Stránka 5 z 5

Re: 1,7 i;SPI; r.v.96 MOTOR

PříspěvekNapsal: pon pro 17, 2018 07:57
od Luděk Musil
Ten šroubek, co jsi s ním točil, je potenciometr. Proto se nepohyboval nahoru/dolů :idea: .
A ano, trošku se s ním dá poladit předstih. Je to kvůli kvalitě paliva. V "civilizované" Evropě, kde Natural má opravdu 95 oktanů (aspoň si to myslíme).
Při tomto palivu předstih korigovat netřeba, proto je na výstupu 0 V. Se zhoršující se kvalitou paliva a pootáčením šroubku se dá předstih regulovat. Max. výstupní napětí je, tuším, 4,5 V.
Více v příloze. L.

Re: 1,7 i;SPI; r.v.96 MOTOR

PříspěvekNapsal: pon pro 17, 2018 12:01
od Mara
Uz je mi ten sroubek o neco jasnejsi. Pro spravne nastaveni teda bud zapojit merak napěti na kabliky a nebo zkousenim? Rozsah regulace se odehrava pouze v rozsahu 360'? Zda se, ze sroubek nema dorazy a jedina indikace je drazka pro sroubovak.

Re: 1,7 i;SPI; r.v.96 MOTOR

PříspěvekNapsal: pon pro 17, 2018 12:06
od Luděk Musil
Dovnitř jsem se nedíval, ale V-metr napoví :idea: . L.

Re: 1,7 i;SPI; r.v.96 MOTOR

PříspěvekNapsal: stř pro 19, 2018 09:35
od Mara
Diky, zkusil jsem nastavit zatim odhadem 2x nakolmo a v te lepsi jsem to nechal. Strobo teda netreba. Vymenil jsem asi po 50tkm svicky a uz to taha plynule odspoda. Taky jsem trochu zploštil koncovky kabelů, at maji lepsi kontakt..