1,7 i;SPI; r.v.96 MOTOR

Moderátor: Moderátoři

1,7 i;SPI; r.v.96 MOTOR

Příspěvekod romča » čtv pro 17, 2009 11:22

Zdravím.
Koupil jsem Ladu nivu r. 1996, 1,7 i, vstřikování jednobod, koupil jsem jí s vadným motorem. Potřeboval bych poradit, auto šlo nastartovat, ale po ujetí cca 100 metrů motor zhasl, při jízdě se kouřilo z výfuku a motor neměl tah. Bývalý majitel říkal, že to měl v servisu a že jsou tam špatné tlaky, snad někde 7 nebo 8. Dal jsem to známému mechanikovi, on to proměřil, ale říkal, že u benzínu tlak 7-8 je ještě v normě. Potom zjistil, že vstřikovací tryska dává hodně směsi, že vyloženě z ní teče benzín. Měl jste někdo takový problém, bude to pouze v té trysce nebo může být závada jinde. Děkuji za názory. 8)
romča
 
Příspěvky: 17
Registrován: úte lis 17, 2009 13:06
Bydliště: ostrava

Příspěvekod Dusan » čtv pro 17, 2009 13:43

no umna 7-8 nieje v norme otazne je ako to meral...
Dusan
 
Příspěvky: 3864
Registrován: stř čer 02, 2004 17:29
Bydliště: Kosice-okolie

Příspěvekod Saša » čtv pro 17, 2009 16:16

romča píše:že u benzínu tlak 7-8 je ještě v normě.

No v normě to rozhodně není když nový má cca 12 , ale benzín to "skousne" tedy poběží . Je ovšem divné že na všech válcích . To by ten motor musel mít nejmíň 500 000km . Podívej se na vstřikovač po otočení klíčku kdy stojí motor a běží čerpadlo . Nesmí z něj nic kapat (musí být uzavřen) . Pokud je to OK typnul bych to na snímač teploty motoru (pro ŘJ) nebo snímač podtlaku . Nesvítí ti za jízdy kontrolka Check engine ?
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Uživatelský avatar
Saša
 
Příspěvky: 3359
Registrován: pon črc 09, 2007 16:08
Bydliště: Litoměřice

Příspěvekod romča » čtv pro 17, 2009 17:04

Špatně jsem se vyjádřil ty špatné tlaky jsou pouze na jednom nebo dvou válcích. Kontrolka žádná nesvítí, mechanik říkal, že to právě vidí na tu vstřikovací trysku, říkal, že jí zkusí sehnat. Auto dle původního majitele jezdilo jenom v zimě a stálo potom rok, na podzim k autu přišel a nastartoval, ale špatně táhlo, jelo asi na 3 válce, potom chcíplo asi tím, že tam bylo moc směsi. Kontrolka žádná nesvítí
romča
 
Příspěvky: 17
Registrován: úte lis 17, 2009 13:06
Bydliště: ostrava

Příspěvekod Ivo » čtv pro 17, 2009 17:07

Pokud chceš, tak mechanik nemusí nic zhánět, na vyzkoušení ti to půjčím. Ale moc nevěřím, že to tím bude.
►Stodolní II◄
Expedice Estonia 2010 :hrob:
Iniciátor všeho zlého! Bacha na mě!
Život je tak rozmanitý. Každej den mě nasere někdo jinej.

Octavia combi 1,9tdi
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1998 až 5.3.2012 prodáno
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1996 - 19.2.2012 až 20.2.2012 prodáno
Vaz 2107 1,5 AXTEC, LPG r.v.1995 - 3.6.2008 až 3.6.2008 :hrob:
Uživatelský avatar
Ivo
 
Příspěvky: 1730
Registrován: ned led 29, 2006 19:07
Bydliště: Janovice

Příspěvekod romča » čtv pro 17, 2009 18:16

A čím myslíš, že to tedy bude ? Vidím, že to máme od sebe kousek to by bylo supr, na vyzkoušení máš teda tu vstřikovací trysku ?
romča
 
Příspěvky: 17
Registrován: úte lis 17, 2009 13:06
Bydliště: ostrava

Příspěvekod Ivo » čtv pro 17, 2009 18:28

Na vyzkoušení mám všechno, co se týká vstřikování. Můžem měnit a měřit do aleluja :lol: . Hlavně se mi nelíbí ty tlaky. Ale jak už bylo napsané, záleží na tom, jak se to měřilo. Je to auto vůbec pojízdné? Dá se s tím někam dojet?
►Stodolní II◄
Expedice Estonia 2010 :hrob:
Iniciátor všeho zlého! Bacha na mě!
Život je tak rozmanitý. Každej den mě nasere někdo jinej.

Octavia combi 1,9tdi
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1998 až 5.3.2012 prodáno
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1996 - 19.2.2012 až 20.2.2012 prodáno
Vaz 2107 1,5 AXTEC, LPG r.v.1995 - 3.6.2008 až 3.6.2008 :hrob:
Uživatelský avatar
Ivo
 
Příspěvky: 1730
Registrován: ned led 29, 2006 19:07
Bydliště: Janovice

Příspěvekod Saša » čtv pro 17, 2009 18:48

romča píše:Špatně jsem se vyjádřil ty špatné tlaky jsou pouze na jednom nebo dvou válcích

Tím hůř , to totiž vylučuje "špatné" měření . A ukazuje to na nejspíš podpálené ventily . Kontrolovali jste ventilové vůle ?
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Uživatelský avatar
Saša
 
Příspěvky: 3359
Registrován: pon črc 09, 2007 16:08
Bydliště: Litoměřice

Příspěvekod romča » čtv pro 17, 2009 18:56

Abych vám pravdu řekl, tak já se v tom vůbec nevyznám, pouze mi to ohledně těch tlaků řekl původní majitel a potvrdil to mechanik u kterého auto původně bylo. Já jsem to potom dal známému a ten to pouze potvrdil a řekl mi to ohledně té trysky. Když jsem auto koupil tak s vadou motoru jako nepojízdné. Normálně jsem jej nastartoval, ujel cca 200 metrů, auto začalo škubat a potom už nešlo nastartovat. Museli jsme jej odtáhnout...
romča
 
Příspěvky: 17
Registrován: úte lis 17, 2009 13:06
Bydliště: ostrava

Příspěvekod MartasBrno » čtv pro 17, 2009 18:57

Saša píše:
romča píše:Špatně jsem se vyjádřil ty špatné tlaky jsou pouze na jednom nebo dvou válcích

Tím hůř , to totiž vylučuje "špatné" měření . A ukazuje to na nejspíš podpálené ventily . Kontrolovali jste ventilové vůle ?


Jo, ventilové vůle jsou svině, hlavně když jsou záporné tak auto taky netáhne a zdechá. A ještě k tomu smrdí, žere a vůbec není kamarád.
Uživatelský avatar
MartasBrno
 
Příspěvky: 4442
Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
Bydliště: Brno

Příspěvekod romča » čtv pro 17, 2009 20:05

Tak jsem mluvil s mechanikem, říkal že vše zkontroloval žádné vůle tam nejsou, ventily jsou v pořádku, údajně jsou tlaky na jednom válci něco přes 8 na ostatních kolem 9-10, je si 100 % jistý, že je to v té trysce, zatím jí nemůže sehnat. Nevíte kde by se dala sehnat za rozumný peníz
romča
 
Příspěvky: 17
Registrován: úte lis 17, 2009 13:06
Bydliště: ostrava

Příspěvekod Saša » čtv pro 17, 2009 20:08

romča píše:říkal že vše zkontroloval žádné vůle tam nejsou

:roll: tak to se pozná opravdový odborník , oni tam ty vůle být naopak musí
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Uživatelský avatar
Saša
 
Příspěvky: 3359
Registrován: pon črc 09, 2007 16:08
Bydliště: Litoměřice

Příspěvekod romča » čtv pro 17, 2009 21:09

To jsem napsal jen já, že on mi říkal, že je vše v pořádku, já se v tom totiž vůbec nevyznám, pouze řekl, že vše zkontroloval...ventily atd...,
romča
 
Příspěvky: 17
Registrován: úte lis 17, 2009 13:06
Bydliště: ostrava

Příspěvekod Ivo » čtv pro 17, 2009 21:56

►Stodolní II◄
Expedice Estonia 2010 :hrob:
Iniciátor všeho zlého! Bacha na mě!
Život je tak rozmanitý. Každej den mě nasere někdo jinej.

Octavia combi 1,9tdi
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1998 až 5.3.2012 prodáno
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1996 - 19.2.2012 až 20.2.2012 prodáno
Vaz 2107 1,5 AXTEC, LPG r.v.1995 - 3.6.2008 až 3.6.2008 :hrob:
Uživatelský avatar
Ivo
 
Příspěvky: 1730
Registrován: ned led 29, 2006 19:07
Bydliště: Janovice

Příspěvekod romča » úte pro 22, 2009 22:17

Děkuji Ivovi za půjčení vstřikovacího modulu, volal mi mechanik a skutečně to bylo v tom. :D
romča
 
Příspěvky: 17
Registrován: úte lis 17, 2009 13:06
Bydliště: ostrava

Další

Zpět na Hnací soustava

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků