Motor má slabý výkon, žerie olej a dymí

Moderátor: Moderátoři

Motor má slabý výkon, žerie olej a dymí

Příspěvekod blaskoi » čtv črc 29, 2010 13:32

Tento týždeň som kúpil od známeho Niva 1600 (1987) benzin - LPG. Znamy mi povedal, že dosť žere olej a tiež aj dymí, keď som išiel po normálnej ceste, tak sa mi ledva podarilo ísť maximálne 80 km/hod, teda asi nie je podľa mňa dobrá kompresia vo valcoch. Chcem sa spýtať na názor, či by pomohlo prekrúžkovať piesty, teda či mi potom prestane žrať olej a zvýši sa výkon?
blaskoi
 
Příspěvky: 5
Registrován: čtv črc 29, 2010 13:19
Bydliště: Liptovský Mikuláš

Příspěvekod vintera » čtv črc 29, 2010 13:42

jak popisuješ, je už motor KO, když už vyndavat a rozebírat motor, tak opravovat pořádně všechno, na ladu nejsou díly drahé. Polovičatá práce nepřináší celkovou radost. Jestli chceš skutečně s nivou normálně jezdit (ne jen dvakrát ročně pro dříví) tak bych udělal GO, nebo koupil slušný motor. Otázka je najít slušného prodejce. Já osobně mám raději špatný motor a pořádnou vlastní GO, než-li cizí "zaručeně" po GO a pak trápení. Toť můj životní názor na techniku a žiju v klidu.
vintera
 
Příspěvky: 671
Registrován: úte bře 23, 2010 21:07
Bydliště: Podbořany

Příspěvekod ger007 » čtv črc 29, 2010 16:36

Go motora, neni tak jednoducha jak vyzera pozor , cenovo mozno vide lacnejsie ako "novy" motor ale narobis sa jak chuj, nazhanas sa dielov a atd, atd, neviem ako si technicky zrucny ale na GO motoru treba mat aspon jednu pravu ruku a neaky zakladny vercajch
Be better, not second best
if not better, be different
LADA !

1x2104X 16V, 1x 21044, 2 x 1111, 1xB210, 1xJawa550, 1x Toyota Avensis T25

Obrázek
детские игрушки
Uživatelský avatar
ger007
 
Příspěvky: 4784
Registrován: úte kvě 06, 2008 13:38
Bydliště: NMnV - Brno

Příspěvekod blaskoi » čtv črc 29, 2010 18:46

Zrucny by som mal byt, kedysi davno som uz robil GO na MB 1000, ktoru som poznal od A do Z spamäti. Chcem sa spytat, kolko taka GO motora asi stojí (svojpomocne) a tiez sa chcem spytat či cena 2.000,- € za Nivu 1600, r.v. 1987 s TP, STK a EK do konca roku 2011 s LPG (bez papierov na LPG), tazne, predny ram stresny nosic je primeraná, nakoľko ju mám zatial od známeho na skúsku a mozem ju vratit. Idem stavat chatu a potrebujem ju do terenu s vozikom.
blaskoi
 
Příspěvky: 5
Registrován: čtv črc 29, 2010 13:19
Bydliště: Liptovský Mikuláš

Příspěvekod Marťas » čtv črc 29, 2010 20:04

Na to, že je to od známého a s mrtvým motorem a LPG bez papírů, tak ta cena není nijak omračující. :|
2101, r.v.1977, 1700k - Vladimir / 2106, r.v.1978 - Nikolaj / 21061, r.v.1986 - Sergej / 21044, r.v. 1999 :hrob: / 21044, r.v. 1997 Ivan / 1119, r.v. 2009 Kalina / Jawa 20, rv. 1969 / Š1203 rv. 1975 - Blaženka / Jawa 250/353 rv. 1957 / Avia A21 Furgon / Zetor 25A
Obrázek
Жигули навсегда!
Uživatelský avatar
Marťas
 
Příspěvky: 3465
Registrován: ned čer 21, 2009 22:56
Bydliště: Praha 10

Příspěvekod blaskoi » čtv črc 29, 2010 20:47

A aka by bola za tu Nivu primerana cena? Neviem este ako zere olej, ale ukazuje tlak oleja 2 az 3 pri 3.000 ot./min.

EDIT:
pripajam par foto
http://img186.imageshack.us/i/niva2.jpg/
http://img217.imageshack.us/i/niva3.jpg/
http://img715.imageshack.us/i/niva4.jpg/
blaskoi
 
Příspěvky: 5
Registrován: čtv črc 29, 2010 13:19
Bydliště: Liptovský Mikuláš

cena ...

Příspěvekod Paťo Zvolen » pát črc 30, 2010 08:52

Ťažko povedať aká cena by bola ideálna (kedže LPG je tam navyše a NON legal) ale akákolvek cena nad 1000€ pri takto vylágrovanom motore je vysoká. Nebudem tu mudrovať, ale bol som v presne takej situácii - technickej ako ty a vzhľadom k nákladom nemalo zmysel robiť GO, radšej sa to vyriešilo "novým" mororom.

Čo sa týka tlaku oleja tak ten máš super. Tlak som mal aj ja dobrý a napriek tomu mi motor dymil a zral olej .....a nemal výkon .
Lada Niva 1.6 LPG - teraz pevne verím, že sa o ňu vzorne stará už nový majiteľ
Dacia Duster 4x4 vo výhľade
Uživatelský avatar
Paťo Zvolen
 
Příspěvky: 190
Registrován: úte bře 07, 2006 12:48
Bydliště: Zvolen

Příspěvekod blaskoi » pát črc 30, 2010 10:00

A koľko cca stoji "novy" motor, lebo som v googli nic nenasiel. Laicky si myslim, ze vzhladom na to, ze je tlak oleja dobry, tak netreba sa chytat klukovych ani ojnicnych lozisk. Nevyriesilo by to (výkon a zranie oleja) prekruzkovanie piestov, pripadne zabrusenie ventilov?
blaskoi
 
Příspěvky: 5
Registrován: čtv črc 29, 2010 13:19
Bydliště: Liptovský Mikuláš

Příspěvekod Jelen » pát črc 30, 2010 14:36

Spíš ti to bude brát olej přes gufera ventilů. Taky by mi cena 1000€ přišla reálnější.
Uživatelský avatar
Jelen
 
Příspěvky: 6713
Registrován: stř kvě 17, 2006 13:33
Bydliště: Střední Čechy

Příspěvekod dvk » pát črc 30, 2010 14:47

Jestli motor má houby výkon a ještě žere olej, tak se bojím spíš o ty kroužky. Na druhou stranu, bůhví v jakém stavu je celkově, malý výkon může být taky jen špatným seřízením. Každopádně změř komprese a hned se uvidí ...
2x УАЗ 452, еx 21044 a 2105
Uživatelský avatar
dvk
 
Příspěvky: 2562
Registrován: pát pro 04, 2009 16:21
Bydliště: okr. Přerov

Příspěvekod hush » pát črc 30, 2010 19:17

Kdybych byl na tvem miste tak koupim jiný motor, klidně 1500 a dám ho tam. Motor se dnes da koupit za celkem slušnou cenu i kdybych ho mel menit kazde druhe rok :-). Vymena motoru trva jedno dopoledne.
Uživatelský avatar
hush
 
Příspěvky: 306
Registrován: pon led 01, 2007 20:51
Bydliště: Vyškov

Příspěvekod blaskoi » pát črc 30, 2010 19:28

Takze najnovsia sprava s majitelom som sa bez problemov dohodol, ze mu Nivu vratim. K mojmu rozhodnutiu vyrazne prispela aj diskusia s vami, za co vam dakujem.
Nivu budem isto kupovat, ale radsej sa na tomto fore s vami potom vopred poradim, ak o nejaku budem mat zaujem
blaskoi
 
Příspěvky: 5
Registrován: čtv črc 29, 2010 13:19
Bydliště: Liptovský Mikuláš

Příspěvekod Paťo Zvolen » pon srp 02, 2010 06:54

hush píše:Kdybych byl na tvem miste tak koupim jiný motor, klidně 1500 a dám ho tam. Motor se dnes da koupit za celkem slušnou cenu i kdybych ho mel menit kazde druhe rok :-). Vymena motoru trva jedno dopoledne.


Ja osobne by som v tomto prípade šiel skôr do 1.7 ako do 1.5 keď by už 1.6 nebola.
Nooo a s tou výmenou motora : Myslím, že to si trošku čo sa času týka prestrelil-ale povedzme že si to myslel obrazne. Nám to pri realtívne slušnom vybavení a skúsenostiach (dovolím si tvrdiť excelentného mechanika čo sa LÁD týka) trvalo celý vík.
Lada Niva 1.6 LPG - teraz pevne verím, že sa o ňu vzorne stará už nový majiteľ
Dacia Duster 4x4 vo výhľade
Uživatelský avatar
Paťo Zvolen
 
Příspěvky: 190
Registrován: úte bře 07, 2006 12:48
Bydliště: Zvolen

Příspěvekod Paťo Zvolen » pon srp 02, 2010 07:00

blaskoi píše:Nivu budem isto kupovat, ale radsej sa na tomto fore s vami potom vopred poradim, ak o nejaku budem mat zaujem


V prípade záujmu o Nivu ti teda želám šťastnú ruku pri výbere. O to šťastnejšiu ak pôjdeš po 1.6, lebo tých v ponuke na SK veľa nie je a ak sú za "vhodnú" cenu tak sú to vraky a ak sú to kúsky zachovalé tak zas cena nie je oslnivá. TomášNM by ti vedel vyprávať o hľadaní kým sa dostal k svojej 1.6.
Lada Niva 1.6 LPG - teraz pevne verím, že sa o ňu vzorne stará už nový majiteľ
Dacia Duster 4x4 vo výhľade
Uživatelský avatar
Paťo Zvolen
 
Příspěvky: 190
Registrován: úte bře 07, 2006 12:48
Bydliště: Zvolen

Příspěvekod plavec » ned srp 15, 2010 21:42

hush píše:. Vymena motoru trva jedno dopoledne.
pro nezkušeného a neznalého dva dny minimálně. :-(
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch :-D
Uživatelský avatar
plavec
 
Příspěvky: 4713
Registrován: ned črc 22, 2007 19:38
Bydliště: Pelhřimov

Další

Zpět na Hnací soustava

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků

cron