od TomasNM » pon kvě 03, 2010 20:48
Mam tomu rozumiet tak,ze tie vibracie co su za beznej prevadzky dost znacne,su menej skodlive ako vibracie od motora? Chapem,motor a prevodovka visia ako 1 celok na silentblokoch voci kasni,pricom reducka tiez je na silentblokoch,ktore maju pohlcovat vibracie. Naposledy sme s Matelkom dali sedacky z Golfa II(troska tvrdsie) a pri 90kmh je to dobra masaz na prdel. Este si dovolim pripomenut,ze vyosenie na Hardyspoji je nulove,cize vertikalne aj horizontalne vibracie sa prenasaju do reducky VZDY rovnake. Ako som uz spomenul,je to tym ze vstup aj vystup su v tychto smeroch natesno vymedzene kruzkom a objimkou(vstup/vystup hriadel),pricom tlmenie je IBA v smere otacania,nie medzi osami.
Reakcia na dalsi post: Na Octavke? Z akeho roka? U Lady by som si nebol tak celkom isty,kazdopadne nam pred panmi od Sovietov respekt,pretoze vedia cosi vymysliet velmi dobre,aj ked na detaily zabudaju. Mam rad ruske stroje.
Co som videl,tak na HS moze tiez dojst k zlomu osi(a aj dochadza,pritom nie vyosenie),pricom tento spoj je dost tesny a pevny na to,aby namahal silentbloky a loziska(na rozdiel od homoklbu a tym vlastne tie velke vibracie vznikaju IMHO),ked je os zalomena tu.
Ospravedlnujem sa za svoju tvrdohlavost,kazdopadne to ja vidim takto. Skumali sme to pod autom a ozaj mi to pripadalo tak,ze ked vycentrujem HS,vsetko je OK,kym to zase nejaka rezonancia nerozhodi.
Naposledy upravil
TomasNM dne sob lis 20, 2010 21:47, celkově upraveno 2