KARB DAAZ 2107-1107010-30

Moderátor: Moderátoři

KARB DAAZ 2107-1107010-30

Příspěvekod astero » stř čer 15, 2011 09:21

Prosím skusenejších o tip, na tomto karbe mi motor na voľnobehu nereaguje na šroub bohatosti zmesi, je jedno či je uplne na doraze alebo o 10 otačok vytočený. Šroub množstva má púzdro. Akceleracia je ok, je to na motore 1,7.
astero
 
Příspěvky: 76
Registrován: čtv bře 12, 2009 10:41
Bydliště: Zilina

Příspěvekod Luděk Musil » stř čer 15, 2011 09:32

Skoro bych se odvážil tvrdit, že nereaguje díky vysokém předstihu. L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Uživatelský avatar
Luděk Musil
 
Příspěvky: 10476
Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
Bydliště: Vyškov/Rašov

Příspěvekod astero » stř čer 15, 2011 10:14

Dla http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php?t=13866 mám základné nastavenie na prvý zárez, takže predstih by bol skor menši. Pri brzdeni motorom škube.
astero
 
Příspěvky: 76
Registrován: čtv bře 12, 2009 10:41
Bydliště: Zilina

Re: KARB DAAZ 2107-1107010-30

Příspěvekod astero » pon čer 11, 2012 19:51

Po roku sa v tom zas rýpem, základný predstih na 5°, ostatné zapaľovanie predpisové, v karburátore nastavený plavák na 6,5mm. Nastavenie bohatosti ani množstva však stále nemá vplyv na voľnobeh, presnejšie je jedno, či sú úplne zašroubované alebo povolené hoci o 10 otáčok. Jediné, kedy majú vplyv, je keď ich odstránim - to motor skape. Keďže karb je zapojený bez ekonomizéra, tak hadička pri šroube množstva je priamo do sania, inak to kape nezávisle na nastavení.

Má niekto nápad?
astero
 
Příspěvky: 76
Registrován: čtv bře 12, 2009 10:41
Bydliště: Zilina

Re: KARB DAAZ 2107-1107010-30

Příspěvekod Křečík Barbuška » pon čer 11, 2012 22:12

Nápad nemám, teď ti to zdechá furt? To by mohla dělat protrhlá membrána raketky množství směsi, pokud tedy provedení "-30" raketku má. Jinak pokud ozon nezdechne ani při zatažení šroubu bohatosti, tak má buď ještě omezovací poouzdro (domnívám se, v životě jsem jej neviděl) nebo jsou rozeštelované klapky či ovládání přívěry vzduchu (sytiče) .
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
 
Příspěvky: 11023
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Re: KARB DAAZ 2107-1107010-30

Příspěvekod astero » úte čer 12, 2012 08:03

Motor "nezdechá", drží divoký volnobeh hodne vysoko, cca 1300 ot/min. Omezovacie púzdra už niesú, sytič po "zatažení" klapku otvorí úplne, to je v poriadku. Takže nastavenie klapky/vlasovej medzery?
Ďík.
astero
 
Příspěvky: 76
Registrován: čtv bře 12, 2009 10:41
Bydliště: Zilina

Re: KARB DAAZ 2107-1107010-30

Příspěvekod astero » ned čer 17, 2012 20:19

Voľnobeh nastavený. Nakoniec to bolo niekoľko faktorov, 1-priotvorená prvá klapka, preto nešiel nastaviť voľnobeh štandardne. Po nastavení správnej vole a základného nastavenia 4,5 ot a 3,5 ot, motor kape. Na tejto rade karburátorov je pod skrutkou množstva membrána, tá ovláda zmiešavací kanál voľnobehu, 2-membrána prasknutá. Blbo sa mení samotná membrána, ale ide to. Momentálne je beh motora pravidelný, otáčky nekolíšu.
astero
 
Příspěvky: 76
Registrován: čtv bře 12, 2009 10:41
Bydliště: Zilina

Re: KARB DAAZ 2107-1107010-30

Příspěvekod Joki » čtv bře 12, 2020 21:26

Ahoj,
rád bych vás požádal o radu ke karburátoru DAAZ 2105

https://forum.ladaklub.com/viewtopic.php?f=56&t=24717

Děkuji moc.
Joki
 
Příspěvky: 5
Registrován: čtv bře 12, 2020 20:36


Zpět na Hnací soustava

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Cory a 0 návštevníků