1,7 i;SPI; r.v.96 MOTOR

Moderátor: Moderátoři

Příspěvekod Slimm » sob dub 02, 2011 11:30

Díky za nápovědu, jdu na to hned po obědě :D . Třeba se konečně zbavím svítícího C-E :D
Jsem magor do papírových modelů Formule 1, MMORPG World of warcraft a Lada Niva, ne nutně v tomto pořadí :-)))))
Slimm
 
Příspěvky: 20
Registrován: ned úno 20, 2011 19:41
Bydliště: Horšovský Týn

Příspěvekod Maysner » sob dub 02, 2011 17:42

Saša píše:
Slimm píše:Což je sice hezký, ale co si pod tím mám představit? Tachometr

Na převodovce na výstupu pro náhon tachometru (bovden) je takový nezikus se třemi dráty a ten dává ŘJ informaci o rychlosti jízdy . Někdy se stane že v terénu nějaký klacek dráty uškubne . Takže šup pod vůz a koukni na to .


U Nivy je nahon tachometru na pridavne prevodovce :wink: Takze i tento snimac najde u pridavne prevodovky
E36 330i coupe skoro Alpina, Mauritiusblau Metallic - Crash Packet
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic :-P

Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
Maysner
 
Příspěvky: 3209
Registrován: čtv črc 06, 2006 13:22
Bydliště: Brno

Příspěvekod Luděk Ondrůch » ned dub 03, 2011 14:49

Maysner píše:
Saša píše:
Slimm píše:Což je sice hezký, ale co si pod tím mám představit? Tachometr

Na převodovce na výstupu pro náhon tachometru (bovden) je takový nezikus se třemi dráty a ten dává ŘJ informaci o rychlosti jízdy . Někdy se stane že v terénu nějaký klacek dráty uškubne . Takže šup pod vůz a koukni na to .


U Nivy je nahon tachometru na pridavne prevodovce :wink: Takze i tento snimac najde u pridavne prevodovky

A navíc to není mezikus na náhonu tachometru, ale samostatný snímač přišroubovaný vedle náhonu tachometru.
VAZ 1117
Uživatelský avatar
Luděk Ondrůch
 
Příspěvky: 1499
Registrován: pon srp 01, 2005 12:59
Bydliště: Brno

Příspěvekod Slimm » stř dub 06, 2011 10:00

Díky všem za rady. Snímač jsem našel, včetně všech tří drátů, jenže vypadá to, že dráty jsou v pořádku. Jde ten snímč vyčistit, nebo ho mám rovnou vyměnit?
Jsem magor do papírových modelů Formule 1, MMORPG World of warcraft a Lada Niva, ne nutně v tomto pořadí :-)))))
Slimm
 
Příspěvky: 20
Registrován: ned úno 20, 2011 19:41
Bydliště: Horšovský Týn

Příspěvekod Luděk Ondrůch » stř dub 06, 2011 14:20

Podívej se na konektor na těch drátech, je asi 30 cm od snímače, potom se v kabině podívej u řidiče na bočnici před ředními dveřmi, jsou tam tři nožové pojistky patřící k ř. j. Mám dojem, že pro snímač rychlosti jízdy byla ta prostřední.
VAZ 1117
Uživatelský avatar
Luděk Ondrůch
 
Příspěvky: 1499
Registrován: pon srp 01, 2005 12:59
Bydliště: Brno

Re: Motor 1,7 i

Příspěvekod radek mb » úte říj 18, 2011 15:25

Dovolil bych si dotaz. Na tátově Nivce, 1,7i se vyskytl tento problém. Auto nastartuje, běží třeba 5 vteřin a pak motor zdechne jako když se vypne klíček. Ověřeno, že po chviličce přestane házet jiskru. Benzín tam normálně jde. Pak to nejde natočit. PO chvíli to zase chytí, třeba jen na pár vteřin a zase zdechne. Mohl by to dělat vadný snímač otáček klikovky?
EAST RUNNER БРИГАДА.
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
Uživatelský avatar
radek mb
 
Příspěvky: 5186
Registrován: sob zář 18, 2004 01:38
Bydliště: okr.MB

Re: Motor 1,7 i

Příspěvekod radek mb » ned říj 23, 2011 08:41

:?: :?: :?:
EAST RUNNER БРИГАДА.
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
Uživatelský avatar
radek mb
 
Příspěvky: 5186
Registrován: sob zář 18, 2004 01:38
Bydliště: okr.MB

Re: Motor 1,7 i

Příspěvekod Luděk Ondrůch » ned říj 23, 2011 09:35

To je těžká rada, osobně si myslím, že je v háji zapalovací modul nebo v horším případě ř.j. Pokud máš možnost si od někoho půjčit snímač a modul tak je zkus postupně vyměnit a uvidíš. Pokud vymyslíš dopravu z Brna tak ti je můžu zapůjčit i s ř.j.
VAZ 1117
Uživatelský avatar
Luděk Ondrůch
 
Příspěvky: 1499
Registrován: pon srp 01, 2005 12:59
Bydliště: Brno

Re: Motor 1,7 i

Příspěvekod kunak » úte lis 22, 2011 07:49

Zdravím, opet můj SÝR (niva) 1.7i rv. 96, jedu si to okolo 100 km/h cca 5 km a pak najednou auto zacne cukat jako by dosel benzin a hlavne auto jede asi tak na 50% a trhane, horko tezko dojedu domů, otevru kapotu a parohy k vejfuku jsou rudy jako trouba od kamen kde je chyba?
Dnes se podivam na svicky a kabely
kunak
 
Příspěvky: 35
Registrován: úte říj 05, 2010 11:24
Bydliště: Kuřim

Re: Motor 1,7 i

Příspěvekod Luděk Musil » úte lis 22, 2011 08:00

Těžko říct ... dokázal bych si představit třeba nulovou vůli na výfukových ventilech. L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Uživatelský avatar
Luděk Musil
 
Příspěvky: 10469
Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
Bydliště: Vyškov/Rašov

Re: Motor 1,7 i

Příspěvekod kunak » úte lis 22, 2011 08:28

Luděk Musil píše:Těžko říct ... dokázal bych si představit třeba nulovou vůli na výfukových ventilech. L.



no za prvé nevim co to je a za druhe me to urazi :-) zas tak dobrej na opravy nejsem :-)
kunak
 
Příspěvky: 35
Registrován: úte říj 05, 2010 11:24
Bydliště: Kuřim

Re: Motor 1,7 i

Příspěvekod Marek » úte lis 22, 2011 08:29

Co by s tím nulová vůle měla společného???

Vůle na ventilech se s teplotou zvyšuje. Takže není možné, aby se za jízdy zmenšila.

Podle mého názoru se jedná o neprůchodný výfuk - buď je zborcený KAT, nebo poslední díl (tlumič).
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
Marek
 
Příspěvky: 5266
Registrován: úte čer 01, 2004 21:31
Bydliště: Třebíč, CZ

Re: Motor 1,7 i

Příspěvekod kunak » úte lis 22, 2011 09:36

Marek píše:Co by s tím nulová vůle měla společného???

Vůle na ventilech se s teplotou zvyšuje. Takže není možné, aby se za jízdy zmenšila.

Podle mého názoru se jedná o neprůchodný výfuk - buď je zborcený KAT, nebo poslední díl (tlumič).



posledni dil vyfuku je novy (presne rok stary), jeste mrknu pod auto na kat
kunak
 
Příspěvky: 35
Registrován: úte říj 05, 2010 11:24
Bydliště: Kuřim

Re: Motor 1,7 i

Příspěvekod Marek » úte lis 22, 2011 13:28

Že je rok starý nic neznamená. Pokud uvnitř prohoří přepážka a ucpe trubku, je hotovo - a může být třeba týden starý.

Nicméně vsadil bych na spečený KAT, to bude nejpravděpodobnější závada. Vyhodit, nahradit kusem trubky a hotovo.
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
Marek
 
Příspěvky: 5266
Registrován: úte čer 01, 2004 21:31
Bydliště: Třebíč, CZ

Re: Motor 1,7 i

Příspěvekod kunak » stř lis 23, 2011 10:41

Marek píše:Že je rok starý nic neznamená. Pokud uvnitř prohoří přepážka a ucpe trubku, je hotovo - a může být třeba týden starý.

Nicméně vsadil bych na spečený KAT, to bude nejpravděpodobnější závada. Vyhodit, nahradit kusem trubky a hotovo.



mel jsem hranatce bez katu a tam se mi nikdy zadni dil nezbortil, ale je pravda ze to byl asi jeste dil z CCCP :-)
kunak
 
Příspěvky: 35
Registrován: úte říj 05, 2010 11:24
Bydliště: Kuřim

PředchozíDalší

Zpět na Hnací soustava

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků