od Majo » pon dub 30, 2012 10:59
Problem je, ze motor u Nivy na nizky vykon nie je naladeny, on je tak skonstruovany. Zastarala 8V hlava, relativne nizky kompresny pomer, tazka klukovka/zotrvacnik/remenica....
Chip na neupraveny motor je skutocne vyhadzovanie penazi a jedine co to majitelovi zdvihne je ego.
K diferakom - Lada Niva a Chevy Niva maju diferaky stejne, zadny je zamenitelny s akoukolvek Ladou, Predny ma hlinikovy obal ale creva su stejne(az na to, ze Niva 2002+ a Chevy maju hrubsie predne polosy a ine satelity v prednom dife), Sukolia su stejne. Nove sa daju zohnat za menej nez stoji ten chip...
Skrtiaca klapka priemeru 54mm je tiez otazka par desiatok €, vstrekovace k tomu schopne ukrmit az objem 2.0.... a tu uz zacina mat zmysel aj chip(ovsem nie nejaky predporgamovany ale poctive ladenie)...
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4