Pneumatiky, disky, duše (NIVA)

Moderátor: Moderátoři

Příspěvekod Majo » pon lis 17, 2008 14:55

Radek píše:asi by bylo lepší dát tyhle protektory na zadek, a ty starší Nokia na předek, ne? Ony maj vzorek dost podobnej (to byl taky druhej hlavní důvod kromě ceny, proč jsem šel do těchhle protektorátů), a i ještě docela dost vysokej (odhadem tak 7-8mm), ale na nějaký hrabání předpokládám budou lepší novější gumy. Lamerská otázka, žejo.

Ani ne, toto je dost diskutabilne. Na jednu stranu je predok omnoho tazsi a teda zaber maju lepsie kola vpredu. Na druhu stranu vsak predok na Nive skoro vobec nekrizi a teda pri jazde po terene mas kazdu chvilu jedno kolo prilis odlahcene.
Ale ak chces dodrat este tie stare pneu daj ich na predok tam sa zoderu skor :wink:
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Uživatelský avatar
Majo
 
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen

Příspěvekod Radek » pon lis 17, 2008 20:24

Majo: nepoužívám, protože redukční převodovka je po smrti, redukce nefunguje vůbec a uzávěrku radši neřadím, protože pak jde vyřadit až po brutálním lomcování za současného zařazení 1.rychlostního stupně a balancování se spojkou :D Na opravě se pracuje, nová (rozuměj: funkční) redučka už odpočívá v garáži. A na novejch gumách na zadek už se pracuje taky :twisted:
21053 - r.v. 1990 - mám od r. 1998 až navěky
2124 Niva - r.v. 1987 - měl jsem 2006-RIP 2015 (budiž jí slévárna lehká)
Uživatelský avatar
Radek
 
Příspěvky: 310
Registrován: čtv čer 03, 2004 13:10
Bydliště: Praha

Příspěvekod vik2 » úte lis 18, 2008 06:49

Radku ta uzaverka...
nejde o to radit 1cku a hrat si se spojkou, jde o to, pohnout autem opacnym smerem nez jelo na uzaverku....
Pak vypadne sama....

Jo a prilis velke lomcovani muze vevnitr ulomit kolicek cidla zapnuti uzaverky a pak uz neujde vubec.
LR Def 110 300Tdi

Rumunskej trip 2016
Rumunskej trip 2015
Montenegro 2014
Romania Nivama 2009
Uživatelský avatar
vik2
 
Příspěvky: 1904
Registrován: stř črc 20, 2005 14:39
Bydliště: ChomutOFF

Příspěvekod Radek » úte lis 18, 2008 17:21

vik2: zaběhli jsme do OT, tak jen krátce - to co popisuješ, je druhej způsob, ten co jsem popsal v posledním příspěvku, používám až když tenhle selže, což se taky zpravidla stane. Jak říkám, ta redučka je po smrti. :cry:
21053 - r.v. 1990 - mám od r. 1998 až navěky
2124 Niva - r.v. 1987 - měl jsem 2006-RIP 2015 (budiž jí slévárna lehká)
Uživatelský avatar
Radek
 
Příspěvky: 310
Registrován: čtv čer 03, 2004 13:10
Bydliště: Praha

Příspěvekod marty » úte lis 18, 2008 18:53

ještě bych to OT upřesnil co jsem tu redučku vyděl naposled tak už byla i po kremaci :mrgreen:
Uživatelský avatar
marty
 
Příspěvky: 122
Registrován: ned říj 17, 2004 19:37
Bydliště: kosoř

Příspěvekod termi4x4 » stř lis 19, 2008 14:48

Zdar,

na techhle gumach psal kdosi na offroadforu ze na nich jezdi a byl s nima spokojenej, akorat psal ze bacha na mokre silnici. Ale nemyslim ze by meli i na mokre silnici horsi vlsatnosti nez VOLTYRE :wink:
LADA NIVA 1.9TD
Uživatelský avatar
termi4x4
 
Příspěvky: 53
Registrován: pon zář 08, 2008 13:20
Bydliště: Brno

Pneumatiky -- 3 rada rozdílné rozmery na nápravách

Příspěvekod ladik » stř lis 19, 2008 18:50

Zdar chlapi,potřebuju poradit,koupil jsem nivu a nevím jestli můžu dát na přední nápravu jiný pneu než na zadek,př. 175/80R16 a 205/80R16,nebo musí být stejný? A ty 205 tam narvu? dík za rady....
Naposledy upravil ladik dne úte říj 13, 2009 09:13, celkově upraveno 3
ladik
 
Příspěvky: 13
Registrován: pát říj 17, 2008 20:06
Bydliště: vyškov

Příspěvekod Majo » stř lis 19, 2008 19:16

jine pneu dat nemozes, resp nemozes tak jazdit dlhodobo a v ziadnom pripade nezapinat uzavierku.

205/80 16 som mal chvilu na seriovej nive, ale bez zdvihnutia a upravy lemov je to morda. Vzadu to skrta pri krizeni, vpredu pri zatacani...
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Uživatelský avatar
Majo
 
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen

Příspěvekod Radek » stř lis 19, 2008 19:44

termi4x4: jj, taky jsem to četl. Pravda je taková, že s těma voltyrama už to bylo na mokrý silnici docela o hubu, obzvlášť z kopce. Každopádně můj nedostatek zkušeností s různejma pneu na nivě způsobuje, že cokoliv jen o trochu lepšího než byly ty původní voltyry mi připadá jako naprostá bomba. Možná tyhle taky nejsou ideál, ale zatim musí stačit, nehledě na to, že dám na Majovu radu a co nejdřív pořídim ještě druhej pár na zadek, a bude :lol:
21053 - r.v. 1990 - mám od r. 1998 až navěky
2124 Niva - r.v. 1987 - měl jsem 2006-RIP 2015 (budiž jí slévárna lehká)
Uživatelský avatar
Radek
 
Příspěvky: 310
Registrován: čtv čer 03, 2004 13:10
Bydliště: Praha

Příspěvekod vik2 » stř lis 19, 2008 20:18

No jo, silnice....
tady musim dat za pravdu Majovi. Siroke = dobre....
V jedovnici, jsme s jeho Nivkou letali po Brne na jeho podhustenejch MT a jako sedelo to. A to bylo mokro.....
LR Def 110 300Tdi

Rumunskej trip 2016
Rumunskej trip 2015
Montenegro 2014
Romania Nivama 2009
Uživatelský avatar
vik2
 
Příspěvky: 1904
Registrován: stř črc 20, 2005 14:39
Bydliště: ChomutOFF

Příspěvekod Marian123 » stř lis 19, 2008 21:15

Proč protektor za 2000kč,když můžeš mít dobrou gumu za 2008kč. Chce to jen pohledat.
http://pneu.superpneumatiky.cz/cz/pneum ... 4r-xl.html
Marian123
 
Příspěvky: 81
Registrován: stř srp 13, 2008 12:14
Bydliště: Brno

Příspěvekod vik2 » čtv lis 20, 2008 07:37

LR Def 110 300Tdi

Rumunskej trip 2016
Rumunskej trip 2015
Montenegro 2014
Romania Nivama 2009
Uživatelský avatar
vik2
 
Příspěvky: 1904
Registrován: stř črc 20, 2005 14:39
Bydliště: ChomutOFF

Příspěvekod Radek » čtv lis 20, 2008 17:07

Marian123 píše:Chce to jen pohledat.

Co na to říct... Že jsem gůglil jak magor, a ani jeden z těchhle obchodů jsem nenašel? Nebo že i kdybych našel, těžko bych byl moudrej z titulku produktu "Lassa OK 144 6.00-16 C 6pr."? Prostě jsem vzal to, co jsem našel, kde bylo napsáno 175/80 R16, a víc jsem neřešil, na gumy nejsem expert. A má cenu ty protektory teďka prodávat a pořídit "opravdový" pneu? Asi těžko. To už radši přikoupím další dva protektoráty, ať mám konečně na celým autě jedno a totéž, a až půjdou do kytek, pořídí se něco lepšího.
Každopádně ty dva obchody už jsou v mých Oblíbených, zas jsem o něco chytřejší. Ale stejně děkuju za pomoc, například jsem netušil, že není dobrý mít na čtyřkolce různej vzorek, i když je stejná velikost.
21053 - r.v. 1990 - mám od r. 1998 až navěky
2124 Niva - r.v. 1987 - měl jsem 2006-RIP 2015 (budiž jí slévárna lehká)
Uživatelský avatar
Radek
 
Příspěvky: 310
Registrován: čtv čer 03, 2004 13:10
Bydliště: Praha

Příspěvekod čmelák » sob lis 22, 2008 08:48

saq tie pneu otestuj ne, naco sa pytas ci idu rovno alebo zatacaju, idem rozbehnme zalomim uvidim :P
čmelák
 
Příspěvky: 1636
Registrován: úte čer 01, 2004 15:29
Bydliště: Trnava

Příspěvekod Radek » sob lis 22, 2008 13:39

čmelo, když si nejsem něčím jistej, a ty kecy pneuservisáků mě docela nalomily, tak se prostě zeptám... A bylo to užitečný, zas jsem získal pár střípků vědomostí.
21053 - r.v. 1990 - mám od r. 1998 až navěky
2124 Niva - r.v. 1987 - měl jsem 2006-RIP 2015 (budiž jí slévárna lehká)
Uživatelský avatar
Radek
 
Příspěvky: 310
Registrován: čtv čer 03, 2004 13:10
Bydliště: Praha

PředchozíDalší

Zpět na Hnací soustava

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků