Pokud ten čep nepodložíš, tak to zvedneš jenom částečně, protože horní rameno bude tlačit na horní gumový doraz. Zároveň kolo nebude mít žádnou možnost pohybu dolů, částěčně to můžeš eliminovat zrácením horního dorazu. Pokud použiješ podložku nad horní čep, budeš muset odebrat podložky z pod horního ramene, vozidlo bude mít větší odklon než je zdrávo (něco jak nenaložená Tatra).
Zároveň připojím i svůj dotaz na tom odkazu ke zvedání je i tato varianta
http://www.ladaniva.co.uk/baxter/resour ... nt_end.pdf
můžete mi někdo vysvětlit jak ty kroužky pasují ( pochopil bych největší dopředu ke kolu, nejmenší dopředu k difu, ale proč ty zadní mají stejnej rozměr, když to dám největší dopředu ke kolu, střední dopředu k difu a střední dozadu ke kolu a nejmenší dozadu k difu - tak ta deska musí bít celá zkřížená)?