Kolik stojí taková hromádka problémů rok výroby 2003 naj 123tkm 1.7i LPG... má vůbec STK?
Přesto je to Lada... ty se pořád opravujou, reznou ,ale taky pořád jedou. (ikdyž to platilo na100% o karburátorových Ladách
)
Za mě: Na 2102 kombíku, vr 2005 vytekl chladič... uvaření
, jela s tím slečna, takže těsnění pod hlavu nové + nový chladič s víčkem + ventil topení (asi nějak to vaření udělalo své.)
Minulý rok začal téct ventil topení - výměna...
za dva týdny teklo zas - Výměna...
další ventil už drží skvěle a neteče - OK
Začalo hned na to zase téct chlazení... aha tentokrát ten zánovní chladič... proběhla oprava vařením a snad už dobrý...
A hned na to začaly protékat hadice u nějaké sponky... oprava, opět vypustit chlazení očištění oxidace usadit hadici a novou sponku - OK... a snad dobrý...
500km na to nově teklo víčko chladiče=začalo netěsnit těsnění víčka... oprava doma za staré víčko(původní) - OK.
Od té doby TUK TUK... šlape jako ruské strojvůdcovské hodinky, chlazení dokonale drží.
tedy již 15měsíců a 6.000km!!! (Celkový stav tacho 419tkm
)
PS: myslím, až na tu tekoucí hadici a jeden zbytečně měněný nový ventil topení co tekl po dvou týdnech by nebyla ani jedna z těchto závad...
kdyby to tehdy neuvařila slečna, ale vyteklo to chlazení mě a já vypnul motor dříve než když na mě troubí ostatní že mi "doutná auto".
Taky kromě smůly na zmetkový nový díl, často záleží na kvalitě provedené opravy mechanikem. (napadení obecním mechanikem Frantou, který všecko zná a všecko ví opravit za 5minut)
Když to po něm rozděláš sám nebo odborník, který dělá taky pečlivě mnohdy to dáváte "X" hodin do kupy co jiného podělal ten obecní rychlo mechoš svým "časově efektivním" zásahem. -zážitek z praxe
Děda říkával: "Dostat zničené auto ze šrotu je lehké, těžké je dostat šrot ze zničeného auta."
PS: Je to jenom stroj... lze opravit. Věř tomu.