, ze priruba utiahnuta minimalnym momentom 120 Nm ma odpor otacania vyse 2 Nm, takze musim to cele rozobrat a vymenit to distancne puzdro. Jazdit s nadmerne utiahnutymi loziskami by mohlo dopadnut aj tak, ze ich znicis uplne a potom uz mozes rovno rozoberat a generalkovat cely dif, vratane toho sialeneho merania a nastavovania, na ktore asi nikto nema doma tie pripravky.