2 Kamil Jukl:
ahoj, vítám Tě, Ty jsi od Petra Novotneho?
posílal jsem Ti po něm tu udržbu nivy... jak pise Ondra, ale muze to byt i v elektrice (svicky, kabely, modul zapalovani), ikdyz je dost divne, ze po vypnuti a znovu nastartovani to uz je OK, me kratka, ktera je vpodstate to stejne, co ta Tva taky studena jde trochu nepravidelne, ale jakmile se to trochu ohreje, tak uz je to OK, vypinat a znovu startovat motor teda nemusim
Se nekdy stav, kdyby se nepodarilo vyresit, a mrkneme na to diagnostikou...
2 Ondra1,7mpi:
ted me napadlo, jestli nemas presne opacnej problem v mazani, jaky mam ja na dlouhe nive, ja si myslim, ze mam nejaky problem v redukcnim ventilu, ze je treba pod kulickou sekla sponka a kvuli tomu to vic prohrate ma trosicku problem s mazanim, no a Tobe jestli se redukcni ventil nezasekl, to potom muze neco roztrhat, ja kdysi na jedne skodovce podlozil pruzinku redukcniho ventilu a melo to takovej tlak, ze mi filtr fram zacal tect v pertlu, v chorvatsku to bylo docela neprijemne, pak jsem se tam jeste vydal do hor a chytil jsem nekde vypoustecim sroubem a pak uz mi olej tekl i tam
Lada Niva 1.7i prodloužená LPG, MTX 7-06 Roadster LPG, Rapid 146 LPG, Rapid 130 LDD Cabriolet