Stránka 4 z 5

Re: Motor 1,7 i

PříspěvekNapsal: stř lis 23, 2011 21:00
od kunak
tak jsem dnes rozebral celej vejfuk, vymlatil vlozku z katu, jel se projet a zase to stejny parohy rudy jak trouba vod kamen a na 4 se to zase zacalo dusit a kuckat(5 mi vyskakuje:-(), svíčky pěkný, kabely v pořádku, chyta na brnk, muze to byt kombinaci paliva 1/3 etanolu a 2/3 naturalu?( 5a10l) jezdim jen v lese a obcas jedu do prace asi tak 1x za mesic, aby se holka projela.

Re: Motor 1,7 i

PříspěvekNapsal: čtv lis 24, 2011 08:59
od Marek
Pokud chceš vyloučit vliv paliva, vytahni si hadičku paliva do PET flašky s čistým benzinem a jeď. Bude-li to v pořádku, palivem to jest. Bude-li to i dále zlobit, palivem to není.

Re: Motor 1,7 i

PříspěvekNapsal: čtv lis 24, 2011 10:44
od Luděk Musil
Marku - takhle to nepůjde. Je to "íčko" = čerpadlo v nádrži. To by musel nádrž vypustit a dát novej benzín.

Aha - teď čtu:
kunak píše:... kombinaci paliva 1/3 etanolu a 2/3 naturalu?( 5a10l) ...

Mohlo by to být řešení problému. Potom ale neodbytně vrtá hlavou otázka, proč jiné vozy jezdící pouze na E85 tento problém nemají? L.

Re: Motor 1,7 i

PříspěvekNapsal: čtv lis 24, 2011 11:04
od kunak
no pak uz me jen napada ucpany (pri nizsi rychlosti pruchozi) palivovy filtr jinak uz tedy nevim :-(

Re: Motor 1,7 i

PříspěvekNapsal: čtv lis 24, 2011 11:29
od Petr HC
Měřil jsi kompresi ? Pokud je podpálený ventil (ventily) poznáš to i při otáčení motorem klikou (pokud ji má)

Re: Motor 1,7 i

PříspěvekNapsal: čtv lis 24, 2011 12:20
od kunak
Petr HC píše:Měřil jsi kompresi ? Pokud je podpálený ventil (ventily) poznáš to i při otáčení motorem klikou (pokud ji má)


kliku to nema:-( ale asi bych stejne nepoznal jestli je ventil podpalenej zas tak dobrej mechanik nejsem :-(

Re: Motor 1,7 i

PříspěvekNapsal: pon lis 28, 2011 08:04
od kunak
no tak jsem si s motorem a ruznejma cidlama, kabelama, civkou hral celou sobotu a vysledek je stale stejny, motor se cca po rychlejsi (ted uz i pri 80) jizde zacne chovat divne, ztrati vykon a jako by tam nesel benzin (dle me) ale to by to pak nejelo ze.
Studenej motor bezi v pohode, ridici jednotka nic nekrici tak ted uz fuck nevim, jeste v tydnu mrknu na ten filtr a pak asi servis ac nerad :-(

Re: 1,7 i;SPI; r.v.96 MOTOR

PříspěvekNapsal: úte říj 11, 2016 00:04
od Rankl
rád bych cvičně změřil kompresi na motoru 1,7 spi, prošel jsem diskuse a nepochopil jsem, jak odpojit zapalování, abych nezničil zapalovací blok nebo něco jiného. to mám nechat zapojené svíčky a ukostřit je mimo hlavu? nebo odpojit čidlo klikovky?

Re: 1,7 i;SPI; r.v.96 MOTOR

PříspěvekNapsal: úte říj 11, 2016 05:10
od Luděk Musil
Nebo odpojit zapalovací blok :?:
Čidlo kliky bych taky odpojil. L.

Re: 1,7 i;SPI; r.v.96 MOTOR

PříspěvekNapsal: úte říj 11, 2016 11:23
od Rankl
paráda, odpojim čidlo klikovky a konektory na bloku. měl jsem je obavu, aby se nezlobila jednotka. díky moc.

Re: 1,7 i;SPI; r.v.96 MOTOR

PříspěvekNapsal: sob pro 15, 2018 15:22
od Mara
Rad bych nastavil spravne jiskru a k tomu zkusil sehnat stroboskop. Vackove kolo je na znacce jak ma byt, ale ten štelovaci šroubek pod žlutou čepicou jsem trochu potocil.. Moc k tomu stroboskopu jeste nevim, asi ma konektory +- na baterii a nejaky modul na napojeni se ke kabelu 1 svicky, co jsem vycetl. Nevim kolik stupnu se nastavuje na 1.7i a i verze lpg. To se poznaci treba 5' pred HU remenice klikovky a strobo lampa by mela synchronizovane nablikavat na znacku, podle nastaveni onoho stelovaciho sroubku? Diky, jen co bych sehnal lampu, tak bych se na to pustil..

Re: 1,7 i;SPI; r.v.96 MOTOR

PříspěvekNapsal: sob pro 15, 2018 17:21
od Křečík Barbuška
Vsak mas strikacku ta si ptedstih sefuje sama. Co tam chces s tim stroboskopem delat? A i kdyby jsi mel na remenici rysku tak by ti trosku delalo zle ze svicka tusim pali dvakrat. Nejen do komprese, ale i do vyfuku, ale to jen dedukuju. Modernimi technologiemi pohrdam :-) .

Re: 1,7 i;SPI; r.v.96 MOTOR

PříspěvekNapsal: sob pro 15, 2018 17:42
od Mara
Aha, tak to jsem si zas jen neco myslel. To si stare ičko jednobod jako samo reguluje zápal? A naco je potom ten regulačni sroubek se žlutou krytkou pobliž baterie? Ono to totiž pootačenim ovlivnuje tah auta a jelikož jsem do toho šprtnul tak bych to chtel nejak regulerne uvezt do spravneho stavu.
Ten 1 valec jednim stlacenim udela zapal/detonaci a druhym stlacenim výfuk a jiskra taky sepne? To by ale stejne porad blikalo tech nekolik (kolik?) stupnu pred HU, teoreticky.
V nejhorsim bych jen udelal na parkači sidlaku discoteque :D

Re: 1,7 i;SPI; r.v.96 MOTOR

PříspěvekNapsal: sob pro 15, 2018 19:17
od Cory
SPI si predstih reguluje samo podla map v RJ. Hodnota predstihu zalezi od viacerych parametrov - otáčky, poloha klapky a pravdepodobne aj hodnota podtlaku v sacom potrubi. Regulacnym srobom sa predstih sa jemne korigovat, posuva sa vsak len o par stupnov, je to dobre pri pouziti nekvalitneho paliva.

Predstih sa zmerat da, stroboskop napojis na plus, minus a signal z 1. valca. Bude sice blikat 2x, ale to nevadi. Na karboch zapajam stroboskop na kabel z inducky, takze blika 4x rychlejsie ako normalne a rysky vidim uplne normalne. Vo vsetkych ičkach /okrem 16V so samostatnymi cievkami/ pali iskra do 2 valcov naraz.

Re: 1,7 i;SPI; r.v.96 MOTOR

PříspěvekNapsal: sob pro 15, 2018 20:08
od Mara
Diky. Ted teda nevim jestli to kupovat, preci jen to neco stoji a je otazka jestlo k tomu icku ma vyznam. Podle tech reakci auta na stelovaci sroubek bych tim ale asi snad dosahl vetsiho optima. Taky se tim sroubkem da tocit a on zustava porad stejne vysoko, takze taky neznam v jakem rozsahu jim pohybovat, jestli po kouskach, pul otackach, otackach. Mozna by v tom to strobo poradilo. A uhel predstihu u 1.7 pred HU by mohl byt 5' na volnobeh? I tak diky, jeste zvazim zda to ma cenu kupovat.