Pár problémov s Nivou

Moderátor: Moderátoři

Re: Pár problémov s Nivou

Příspěvekod Cory » stř zář 25, 2013 20:11

Obrat o 360° neznamena viac ako obrat o 180° :mrgreen: Len tak na okraj :D
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Cory
 
Příspěvky: 11568
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Re: Pár problémov s Nivou

Příspěvekod Michael 4x4 » stř zář 25, 2013 20:22

Tiež mám Nivu r.v. 2008, a lanko plynu bolo od výroby namontované tak, že sa drhlo v priechodke prepážky medzi kabínou a motorovým priestorom. Tiež som to považoval za normálne, kým som ho nevymenil kvôli niečomu inému.
LADA NIVA 4X4 /4x2 1.7i LPG od 28.08.2008
--------------------------------------------------------------
Obrázek
Uživatelský avatar
Michael 4x4
 
Příspěvky: 676
Registrován: pon říj 31, 2005 16:39
Bydliště: Michalovce / Palín

Re: pořád opravuji

Příspěvekod veliz » čtv zář 26, 2013 08:27

Hanuš píše:zdravím.
Před dvěmi lety jsem koupil nivu, najezdil jsem cca tak 3000, lehký terén, spíše cesty.. A to proto, že pořád opravuji. Lada Niva r.v. 2003, 1.7i, alternativní pohon LPG najeto 120 000. Při příjezdu domů po koupi jsem pouze udělal kosmetické úpravy - vyvaření 3.dvěří, kolem přužin v podběhách..., plastové podběhy, obroušení rezavých míst, zatření...výměna všech olejů...
Další opravy ložisko vodní pumpy totálně vysypané vodotrysk pod kapotou, nateklo do alternátoru (to jsem ještě nevěděl co v altiku dělá fridex) po dalším měsíci ježdění nedobíjení, ani kontrolka nesvítila. Altík v háji. Následovalo výměna prachovek na poloosách a gufara v difu (jedno z nich teče i po výměně). Dále startér v háji, kohout topení tekl - výměna. V další době spíše dní než měsíců ohřívání pak vaření vody - výměna tesnění pod hlavou pak i termostatu. nadávno komplet zadní brzdy.
A těď ??? Všechny prachovky na poloosách v háji (byly tam tak 5 měsíců), radiátor topení teče - a dost, termostat teče (po 2. měsících teče ve spoji a dost), a zase od toho fridexu v háji alternátor...
Takže je to normální i u vás dalších majitelů lady??? Díly vydrží ale absolutně ......Co se stalo v altíku (lze to nějak opravit???) teď mám i zvýšené otáčky, je to tím že to nedobíjí??? jezdím jenom na baterku. Jo a ztrácí se mi brzdovka, nikde nic neteče, a pak i prokluzuje spojka :D poradte


Já jsem koupil Nivu novou a můžu říct: Měl jsem mnoho aut nových i ojetých, ale na žádném jsem neopravoval tolik, jako na Nivě. Kdo chce mít Nivu, musí se smířit s tím, že bude opravovat. S tečením chladicí kapaliny jsem bojoval hned od začátku, alternátorem proteklo mnoho litrů kapaliny, nicméně altík zatím drží. Teď se to usadilo a dolévám už jen tak normálně.
Lada Niva 1,7MPi+LPG r.v. 2009 (01/2010 - 3/2014);
Lada 2105 r.v. 1985 (06/1994 - 11/1996);
Uživatelský avatar
veliz
 
Příspěvky: 505
Registrován: čtv led 28, 2010 21:19
Bydliště: Praha-západ

Předchozí

Zpět na Hnací soustava

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků