Motor 1.7i -toci a nestartuje
Moderátor: Moderátoři
Re: Motor 1.7i -toci a nestartuje
rozvody sa daju po sundani chladica a prednych prs.
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
- Jarda_NIVA1.7
- Příspěvky: 922
- Registrován: čtv bře 05, 2015 06:22
- Bydliště: Vysočina
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor 1.7i -toci a nestartuje
2 Ondra1,7mpi:
mam vybornou zkusenost s SKF klouby, koupil jsem je v akci jeden za cca 600,-kc a uz drzi pres 20tis. km, ne jako ty heri, ktere nedaly ani 4tis. km a pak jeste nejake nemecke a ty byly podobne nanic...
Jsou ted trochu drazsi, ale stejne https://autodilos.cz/front/product/default/180806
mel jsem strach, ze to budou padelky (mozne to je), ale drzi... maji i kvalitni prachovky
mam vybornou zkusenost s SKF klouby, koupil jsem je v akci jeden za cca 600,-kc a uz drzi pres 20tis. km, ne jako ty heri, ktere nedaly ani 4tis. km a pak jeste nejake nemecke a ty byly podobne nanic...
Jsou ted trochu drazsi, ale stejne https://autodilos.cz/front/product/default/180806
mel jsem strach, ze to budou padelky (mozne to je), ale drzi... maji i kvalitni prachovky
Lada Niva 1.7i prodloužená LPG, MTX 7-06 Roadster LPG, Rapid 146 LPG, Rapid 130 LDD Cabriolet
- Ondra1,7mpi
- Příspěvky: 1447
- Registrován: stř říj 07, 2015 20:04
- Bydliště: Javořice - vysočina
Re: Motor 1.7i -toci a nestartuje
Dík za info... Já myslím že ty klouby musí vydržet dýl... Už mám koupený... Ty moje loupou... Značku ani nevím, byly levný já najezdím málo tak snad budou stačit... Ale toť asi jiný téma...
2 Majo: prsa a z vany jen nějaký šrouby? Tak psal Mara... Pokud nebude čerpadlo špatný tak to nechám... I když vyčistit jí by asi neškodilo...
2 Majo: prsa a z vany jen nějaký šrouby? Tak psal Mara... Pokud nebude čerpadlo špatný tak to nechám... I když vyčistit jí by asi neškodilo...
Diesel not died... Peugeot + lada = the best off offroad -Lada Niva 1.9TD
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10567
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor 1.7i -toci a nestartuje
Přesně tak, pár šroubků a nějaký štefty, všechno M6. A je tam (v prsou) jen gufero. L.Ondra1,7mpi píše:... prsa a z vany jen nějaký šrouby? ...
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Re: Motor 1.7i -toci a nestartuje
Zdravím niva přestala spolupracovat. 1,7 1996 jednobod.Motor točí ,čerpadlo běží ale nejde proud ke vstřiku. předem děkuji za rady
Re: Motor 1.7i -toci a nestartuje
Skontroluj podla prilozenej schemy. Ak naozaj cerpadlo funguje (rele zopina najprv nejak 1-2 sek. po zapnuti zapalovania a potom az pocas startovania a behu motora), to znamena, ze funguje aj rele cerpadla a 15A poistka, pretoze rovnakych +12V, ktore idu do cerpadla, ide aj do injektora. Ak tych +12V (ale iba pocas zopnutia rele, podmienky vid vyssie) nemas na injektore, ostava jedine porusena kabelaz.
Re: Motor 1.7i -toci a nestartuje
Tak ted jsem jen zkusil u konektoru vstřiku prozvonit ten růžovo/černý na kostru a píská.Po rozpojení konektoru na šedém drátu pod nohama řidiče tak nepíská ke vstřiku ale k čerpadlu ano. po rozpojení konektoru u čerpadla tak šedý nepíská a ostatní tři pískají vůči kostře což je špatně si myslím. ještě bych se zeptal kde bych našel tyto schema co jste přiložil obrázek. děkujiHenry píše:Skontroluj podla prilozenej schemy. Ak naozaj cerpadlo funguje (rele zopina najprv nejak 1-2 sek. po zapnuti zapalovania a potom az pocas startovania a behu motora), to znamena, ze funguje aj rele cerpadla a 15A poistka, pretoze rovnakych +12V, ktore idu do cerpadla, ide aj do injektora. Ak tych +12V (ale iba pocas zopnutia rele, podmienky vid vyssie) nemas na injektore, ostava jedine porusena kabelaz.
Re: Motor 1.7i -toci a nestartuje
Ale ten ruzovo-cierny kabel si prepipal pri odpojenom konektore od vstrekovaca? Inak ti moze pipat "ukostrenie" cez vstrekovac a RJ. Tie zvysne merania, ktore si uviedol, podla mna (ale mozem sa mylit) nedavaju zmysel, pretoze tebe pipne "ukostrenie" cez spotrebic (odporova draha meraca hladiny paliva), ktory sice nema nulovy odpor, ale asi je dost nizky na to, aby to pipalo. Prepipat voci kostre mozes skusat iba izolovane vetvy (+ vetva pipat nesmie, pretoze by to bol skrat (ktory by mimochodom spalil tu 15A poistku a uz by ti neslo ani palivove cerpadlo) a - vetva naopak pipat musi, inak je niekde preruseny kontakt).
Prirucky na vstrekovanie som pridal do temy manualov na Nivu:
https://forum.ladaklub.com/viewtopic.ph ... 16#p527116
Prirucky na vstrekovanie som pridal do temy manualov na Nivu:
https://forum.ladaklub.com/viewtopic.ph ... 16#p527116
Re: Motor 1.7i -toci a nestartuje
Po rozpojení konektoru na šedém drátu co jde k čerpadlu tak když jsem přivedl na polovinu co jde k motoru 12V tak bylo těch 12 i na konektoru trisky. pokud připojím čerpadlo tak mi jde někde plus na kostru a na konektor trisky už nejdeHenry píše:Ale ten ruzovo-cierny kabel si prepipal pri odpojenom konektore od vstrekovaca? Inak ti moze pipat "ukostrenie" cez vstrekovac a RJ. Tie zvysne merania, ktore si uviedol, podla mna (ale mozem sa mylit) nedavaju zmysel, pretoze tebe pipne "ukostrenie" cez spotrebic (odporova draha meraca hladiny paliva), ktory sice nema nulovy odpor, ale asi je dost nizky na to, aby to pipalo. Prepipat voci kostre mozes skusat iba izolovane vetvy (+ vetva pipat nesmie, pretoze by to bol skrat (ktory by mimochodom spalil tu 15A poistku a uz by ti neslo ani palivove cerpadlo) a - vetva naopak pipat musi, inak je niekde preruseny kontakt).
Prirucky na vstrekovanie som pridal do temy manualov na Nivu:
https://forum.ladaklub.com/viewtopic.ph ... 16#p527116
Re: Motor 1.7i -toci a nestartuje
Nejak sa v tom stracam. Ked rozpojis konektor k cerpadlu a zaroven konektor k injektoru, tak na oboch konektoroch musis postupne voltmetrom na tej + vetve namerat rovnakych +12V proti kostre. Tych +12V ti nemoze ist skratom na kostru, pretoze by sa pretavila poistka
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10567
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor 1.7i -toci a nestartuje
A na snímač kliky jsi kouknul? Bez něj, či jeho správné funkce, kolem toho budeš běhat ještě dlouho. L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Re: Motor 1.7i -toci a nestartuje
Snímač kliky jsem dal nový. po rozpojení konektoru u čerpadla a přivedení plusu od baterky na šedý kabel je 12V na konektoru vstřiku.
Re: Motor 1.7i -toci a nestartuje
Preco si tam priviedol + od baterie? Tam ma byt +12V pocas cca. 2 sek. zopnutia rele po zapnuti zapalovania bez toho, aby si ho tam akokolvek dodatocne pripajal, staci ho namerat (voltmeter medzi + pin odpojeneho konektora vstrekovaca a kostru).
Re: Motor 1.7i -toci a nestartuje
Do čerpadla proud jde to vím při startování s připojeným čerpadlem jsem dal do konektoru vstřiku 5w žarovičku a ta ani neblikla tak si myslím že je problem někde na těch dratech od čerpadla krom toho šedého. proud jsem přivedl do odpojeného konektoru čerpadla
Re: Motor 1.7i -toci a nestartuje
O co presne bola zapojena ta ziarovka? Snad nie medzi + a - pin konektora injektora!
Ved si pozri tu schemu. +12V prichadza z 15A poistky a zopnuteho rele do cerpadla a zaroven do injektoru.
Toto odmeraj: voltmeter medzi + pin odpojeneho konektora vstrekovaca a kostru (nie - pin konektora injektora!).
Ved si pozri tu schemu. +12V prichadza z 15A poistky a zopnuteho rele do cerpadla a zaroven do injektoru.
Toto odmeraj: voltmeter medzi + pin odpojeneho konektora vstrekovaca a kostru (nie - pin konektora injektora!).