Já měl trucky 2000 v rozměru 185/75 r16, ale ne od vraníka, to byly starší uložené blackstar kaiman, terén super, nehučely, ale sjížděli se, cca 4000km a ze 16mm na středu bylo 10mm.
Diesel not died... Peugeot + lada = the best off offroad -Lada Niva 1.9TD
Tak to je dost spotřeba.....a jakej vzorek by nebyl špatnej 30/70 silnice/terén? Když bych to na zimu trošku podhustil už bude zatáčení asi v háji že? Mě teď čeká na tom autě komplet řízení, protože jde těžko jak hrom a hlavně je tam vůle jak v převodce tak v čepech, takže chci všechno nový dát, rovnou dám i tlumiče protože to dost plave a udělat brzdy.....při tom všem chci dát ještě ty gumy.....ale musím s tím na evidenčku a v unoru končí technická tak to musím nějak pořešit, protože ted na tom mám vepředu jednu gumu jinou než ty ostatní a už to je v háji při evidenčce.
náhodou na nějaký díly nemáš někoho vid? potřebuju pásy k řidičovi asi a do zádu za spolujezdce, pístky kufru, zámky na celé auto, tlumiče, silembloky,čepy, kotouče a obložení, možná radši sadu na GO předních brzdičů, zadní prasátka, pakny,bubny, volant,
ja mam zrovna na MTckach cez 80tkm. Ale uz maju chudiatka len 5mm a v terene uz prejdu menej ako zimaky. Cooper Discoverer STT. Ovsem v zapisatelnom rozmere som ich nevidel
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
dobry den, chtěl bych se zde zeptat mám k mání disky 15" et -5. Budou vhodné na nivu bez dalších úprav? Co by se na to dalo dat za gumy? Bývalý majitel tam měl 205/80 R16 a říkal že v poho jen pri křížení mu drel vnitrek kola vzadu v podbehu
Jak mohl mít 16 na 15? Pokud je et záporné -5 tak nemohli škrtat o vnitřní stranu podběhů, čím menší et tím jsou disky víc ven. 205 na originál diskách r16 s et 58 určitě škrtají při křížení uvnitř jak popisuješ... Na 15 s et -5 lze dát cokoli normálního, max205, já mám 215/75 s et 0 a musel jsem upravovat lemy.
Diesel not died... Peugeot + lada = the best off offroad -Lada Niva 1.9TD
No nevím, zkus si představit úzkej plecháč o 3 cm posunutej, podložky nejsou nejlevnější a zbytečně těžké... Také jsem se přeorientoval na 15 protože v 16 není takový výběr... Jedinou výhodou by bylo STK, vyhodíš podložky a jedeš... Pro tyto případy mám sadu ( zimní) 16 origo rozměr, ale nejezdím na nich, Et -15 vypadá na nivě na foto...
Přílohy
Diesel not died... Peugeot + lada = the best off offroad -Lada Niva 1.9TD
Vlevo disk 15 6j et25 s gumou 195/80 na sériovým podvozku, vpravo 15 et0 s gumou 215/75 ale s 3cm podložkou pod čepem, nutno lehce při rejdu upravit přední část lemu
Přílohy
Diesel not died... Peugeot + lada = the best off offroad -Lada Niva 1.9TD