od Majo » stř kvě 09, 2012 07:41
s tou prevodovkou je to nezaplatena robota, keby Ti niekto zahlasil, ze OK, ale chcem za to 200€ tak by sa Ti to nevidelo, ale kolko je s tym drbkania to uz nik nevidi...
2003 vyssie - rozdiel je prave v dife, cize do noveho pasuje zo stareho len sukolie, satelity su ine. Polosy su ine len vnutorne, ktore su v diferaku a tie co idu po vonkajsie homoklby. Mam za to ze nabode a vonkajsie klby su rovnake(tak na 90perc). Zadny diferak je rovnaky cely, cize len vymena kus za kus.
Pozor, snorchel nie je predlzenim sania ako takeho. Tu ide hlavne o vzdialenost medzi valcom a skrtiacou klapkou, preto je sanie MPI zatocene do slimaka. Snorchel by musel mat relativne maly priemer aby ovplyvnil priebeh krutiaceho momentu a to by si vyziadalo dan vo forme znizenia vykonu najma vo vyssich otackach a pri naplno otvorenej skrtiacej klapke.
U SPI chip nema zmysel, to je prilis primitivny system aby sa to nejak vyrazne prejavilo, cize cena/vykon velmi nerentabilne.
Vacka, akakolvek ostrejsia ma nastup vo vyssich otackach, takze tymto smerom nie. Zas vacka s vacsim otvaranim ventilov na mieru(ako je to u 1.7 oproti 1.6ke) by zase stala tolko, ze by sa to neoplatilo....
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4