Niva 1,7i - LPG vs. Benzín

Moderátor: Moderátoři

Příspěvekod veliz » čtv bře 04, 2010 12:10

Je to tak. Kufru mnoho nezbývá. Lada uznává záruku pouze na systém BRC od AGC Strakonice a jejich dealerů, v mém případě Neptun Harfa. Tato firma jiné řešení než válec do kufru nenabízí a nevlastní homologaci. Pokud vím, tak schválení pro montáž nádrže zespodu vlastní firma Lovtek.
Lada Niva 1,7MPi+LPG r.v. 2009 (01/2010 - 3/2014);
Lada 2105 r.v. 1985 (06/1994 - 11/1996);
Uživatelský avatar
veliz
 
Příspěvky: 505
Registrován: čtv led 28, 2010 21:19
Bydliště: Praha-západ

Příspěvekod Lukyn » ned bře 07, 2010 11:18

Jenom takovou poznámečku. Po dlouhém běhání jsem konečně našel firmu, která je schopna namontovat LPG s 40-ti litrovou flaškou pod autem. Včetně předělávky výfuku chtějí 17tis. Kč. Myslíte, že je to solidní cena?
Lukyn
 
Příspěvky: 36
Registrován: sob říj 10, 2009 15:49
Bydliště: Nový Jičín

Příspěvekod Michael 4x4 » ned bře 07, 2010 12:19

:shock: Buď je v čr extrémne lacná montáž LPG, alebo tam niečo nie je v poriadku, pretože u nás stojí montáž samotného LPG skoro 2x toľko.
LADA NIVA 4X4 /4x2 1.7i LPG od 28.08.2008
--------------------------------------------------------------
Obrázek
Uživatelský avatar
Michael 4x4
 
Příspěvky: 676
Registrován: pon říj 31, 2005 16:39
Bydliště: Michalovce / Palín

Příspěvekod Lukyn » ned bře 07, 2010 12:24

No, to asi bude tím, že mám jednobod. To jsem prve nenapsal. A taky si mám vymyslet, kam dát ten tankovací nesmysl. Asi do boku nárazníku?
Lukyn
 
Příspěvky: 36
Registrován: sob říj 10, 2009 15:49
Bydliště: Nový Jičín

Příspěvekod Michael 4x4 » ned bře 07, 2010 16:49

To LPG za 17 tis. bude asi zmiešavač že?
LADA NIVA 4X4 /4x2 1.7i LPG od 28.08.2008
--------------------------------------------------------------
Obrázek
Uživatelský avatar
Michael 4x4
 
Příspěvky: 676
Registrován: pon říj 31, 2005 16:39
Bydliště: Michalovce / Palín

Příspěvekod veliz » ned bře 07, 2010 19:33

17 tisíc je dobrá cena, tedy pokud s tím nebudou problémy. Zřejmě to bude něco podobného, co se montuje na felicie 1,3 MPi. Takže bude tam nějaká řídící jednotka, ale nejspíš starší systém. Mě to stálo 30 tisíc + 66l plynu zdarma, ale je to BRC sekvence.
Lada Niva 1,7MPi+LPG r.v. 2009 (01/2010 - 3/2014);
Lada 2105 r.v. 1985 (06/1994 - 11/1996);
Uživatelský avatar
veliz
 
Příspěvky: 505
Registrován: čtv led 28, 2010 21:19
Bydliště: Praha-západ

Příspěvekod Maysner » ned bře 07, 2010 20:16

za 17tis je to se vstrikovanim LPG ( ne sekvence), ma to rj a jezdi to tu u patrace, ludka m. apod
E36 330i coupe skoro Alpina, Mauritiusblau Metallic - Crash Packet
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic :-P

Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
Maysner
 
Příspěvky: 3209
Registrován: čtv črc 06, 2006 13:22
Bydliště: Brno

Příspěvekod Majo » pon bře 08, 2010 09:37

to neni vstrikovani, ale podtlak, akorat, ze je to "rizeny"(v praxi to znamena, ze mas miesto toho sroubiku v hadici krokovy motorcek, cize to ma optimalnu bohatost zmesi v celom spektru otacok aby to neodkurilo katalyzator nespravnym nastavenim sroubu) :P
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Uživatelský avatar
Majo
 
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen

Příspěvekod Saša » pon bře 08, 2010 16:21

Majo píše:to neni vstrikovani, ale podtlak, akorat, ze je to "rizeny"(

Tak tak Majo má pravdu .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Uživatelský avatar
Saša
 
Příspěvky: 3359
Registrován: pon črc 09, 2007 16:08
Bydliště: Litoměřice

Re: Niva 1,7i - LPG vs. Benzín

Příspěvekod Greenhorn » sob říj 12, 2013 17:42

chci si koupit ojetou Nivu a s LPG jsem se nikdy nesetkal. Je to LPG zařízení finančně náročné na údržbu?Auto je 7 let staré a má najeto cca 100 000km a LPG je tam od začátku. Jde mi o to abych do toho nenastrkal spoustu peněz a neprodělal i kalhoty.
Lada Niva 1,7i, r.v. 2009
Uživatelský avatar
Greenhorn
 
Příspěvky: 14
Registrován: čtv srp 22, 2013 22:51
Bydliště: Sosnová okr. Opava

Re: Niva 1,7i - LPG vs. Benzín

Příspěvekod Majo » sob říj 12, 2013 17:56

zivotnost lpg nadrze je 10rokov a to je jedina investicia, ktora stoji za zmienku. Nova pride na cca 5000Kc a mas dalsich 10r pokoj. Sem tam treba vymenit plynovy filter, co je vec lacnejsia nez filter benzinovy, ktory sa ma menit zhruba po prejdeni rovnakych km. Vymena membran v reduktore, pripadne nejake nastavenie nie je nijak financne narocne. Urcite mnohonasobne viac usetris, nez stoji jeho udrzba.
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Uživatelský avatar
Majo
 
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen

Re: Niva 1,7i - LPG vs. Benzín

Příspěvekod Luděk Musil » sob říj 12, 2013 18:00

Zcela souhlasím s Majem.
Na LPG jezdím od roku 1997 (už 4 auta) a jak "mechanická" tak "elektronická" verze mi fungovaly/fungují bez jediné chybičky.
Jediné náklady, spojené s provozem plynu jsou dražší kontroly emisí. L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Uživatelský avatar
Luděk Musil
 
Příspěvky: 10479
Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
Bydliště: Vyškov/Rašov

Předchozí

Zpět na Hnací soustava

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků