Stránka 1 z 5

1,7 i;SPI; r.v.96 MOTOR

PříspěvekNapsal: čtv pro 17, 2009 11:22
od romča
Zdravím.
Koupil jsem Ladu nivu r. 1996, 1,7 i, vstřikování jednobod, koupil jsem jí s vadným motorem. Potřeboval bych poradit, auto šlo nastartovat, ale po ujetí cca 100 metrů motor zhasl, při jízdě se kouřilo z výfuku a motor neměl tah. Bývalý majitel říkal, že to měl v servisu a že jsou tam špatné tlaky, snad někde 7 nebo 8. Dal jsem to známému mechanikovi, on to proměřil, ale říkal, že u benzínu tlak 7-8 je ještě v normě. Potom zjistil, že vstřikovací tryska dává hodně směsi, že vyloženě z ní teče benzín. Měl jste někdo takový problém, bude to pouze v té trysce nebo může být závada jinde. Děkuji za názory. 8)

PříspěvekNapsal: čtv pro 17, 2009 13:43
od Dusan
no umna 7-8 nieje v norme otazne je ako to meral...

PříspěvekNapsal: čtv pro 17, 2009 16:16
od Saša
romča píše:že u benzínu tlak 7-8 je ještě v normě.

No v normě to rozhodně není když nový má cca 12 , ale benzín to "skousne" tedy poběží . Je ovšem divné že na všech válcích . To by ten motor musel mít nejmíň 500 000km . Podívej se na vstřikovač po otočení klíčku kdy stojí motor a běží čerpadlo . Nesmí z něj nic kapat (musí být uzavřen) . Pokud je to OK typnul bych to na snímač teploty motoru (pro ŘJ) nebo snímač podtlaku . Nesvítí ti za jízdy kontrolka Check engine ?

PříspěvekNapsal: čtv pro 17, 2009 17:04
od romča
Špatně jsem se vyjádřil ty špatné tlaky jsou pouze na jednom nebo dvou válcích. Kontrolka žádná nesvítí, mechanik říkal, že to právě vidí na tu vstřikovací trysku, říkal, že jí zkusí sehnat. Auto dle původního majitele jezdilo jenom v zimě a stálo potom rok, na podzim k autu přišel a nastartoval, ale špatně táhlo, jelo asi na 3 válce, potom chcíplo asi tím, že tam bylo moc směsi. Kontrolka žádná nesvítí

PříspěvekNapsal: čtv pro 17, 2009 17:07
od Ivo
Pokud chceš, tak mechanik nemusí nic zhánět, na vyzkoušení ti to půjčím. Ale moc nevěřím, že to tím bude.

PříspěvekNapsal: čtv pro 17, 2009 18:16
od romča
A čím myslíš, že to tedy bude ? Vidím, že to máme od sebe kousek to by bylo supr, na vyzkoušení máš teda tu vstřikovací trysku ?

PříspěvekNapsal: čtv pro 17, 2009 18:28
od Ivo
Na vyzkoušení mám všechno, co se týká vstřikování. Můžem měnit a měřit do aleluja :lol: . Hlavně se mi nelíbí ty tlaky. Ale jak už bylo napsané, záleží na tom, jak se to měřilo. Je to auto vůbec pojízdné? Dá se s tím někam dojet?

PříspěvekNapsal: čtv pro 17, 2009 18:48
od Saša
romča píše:Špatně jsem se vyjádřil ty špatné tlaky jsou pouze na jednom nebo dvou válcích

Tím hůř , to totiž vylučuje "špatné" měření . A ukazuje to na nejspíš podpálené ventily . Kontrolovali jste ventilové vůle ?

PříspěvekNapsal: čtv pro 17, 2009 18:56
od romča
Abych vám pravdu řekl, tak já se v tom vůbec nevyznám, pouze mi to ohledně těch tlaků řekl původní majitel a potvrdil to mechanik u kterého auto původně bylo. Já jsem to potom dal známému a ten to pouze potvrdil a řekl mi to ohledně té trysky. Když jsem auto koupil tak s vadou motoru jako nepojízdné. Normálně jsem jej nastartoval, ujel cca 200 metrů, auto začalo škubat a potom už nešlo nastartovat. Museli jsme jej odtáhnout...

PříspěvekNapsal: čtv pro 17, 2009 18:57
od MartasBrno
Saša píše:
romča píše:Špatně jsem se vyjádřil ty špatné tlaky jsou pouze na jednom nebo dvou válcích

Tím hůř , to totiž vylučuje "špatné" měření . A ukazuje to na nejspíš podpálené ventily . Kontrolovali jste ventilové vůle ?


Jo, ventilové vůle jsou svině, hlavně když jsou záporné tak auto taky netáhne a zdechá. A ještě k tomu smrdí, žere a vůbec není kamarád.

PříspěvekNapsal: čtv pro 17, 2009 20:05
od romča
Tak jsem mluvil s mechanikem, říkal že vše zkontroloval žádné vůle tam nejsou, ventily jsou v pořádku, údajně jsou tlaky na jednom válci něco přes 8 na ostatních kolem 9-10, je si 100 % jistý, že je to v té trysce, zatím jí nemůže sehnat. Nevíte kde by se dala sehnat za rozumný peníz

PříspěvekNapsal: čtv pro 17, 2009 20:08
od Saša
romča píše:říkal že vše zkontroloval žádné vůle tam nejsou

:roll: tak to se pozná opravdový odborník , oni tam ty vůle být naopak musí

PříspěvekNapsal: čtv pro 17, 2009 21:09
od romča
To jsem napsal jen já, že on mi říkal, že je vše v pořádku, já se v tom totiž vůbec nevyznám, pouze řekl, že vše zkontroloval...ventily atd...,

PříspěvekNapsal: čtv pro 17, 2009 21:56
od Ivo

PříspěvekNapsal: úte pro 22, 2009 22:17
od romča
Děkuji Ivovi za půjčení vstřikovacího modulu, volal mi mechanik a skutečně to bylo v tom. :D