Stránka 3 z 5

PříspěvekNapsal: sob dub 02, 2011 11:30
od Slimm
Díky za nápovědu, jdu na to hned po obědě :D . Třeba se konečně zbavím svítícího C-E :D

PříspěvekNapsal: sob dub 02, 2011 17:42
od Maysner
Saša píše:
Slimm píše:Což je sice hezký, ale co si pod tím mám představit? Tachometr

Na převodovce na výstupu pro náhon tachometru (bovden) je takový nezikus se třemi dráty a ten dává ŘJ informaci o rychlosti jízdy . Někdy se stane že v terénu nějaký klacek dráty uškubne . Takže šup pod vůz a koukni na to .


U Nivy je nahon tachometru na pridavne prevodovce :wink: Takze i tento snimac najde u pridavne prevodovky

PříspěvekNapsal: ned dub 03, 2011 14:49
od Luděk Ondrůch
Maysner píše:
Saša píše:
Slimm píše:Což je sice hezký, ale co si pod tím mám představit? Tachometr

Na převodovce na výstupu pro náhon tachometru (bovden) je takový nezikus se třemi dráty a ten dává ŘJ informaci o rychlosti jízdy . Někdy se stane že v terénu nějaký klacek dráty uškubne . Takže šup pod vůz a koukni na to .


U Nivy je nahon tachometru na pridavne prevodovce :wink: Takze i tento snimac najde u pridavne prevodovky

A navíc to není mezikus na náhonu tachometru, ale samostatný snímač přišroubovaný vedle náhonu tachometru.

PříspěvekNapsal: stř dub 06, 2011 10:00
od Slimm
Díky všem za rady. Snímač jsem našel, včetně všech tří drátů, jenže vypadá to, že dráty jsou v pořádku. Jde ten snímč vyčistit, nebo ho mám rovnou vyměnit?

PříspěvekNapsal: stř dub 06, 2011 14:20
od Luděk Ondrůch
Podívej se na konektor na těch drátech, je asi 30 cm od snímače, potom se v kabině podívej u řidiče na bočnici před ředními dveřmi, jsou tam tři nožové pojistky patřící k ř. j. Mám dojem, že pro snímač rychlosti jízdy byla ta prostřední.

Re: Motor 1,7 i

PříspěvekNapsal: úte říj 18, 2011 15:25
od radek mb
Dovolil bych si dotaz. Na tátově Nivce, 1,7i se vyskytl tento problém. Auto nastartuje, běží třeba 5 vteřin a pak motor zdechne jako když se vypne klíček. Ověřeno, že po chviličce přestane házet jiskru. Benzín tam normálně jde. Pak to nejde natočit. PO chvíli to zase chytí, třeba jen na pár vteřin a zase zdechne. Mohl by to dělat vadný snímač otáček klikovky?

Re: Motor 1,7 i

PříspěvekNapsal: ned říj 23, 2011 08:41
od radek mb
:?: :?: :?:

Re: Motor 1,7 i

PříspěvekNapsal: ned říj 23, 2011 09:35
od Luděk Ondrůch
To je těžká rada, osobně si myslím, že je v háji zapalovací modul nebo v horším případě ř.j. Pokud máš možnost si od někoho půjčit snímač a modul tak je zkus postupně vyměnit a uvidíš. Pokud vymyslíš dopravu z Brna tak ti je můžu zapůjčit i s ř.j.

Re: Motor 1,7 i

PříspěvekNapsal: úte lis 22, 2011 07:49
od kunak
Zdravím, opet můj SÝR (niva) 1.7i rv. 96, jedu si to okolo 100 km/h cca 5 km a pak najednou auto zacne cukat jako by dosel benzin a hlavne auto jede asi tak na 50% a trhane, horko tezko dojedu domů, otevru kapotu a parohy k vejfuku jsou rudy jako trouba od kamen kde je chyba?
Dnes se podivam na svicky a kabely

Re: Motor 1,7 i

PříspěvekNapsal: úte lis 22, 2011 08:00
od Luděk Musil
Těžko říct ... dokázal bych si představit třeba nulovou vůli na výfukových ventilech. L.

Re: Motor 1,7 i

PříspěvekNapsal: úte lis 22, 2011 08:28
od kunak
Luděk Musil píše:Těžko říct ... dokázal bych si představit třeba nulovou vůli na výfukových ventilech. L.



no za prvé nevim co to je a za druhe me to urazi :-) zas tak dobrej na opravy nejsem :-)

Re: Motor 1,7 i

PříspěvekNapsal: úte lis 22, 2011 08:29
od Marek
Co by s tím nulová vůle měla společného???

Vůle na ventilech se s teplotou zvyšuje. Takže není možné, aby se za jízdy zmenšila.

Podle mého názoru se jedná o neprůchodný výfuk - buď je zborcený KAT, nebo poslední díl (tlumič).

Re: Motor 1,7 i

PříspěvekNapsal: úte lis 22, 2011 09:36
od kunak
Marek píše:Co by s tím nulová vůle měla společného???

Vůle na ventilech se s teplotou zvyšuje. Takže není možné, aby se za jízdy zmenšila.

Podle mého názoru se jedná o neprůchodný výfuk - buď je zborcený KAT, nebo poslední díl (tlumič).



posledni dil vyfuku je novy (presne rok stary), jeste mrknu pod auto na kat

Re: Motor 1,7 i

PříspěvekNapsal: úte lis 22, 2011 13:28
od Marek
Že je rok starý nic neznamená. Pokud uvnitř prohoří přepážka a ucpe trubku, je hotovo - a může být třeba týden starý.

Nicméně vsadil bych na spečený KAT, to bude nejpravděpodobnější závada. Vyhodit, nahradit kusem trubky a hotovo.

Re: Motor 1,7 i

PříspěvekNapsal: stř lis 23, 2011 10:41
od kunak
Marek píše:Že je rok starý nic neznamená. Pokud uvnitř prohoří přepážka a ucpe trubku, je hotovo - a může být třeba týden starý.

Nicméně vsadil bych na spečený KAT, to bude nejpravděpodobnější závada. Vyhodit, nahradit kusem trubky a hotovo.



mel jsem hranatce bez katu a tam se mi nikdy zadni dil nezbortil, ale je pravda ze to byl asi jeste dil z CCCP :-)