Karburator Niva 1,6

Moderátor: Moderátoři

Karburator Niva 1,6

Příspěvekod TomasNM » úte čer 22, 2010 18:29

Zdravim chlapi.
Kupil som Nivu 16. Akosi tomu rapluje karbik,nedrzi volnobeh a ani sytic akosi dobre nefunguje(v porovnani s ladou 1500s,ktoru som mal pred 11 rokmi to ide uplne zle. Hovorim si,nevadi,stary dobry Zigulovy karbec predsa neni problem zostelovat,ale...
Nieco je zle a ten karbec sa mi vobec nezda byt z 16ky Nivy,pac nema to ani volnobeznu cievku a nenasiel som na nom absolutne nic,cim by sa dalo tocit. Vie niekto poradit,co to tam je za karbec? Najradsej by som tam dal osvedcenu klasiku z 16ky,ale nemam odkial taky v tomto momente zohnat.
Dik za odpovede.
TomasNM
 
Příspěvky: 198
Registrován: stř pro 23, 2009 14:58
Bydliště: Nové Mesto nad Váhom

Příspěvekod Laďuša » úte čer 22, 2010 18:33

TomasNM píše: Vie niekto poradit,co to tam je za karbec?


No bez obrázku můžeme tak věštit z křišťálový koule nebo kávový sedliny... :P :mrgreen:
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]

Chatka 12 forever :toothy10: ►Stodolní II◄ :) Estonian-czech crazy night :partyman: Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno ;) Tři sestry <|||> Ladagang 8) °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova

Haben Sie Bratwurst?

:!: keréklampás :!:
Uživatelský avatar
Laďuša
 
Příspěvky: 12117
Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
Bydliště: Klatovy / Plzeň

Příspěvekod MartasBrno » úte čer 22, 2010 18:44

Pro zajímavost, z jakýho roku je ta niva?
Obrázek
a když jsem se v 15-ti rozhodoval co dál dělat, poslouchat sestry byla pro mě jasná volba... :-D
Uživatelský avatar
MartasBrno
 
Příspěvky: 4442
Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
Bydliště: Brno

Příspěvekod TomasNM » úte čer 22, 2010 19:36

No,rocnik si netrufam odhadnut,datum prvej registracie na SR je 2000,ale to urcite neni rv. Len mi slo o to,ci vobec bol niekedy pouzity taky karbik v Nive,ktory nema ani tu zakladnu vec ako volnobezna cievka. Obrazky sa pokusim dodat,akurat hned to nepojde.
TomasNM
 
Příspěvky: 198
Registrován: stř pro 23, 2009 14:58
Bydliště: Nové Mesto nad Váhom

Příspěvekod Laďuša » úte čer 22, 2010 19:43

TomasNM píše:,datum prvej registracie na SR je 2000,ale to urcite neni rv.

No, aby to nakonec nebyla stříkačka :mrgreen:
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]

Chatka 12 forever :toothy10: ►Stodolní II◄ :) Estonian-czech crazy night :partyman: Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno ;) Tři sestry <|||> Ladagang 8) °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova

Haben Sie Bratwurst?

:!: keréklampás :!:
Uživatelský avatar
Laďuša
 
Příspěvky: 12117
Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
Bydliště: Klatovy / Plzeň

Příspěvekod Luděk Ondrůch » úte čer 22, 2010 20:49

Jaké máš dveře kufru? Otevírá se pouze horní polovina, nebo se otevírají celé? V SR byla registrována jako nová nebo dovezená jako ojetina z ciziny? Na levé straně motoru je rozdělovač nebo zapalovací modul?
VAZ 1117
Uživatelský avatar
Luděk Ondrůch
 
Příspěvky: 1499
Registrován: pon srp 01, 2005 12:59
Bydliště: Brno

Příspěvekod TomasNM » úte čer 22, 2010 20:53

Uznavam,ze kopa ludi si o mne mysli ze som vol,ale i-cko od karbika zatial rozoznam. Toto fakt i neni a i som ani nechcel,pac po skusenostiach s i-ckom na Matelkovej Nive viem,ze su s tym iba problemy. Schvalne som preto kupoval karbika. Spotreba neni dolezita,lebo je to hobby a pracovne "auto",nie na denne poouzivanie,na to mam 21TD. Jo a zadok to ma stary,Zigulacky 1600/1500s. Ako som spomenul,mal som pred 11 rokmi Ladu 1500s(1600 auto s 1500 motorom),takze v Lade som neni lama.
TomasNM
 
Příspěvky: 198
Registrován: stř pro 23, 2009 14:58
Bydliště: Nové Mesto nad Váhom

Příspěvekod TomasNM » úte čer 22, 2010 21:06

Viem,ze Lady 1200/1300 nemali volnobezne cievky,tak ma zaujima,ci sa niekedy nahodou taka koncepcia nahodou u Nivy nevyskytla. Tie kvoli tomu trpeli "chorobou samozapalov" pri vypnuti kluca pri zohriatom motore a kvoli tomu tam do buducna sudruhovia aplikovali ten ventil. Mne to trpi samozapalmi obcas tiez. Hlavne to potrebujem(skor neskor ako skor) identifikovat,aby som vedel zohnat prislusny manual.
TomasNM
 
Příspěvky: 198
Registrován: stř pro 23, 2009 14:58
Bydliště: Nové Mesto nad Váhom

Příspěvekod Laďuša » úte čer 22, 2010 22:10

Na identifikaci bude asi potřeba fotka. Pochybuju, že to tady někdo dokáže identifikovat jen tak.
Jináč karby z 1200 sice neměli tu cívku, ale rozhodně na nich bylo čim točit.
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]

Chatka 12 forever :toothy10: ►Stodolní II◄ :) Estonian-czech crazy night :partyman: Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno ;) Tři sestry <|||> Ladagang 8) °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova

Haben Sie Bratwurst?

:!: keréklampás :!:
Uživatelský avatar
Laďuša
 
Příspěvky: 12117
Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
Bydliště: Klatovy / Plzeň

Příspěvekod Křečík Barbuška » úte čer 22, 2010 22:11

Leda, že by to byl Axtecový Solex, nebo "holý" Solex. Ale u prvního by byly cívky dvě a spousta hadic a u druhého cívka jedna, ty cívečky bývají, teď hádám vzadu, směrem k přepážce motoru. Nahoď foto a doufej, že to není Axtec :mrgreen: .
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
 
Příspěvky: 11021
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Příspěvekod TomasNM » stř čer 23, 2010 06:06

Foto hodim,ale asi najskor v sobotu,skor sa k tomu nedostanem...
Prinajhorsom zozeniem taky,co tam ma byt.
TomasNM
 
Příspěvky: 198
Registrován: stř pro 23, 2009 14:58
Bydliště: Nové Mesto nad Váhom

Příspěvekod ger007 » stř čer 23, 2010 11:23

pokial by si chcel porovnat tie karby tak ti donesem ukazat weber 1600 jeden mam na aute ktore je nebojaschopne
Be better, not second best
if not better, be different
LADA !

1x2104X 16V, 1x 21044, 2 x 1111, 1xB210, 1xJawa550, 1x Toyota Avensis T25

Obrázek
детские игрушки
Uživatelský avatar
ger007
 
Příspěvky: 4784
Registrován: úte kvě 06, 2008 13:38
Bydliště: NMnV - Brno

Příspěvekod TomasNM » stř čer 23, 2010 19:18

Diky,niekedy sa dohodneme. Dnes som zosteloval ten karbec,cosi som tam ponachadzal. Popri tom som pohol rozdelovac. Vsetko odoka,ziadne pristroje. Teraz to chyta nabrnk a taha jak byk. Tak sa mi to lubi. Vecer sem hodim foto. Kazdopadne som zabudol spomenut 1 zasadnu vec a to,ze je tam nejaky mikrospinac,akurat nechapem naco. Ziadna elektrika do karbu nejde. Zeby nejaky vonkajsi solenoid?
Citroen Evasion 2.1TD
TomasNM
 
Příspěvky: 198
Registrován: stř pro 23, 2009 14:58
Bydliště: Nové Mesto nad Váhom

Příspěvekod Dusan » stř čer 23, 2010 20:04

takxe ozon karburator...ne je mozne ze to niekto okresal...a nejake zbytocne veci vyhodiôl
Dusan
 
Příspěvky: 3864
Registrován: stř čer 02, 2004 17:29
Bydliště: Kosice-okolie

Příspěvekod TomasNM » stř čer 23, 2010 20:07

A kde by som na to zohnal manual,ako to nastavit a ako to vlastne funguje? Nasiel som tam na blatniku primontovany nejaky ventil,ale hadicky mal poodpajane. Mozno to s tym suvisi...
Citroen Evasion 2.1TD
TomasNM
 
Příspěvky: 198
Registrován: stř pro 23, 2009 14:58
Bydliště: Nové Mesto nad Váhom

Další

Zpět na Hnací soustava

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků